Hoe is het met jullie??

Ik heb ook een lekker futloos weekend gehad. Ik wilde zoveel doen, maar ja..niet echt aan toegekomen. Pfff, jammer dan. Zo moeten we maar denken he?

De blaasontsteking gaat gelukkig wat beter.

En ja jess...ik werk ook in de kinderopvang. op een babygroep. En jij??

Hoi hoi

Ik werk op een verticale groep, kindjes vanaf 10/12 weken tot 4 jaar...Zie ze dus echt "'groot" worden...
Hier ook een rustig weekend gehad. Inderdaad wassen want dat houd nooit op heb ik het idee, zeker omdat we al een kindje hebben.Hoe moet dat straks??!   Hahahaha....
Volgens mij ligt ons kindje nog keurig in de "goede" houding (dus hoofdje naar beneden), want hij/zij had vanmiddag de hik en meestal voel je dat in de rug (ja toch?!) en dat was nog netjes in mijn rechterzij. Ook zet hij/zij volgens mij zijn voetjes tegen mijn ribben en duwt dan zijn kontje omhoog boven tegen mijn buik aan (en zet dus zijn voetjes af)... Pijnlijk maar ook wel weer grappig!
Er is echt een relaxt gevoel over mij heen gekomen nu ik verlof heb en dus weet dat ik ff niks meer "moet"...Maf eigenlijk he want ik heb echt leuk werk hoor!!

Liefs Jess

Een vertical groep, dat is inderdaad leuk omdat je ze dan groot ziet worden ja.

Oh en dat van het gevoel van kalmte etc nu je verlof hebt...ik kan me het helemaal voorstellen. Je vindt je werk wel leuk, maar tegen het einde moeten er zoveel andere dingen gebruen en wordt je werk gewoon wat zwaarder....dan is het wel lekker om nu in ieder geval niet aan het werk te MOETEN.

Vandaag mijn een na laatste dag, hihi.

zodan, het schiet al lekker op voor jullie! Geniet maar lekker van je rust Jess, en jij bijna Weekee!  

Ja, werk kan best leuk zijn, maar het verplichte "moeten" is dan weer minder leuk. En dat is wel lekker dat je daar nu even vanaf bent.
Fijn verlof, meiden, ik moet nog 5 halve daagjes, gaat ook wel opschieten dus.

Dan zal het hier volgende week gezellig worden denk ik als jullie allemaal met verlof gaan!!!
hier is er eentje aan het wurmen zeg dus ga even lopen haha

liefs Daantje

Is de kleine bij jullie nog even druk als een paar weken terug ? Ik heb namelijk het idee dat ik hem minder voel. Een tijdje terug, leek het wel of hij aan karate deed, maar nu voel ik af en toe weleens iets wat op een schopje lijkt, maar niet meer zo pittig.

De frequentie is bij mij ook wat minder geworden. Soms kan ze echter nog wel flinke trapen geven.

Ik had ook ergens gelezen dat het heel normaal is dat je je baby de laatste weken minder voelt. Dit omdat hij/zij minder ruimte heeft om uberhaupt te bewegen.

Trouwens nog even een vraagje he...
in mijn kraampakket zat een matrasbeschermer en een kraammatras (zo heette het volgens mij??) maar welke moet ik nu gebruiken om  mijn bed te beschermen voor evt  vruchtwater? Ik heb nu namelijk alleen de matrasbeschermer erom (het woord zegt het al) omdat ik denk dat het kraammatras echt voor vrouwen  is die  thuis in bed bevallen...klopt dit??  

Terug
Bovenaan