Hoe is het met jullie??

Hou het inderdaad wel in de gaten, hoor Daan, als het erger wordt en regelmatig dan wordt het een ander verhaal. Maar je merkt gauw genoeg als het echte weeën zijn of worden, dat is op een gegeven moment niet leuk meer.
Het zal dan wel eerder geboren worden bij jou, denk ik.

Bibi, van mij mag ze eerder komen hoor, zondag over 3 weken haha dan mag ik thuis bevallen.......en niemand gaat hier in de familie overtijd, alle beebjes komen tussen week 37 en 40, maar ik zal wel de uitzondering zijn haha we zien wel, vandaag geen last meer gehad, heb me heel rustig gehouden en lekker in bad gelegen net met een boek mmmm nu ga ik nog even wat ondernemen voordat er hier weer een thuis komt!

liefs Daantje

Haha, ja die uitzondering was ik ook. Iedereen bij ons beviel van meisjes, mijn moeder, mijn oma en mijn overgrootoma en allemaal hadden ze een voorspoedige, vlotte  bevalling, mijn moeder zelf één van een halfuur . Dus ik dacht dat ik wel goed zat, maar niets was minder waar, ik deed er gewoon 17 uur over. En ik beviel van een zoon, wat ik dan weer wel heel leuk vond en nog steeds vind .

Dat bedoel ik dus haha
maar goed hier gaat dus echt iedereen er van uit dat het eerder komt, ik houd rekening mee dat ik 2 weken overtijd ga hoor haha dus nog 8 weken pfff dat klinkt trouwens wel heel ver weg nog hihi
maar is wel irritant dat iedereen dat denkt, gisteren mijn schoonouders gebeld, maar waren niet thuis, belde gewoon om 23 uur nog op haha we bellen wel mobiel als er iets is hoor! begint dat nu al............

liefs Daantje

Ja, Daan, het blijft afwachten wanneer de beeb zin heeft om eruit te komen. Ik moet nog 8 weken tot mijn uitgerekende datum en ja, ik vind dat ook lang, haha. Ik hoop maar dat het eerder komt, een week of 2 ofzo. Maar ja, het wel eerder 2 weken langer blijven zitten, zul je zien.
En die telefoon zal nog veel gaan komende tijd, wen er maar aan.

Ik denk dat ik elke ochtend straks gewoon een sms stuur naar papa.schoonmoeder en schoonzus dat het goed gaat haha hoeven ze niet meer te bellen met het risico dat ik niet opneem of snel genoeg reageer en ze dan al vanalles veronderste3llen hihi
ach ja is natuurlijk voor iedereen ook wel spannend!  maar ga hier niet de hele dag naast de telefoon zitten hoor, nu gaan ze er al vanuit dat ik altijd bereikbaar ben omdat ik thuis ben.......pfff soms wilde ik dat de mobiele telefoon niet uitgevonden was toen belde je gewoon een keer terug als iemand niet thuis was of opnam nu vinden mensen het raar als je niet opneemt op en je mobiel en thuis...............

liefs Daantje

jaaa, de baby heeft ook ontdekt dat ze met het hoofdje naar beneden kan liggen..vanmorgen bij de vk geweest en ik had al zo'n vermoeden dat de gedraaid was! Alles weer helemaal oke, bloed , urine en bloeddruk..

Babyhartje klopte goed en duidelijk... wat een prachtige zwangerschap!

Saskia, geweldig!!! fijn dat alles zo goed gaat!
ik moet nog even wachten zit af te tellen tot woensdag haha

liefs daantje

Terug
Bovenaan