Hoe is het met jullie??

Hoi Koetjeukkel, leuk dat je even bij ons kwam buurten. Ik zou als ik jou was niet de schijn hoog houden, waarom zou je ? Als iemand vraagt hoe het gaat, mag je toch wel eerlijk zeggen dat het niet top gaat. Ik zeg altijd, het kan beter en dan krijg je toch wel de vraag, hoezo dan ? En dan zeg ik eerlijk hoe ik me voel, dat mag toch wel. Ik loop niet constant te klagen, zo is het niet. Maar eerlijkheid duurt het langst.
En inderdaad, Weekee, het zegt niks over wat je voor je kindje voelt. Ik voel nu al heel veel liefde voor mijn kleintje, maar daarom zijn de kwaaltjes er niet minder om

Inderdaad. Als mensen verkouden zijn dan balen ze ook van hun loopneus of zere keel. Zolang je niet de hele dagen doorKLAAGT is het prima toch?

pfff.... ik maak me weer eens druk maar schrijf t toch maar ff van me af hoor...

Gisteren wat het echt disco in mijn buik, hele tijd trapjes en veel beweging. Nu vandaag bijna niets!! Heb wel constant een druk in mijn onderbuik, alsof ze ligt te duwen maar geen trapjes enzo... Heb wel onderin en over de breedtje een hele strakke buik....

Is dit bij jullie ook herkenbaar?

groetjes, Sas

he saskia
ik heb al zo'n 3 weken een hele strakke buik en ook echt harde buiken
alles is na gekeken bij mij maar alles was en is goed het zijn geen weeen
wat bleek nou mijn baby lag dwars dus is het van onderen ook erg strak
maar het is nu gedraaid vorige week door de gynaecoloog en heb nog steeds strakke buiken hoor
maar kan allemaal geen kwaad
er is wel een oplossing heel rustig aan doen met alles dat doe ik nu ook en het voelt veel beter aan
sterkte gr liza

Hoi Saskia,

ik herken dat hoor. het was gisteren feest en vandaag is het weer een stuk rustiger, maar heb wel zo'n raar gevoel onder in de buik. Het kan maar zo zijn dat je straks ineens weer allemaal schoppen krijgt.

Wat bij mij nog steeds helpt (wanneer ik me echt een beetje zorgen maak)...dan ga ik op de bank of bed liggen en adem via mijn buik (buikademhaling) Het schijnt dat je je dan erg concentreert op je buik en je dit je kindje aanzet tot bewegen. Werkt bij mij nog steeds.

hoi, dank je wel voor jullie reacties! Ze heeft nu de hik dus ben weer lekker gerust gesteld .. na zo'n drukke beweeglijke dag is t wel ineens " stil"   in je buik als de baby weer rustig is de dag erna. Helaas kan ik niet ff lekker gaan liggen overdag omdat ik nu nog 40 uur werk, kan wel gaan zitten dus t is verder goed vol te houden... vanavond  even rustig op bed en ademhaling oefenen...

liefs, Sas

Terug
Bovenaan