Hoe is het met jullie deel 2

@Mamavanelmar; van harte gefeliciteerd!!!!!

@Bloemetje; je bent vast aan het bevallen......het is niks voor jou zo lang geen berichtje, ik hooooooooop   het voor je hoor!!!

@Sisi en Vlindertjes......allebei 40 weken, wouwie!!!!! Nu wordt het echt spannend he!!!!

Hier alles goed!

Teddy

hey hey

nou hier alles redelijk rustig en wel een goede nacht gehad

vlinder en bloem dan??

junior wat vervelend voor jullie en je kleine meid.. gaat het al iets beter?

vandaag beter weer!! joepie heerlijk..
en morgen koninginne dag..we gaan denk ik???? even hier de rommelmarkt over.

en jullie dames plannen?

groetjesss

(40wk 1dgn)

Hier ook alles rustig. Manlief is nu aan het afstoffen en ik heb vandaag een beetje een pesthumeur. Maar hoop dat dat snel over is.

Bloemetje heeft hopelijk inmiddels haar baby in de armen.

Plannen voor koninginnedag hebben we nog niet. We gingen eigenlijk elk jaar over de braderie, maar dat is nu te veel lopen voor mij. Dus we bekijken morgen wel even hoe en wat. En anders lekker een rustig dagje thuis.

@sisi, zouden we uiteindelijk bij de mei mama's gaan horen????

hoi meiden die nog moeten bevallen,

Wachten duurt lang he? Ik ben zelf 2x 2 weken over tijd geweest en vond het echt vreselijk. Mensen die niet meer durven te bellen, elke avond denk je zou het vannacht komen?? Je maakt geen afspraken meer. Maar dan ineens.. Komt het toch!!

Deze keer ben ik bij 39+5 ingeleid, en ik kan je vertellen, dat was ook geen pretje!! Uiteindelijk kun je het beste de natuur zijn gang maar laten gaan, dan gaat het echt het snelst en makkelijkst!!

Doe het rustig aan met koninginnedag, want wat als je 'savonds gaat bevallen? Op die datum hangt in ieder geval wel elk jaar de vlag voor je kind uit!!   Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes, ik denk aan jullie!!

gr, bianca

sisi, ik heb vannacht goed geslapen maar mijn vriend heeft van 24.00 tot 04.30 met haar opgezeten.
Hij kwam net uit werk, en dan slaapt hij toch niet vroeg maar toch. Ik moet mezelf nu wel gaan leren om haar niet steeds uit bed te halen, elke keer als ze huilt wil haar oppakken want ik vind het dan zooo zielig voor haar. Mijn vriend is hier wat harder in...

Vanmorgen had   ze haar fles om 08.30 goed gedronken, en toen moest ze rond 12.00/12.30 weer eten. Nou na 60 cc viel mevrouw alweer in slaap. Ze slaapt nog steeds(!!)
Dit gebeurde gisteren ook al, toen kwam ze savonds dus vaker. Het lijkt wel of ze geen behoefte heeft aan haar tussen de middag fles zeg maar, maar ze haalt dit wel savonds in rond etenstijd.
Dit is frustrerend vooral als ik alleen ben (mijn vriend werkt in wisseldiensten). Ze heeft dus nog totaal geen regelmaat erin zitten.
Het is dus nog ff zoeken, net zoals naar een goede speen   :S

@Junior; ze gooit dus schijnbaar heel haar dag/nachtritme om. Balen he! Vannacht was het handig, maar wat als je vriend ook gewoon wil slapen......
Bij ons was dit in het begin ook zo, o, wat werd ik er moe van.
Gelukkig is dit nu helemaal bijgetrokken, en slaapt ze s' nachts goed. (23.00- 5.00, 9.00 uur even drinken, en daarna weer gelijk slapen).
Hopelijk draait jouw dochter ook weer een beetje bij, want dat is wel vermoeiend hoor!

Vlindertjes en Sisi.......ik denk aan jullie........ wie weet, de komende dagen.....maar ws. worden jullie mei-moeders...
Bloemetje........ik denk ........ik denk.........zomaar.........dat jij mama bent geworden.....ik hoop het zooooo voor je, dat het wachten nu eindelijk beloond is.....ik ben zooo benieuwd hoe je bevalling is verlopen, ik hoop dat het goed met jullie gaat!!!!!

Terug
Bovenaan