Hoe is het met jullie??

Hoi allemaal,

Vandaag weer controle gehad bij de gyn. Alles prima, de kleine was goed op gewicht en lag met het hoofdje naar beneden. De echo ging alleen zo snel dat we er zelf weinig van gezien hebben... over anderhalve week weer controle, dus misschien dan beter.

Resusprik gehad..... vooral niet kijken, want wat is die naald lang!! En bloed moeten prikken voor hb. Eigenlijk vrij standaard.

Om de hoeveel tijd hebben jullie nu controle (ben nu 32+4) en moet over anderhalve week alweer terugkomen!

Groetjes Noah

hoi hoi,

Ik ben nu 29 weken en 3 dagen zwanger... hoef pas een keer in de 4 weken op controle nu... als ik jullie zo hoor hoef ik nog neit zo vaak naar de VK toe.

Die rhesusprik, krijg je die altijd? Heb t niet op naalden dus als t ff niet hoeft... hahahaha Maar als t moet voor je kindje gan met veel plezier he

Hoi Saskia

Nee die rhesus prik krijg je niet altijd, hangt van je bloedgroep af (die van mij is 0 negatief).....Wees gerust hahaha...
Aaaaaaaaaah ik hoop dat die kleine van ons nu eindelijk dan ook eens zijn positie in heeft genomen, vorige week lag hij/zij met het hoofdje naar beneden maar volgens mij doet ie nog steeds salto's.........(ben nu 33wk en 3dg)...
Moet volgende week weer heen, we zullen het zien...Er zit genoeg activiteit in in ieder geval....
Tjee morgen mijn laatste werkdag....heerlijk maar ook raar..Zal het ook gaan missen werk in de kinderopvang en veel kindjes zie ik niet meer omdat ze 4 worden voordat ik terug kom en dus naar school gaan. Heb die kindjes toch vanaf baby af aan op de groep gehad dus ja....En heb fijne collega's ga ik ook missen. Maar wat ik nu lekker thuis ga doen is genieten van het niks moeten met mijn dochter en "wachten" op de baby...Yara begint steeds vaker kusjes op mijn buik te geven lief is dat. Word straks ook zo'n moedertje hahaha...
Ja kraamzorg komt inderdaad best laat he ben dan 34 wk...Ik zit bij dezelfde als de vorige keer maar moet zeggen dat ik de intake niet meer herinner..De kraamverzorgster wel ze was echt super! Zal het woensdag wel horen en zien allemaal...
Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen gaat de wekker weer vroeg (nog 1 keer...haha)
Liefs Jess

jess, geniet van je verlof!!! nu is het aftellen echt begonnen!

liefs Daantje

hihihi, vanmorgen had de baby de hik... ik denk wat voel ik toch in mijn buik! Mijn man was nog thuis en hij heeft nu voor de eerste keer ook onze dochter gevoeld!

Vind het heel mooi dat hij nu ook wat mee krijgt van dr, doordat de placenta aan de voorkant zit is het gevoel aan de buitenkant tot op nu nog weinig geweest maar daar is verandering in gekomen!

YES! het wordt hier nog heel gezellig en druk. Super! Ik kom weer even wat vaker langs.

Jess; geniet van je verlof. Hoe was je laatste dag?

Mijn laatste werkdag is as dinsdag. ooh ik kijk er zo naar uit. Ik zal al die lieve babietjes op het werk wel missen, maar als straks mijn   eigen lieverd is geboren...zal het moeilijk zijn om weer terug te gaan naar al die lieve schatten op het werk. lol.

Saskia: oh ik weet nog dat ik ook om de 4 weken moest...vreselijk vond ik dat. Duurde zo lang. Ik mag nu lekker om de 2 weken. maar jij bent nu 29 weken zeg je? Bij onze vk is het zo dat wanneer je zwangerschap normaal verloopt dan:

Tot 24 weken iedere 4 weken
Tot 30 weken iedere 3 weken
Tot 36 weken iedere 2 weken
Tot het einde van je zwangerschap iedere week op controle.
Dat zou dus betekenen dat je bij ons al om de 3 weken had mogen komen en je bijna zelfs om de 2 weken mag komen. Vreemd dat dat zo verschilt dan.

Ik heb vanochtend te horen gekregen dat ik een lichte blaasontsteking heb...grr. Ik was disndag al bij de ha geweest met mijn plasje, want ik had wat vage klachten...toen was mijn urine schoon, maar ze hadden me verteld dat ik vandaag even terug moest komen..voor de zekerheid en ja hoor..vandaag bleek dat ik dus TOCh een lichte (whew) blaasontsteking heb. ik heb nu medicijnen gekregen die ik 3 maal daags moet nemen, 5 dagen lang. Ach...hoort er ook weer bij he?

Gaan jullie nog wat bijzonders doen dit weekend? Daan, als je nog in de keuken bezig gaat...succes

Hoi hoi

Nou vandaag laatse daggie gehad op mijn werk (vind het lief dat jullie aan me dachten en me een fijn verlof toewensen!!)...Ben er echt aan toe maar het is zo dubbel....Gelukkig bestaat er hyves en kan ik zo genoeg contact met mijn collega's houden. Verder maar regelmatig even een kopje thee gaan drinken, de kindjes moeten we wel blijven herinneren he haha..Verder heb ik thuis genoeg te doen met een lief peutertje om me heen!
Weekee werk jij ook in de kinderopvang?? Sterkte met je blaasontsteking, lastig maar gelukkig is er wat aan te doen! Ik moest me er ook op laten testen maar had het gelukkig niet..
Nou ik zal hier de komende weken wel vaker op het forum zijn heb nu toch alle tijd hahaha....(dochterlief slaapt s'middags nog lekker...)
Liefs Jess

Vervelend, Weekee, van die blaasontsteking. Hopen dat het met die medicijnen snel over is. Ik doe dit weekend niks bijzonders (heb ik ook niet echt fut meer voor, als zou ik willen, eerlijk gezegd). Ben vandaag maar weer aan het wassen , dat houdt ook maar niet op, haha. Ik moet nog 2 weekjes tot mijn verlof, maar 's middags ben ik al wel gewoon thuis, dus dan kom ik ook regelmatig op het forum. Mijn zoontje slaapt gelukkig ook nog lekker 's middags.

Groetjes

Terug
Bovenaan