Hoe is het met jullie??

Hier eentje die toch nog veel beweegt haha zal wel veel ruimte hebben!
Gisteren echt even gaan liggen omdat ze zo tekeer ging, was disco in de buik!

Weekee idd matrasbeschermer kan er nu al op en hopenlijk hebben we het andere nodig voor de thuisbevalling en hoeven we niet naar het ziekenhuis!!!
ik heb hem erop liggen, maar hij verschuift wel wat dus ga hem vastnaaien denk ik haha
anders is straks mijn matras nog naar de kl..e haha

liefs Daantje

Tja ik heb hem zeg maar over het matras en onder een hoeslaken (dat hoeslaken is niet zo erg als ik dat weg moet doen) maar ook bij mij verschuift hij nog iets....

Hier gaat alles prima. Vanochtend weer even naar de vk geweest en alles was goed. ik ben nu in totaal 9 kg gegroeid (vind ik nog erg netjes al zeg ik het zelf) en ons meisje ligt mooi met het hoofdje in mijn bekken. Nog niet compleet ingedaald vertelde ze (dat houdt in dat ze ook echt "vast" zou zitten) maar ze gaat nu in ieder geval niet meer draaien (hoofd ineens naar boven ofzo) dus hoera! vandaar dat ik dus van de week wat pijntjes rond mijn schaambeen had. Haar hoofd probeerde er even tussen te komen hihi.
Verder was mijn bloeddruk ook weer ok. 118/67...

Nou..ik ga me zo eens klaarmaken voor mijn laatste dag op het werk! Ik ben echt helemaal hyper (hoewel ik door een slechte nacht ook erg moe ben) maar ik heb er zin in!!

Weekee,

Geniet van je laatste werkdag, de volgende keer dat je daar komt ben je mama! raar idee he?!
9 kg is mooi, ik denk dat ik daar volgende week ook ongeveer op zit, nu op 8 dus zal wel haha op  naar de gemiddelde 12!!!!!
Fijn dat alles zo goed was bij de vk en dat de kleine al goed ligt! ja doet wel wat pijn he? indalingspijn.....ik heb hier ook weer iets haha ik heb een zwakke rug en nu heb ik dus rugweeen gepaard met oefenween pffff lekker hoor haha schijnt te kunnen ja nou dat heb ik dus en is geen pretje, maar goed de laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze!

liefs Daantje

Hoi!

Jeetje oefen weeën al...Dat is op tijd (of niet?!).
Nou die kleine in mijn buik is nog steeds errug druk!! Nou is het al voorbewoond geweest haha dus misschien heeft hij/zij daarom meer ruimte? De vk schatte de baby de vorige keer 2 weken ouder (aan de grote te voelen) dus je zou eigenlijk denken dat het aardig krap begint te worden?!! Nee hoor de kleine gebruikt mijn ribben als trap, kan hij/zij z'n kont lekker omhoog duwen (.....)
Ik heb wel het idee dat het begint in te dalen, veel pijn onderin mijn buik (soort menstruatiepijn/bandenpijn) en tegen mijn schaambot aan, heb ik de vorige keer geen last van gehad (nou ja toen draaide mijn dochter haar hoofd nog terwijl ze al ingedaald was, voelt ook niet erg prettig...). Moet morgen naar de vk dus dan hoor/ merk ik het wel...Morgen ook (eindelijk) intake met de kraamzorg!
Een lekkere met-de-baby-bezig dag!
Liefs Jessica

Weekee, hoe was je laatste daggie???
Geniet van je verlof!!! Jij bent dan zeker ook begin december uitgerekend?
Liefs Jessica

Zo Daan, oefenweeën, da's zeker vroeg. Hopelijk heb je er niet teveel last van.
Hoe was je laatste dag, Weekee ? Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je verlof begonnen is. Ik kan ook niet wachten. Ben vanmorgen bijna weg gegaan van mijn werk. Mijn bloeddruk zakte namelijk weer razendsnel waardoor ik bijna flauwviel (heb ik wel vaker gehad). Maar na een halfuurtje ging het weer, dus ben ik maar gebleven, ben er tenslotte maar een halve dag.
Over dat kraammatras, ik wist het vorige keer ook niet en heb het toen aan de kraamzorg gevraagd bij de intake en dat zal ik nu weer moeten doen, want ik ben alweer vergeten welke ik toen gebruikt heb .

O ja, en de kleine voel ik nu weer wat beter trappen, waarschijnlijk had hij het de laatste dagen wat druk met indalen . Ik had ook van die lichte steekachtige pijn in mijn onderbuik/bekken, dus dat zal dan misschien ook wel het hoofdje zijn wat mijn bekken ingaat.

Ja Bibi, denk ook echt dat het dat is die rugweeen haha fijn hoor, vannacht ook weer pffff manlief me gemasseerd en dat werkte, we zijn echt aan het oefenen hier.........
dus houd ik me rustig en doe niet teveel! Volgende week woensdag naar de vk dus zal er dan eens over beginnen en als het meer/erger wordt toch even bellen denk ik, Mark maakt zich een beetje zorgen, ik irriteer me alleen dat ik niet zoveel kan doen haha
maar we hebben het forum nog hihi

liefs daantje

ps Weekee hoe was je laatste dag? nog verwend door je collega's? en nu lekker aan de poets? haha

Terug
Bovenaan