Hoe is het met jullie??

Ik ben er ook positief over en ga ervan uit dat hij uit zichzelf, maar je weet maar nooit.
En ja, dat bloedprikken vind ik ook niet zo erg, geeft alleen maar meer zekerheid.

Niet meer  van die schoonmaaktrucs uithalen, hoor Weekee, dat is het niet waard om zoveel last aan over te houden.

Neuh, dat doen we dus ook maar niet meer. ik heb vandaag weer een rustig dagje gehad. Wel bij de fysio geweest, die me flink pijn heeft gedaan. Met mijn bekken gaat het inprincipe goed, maar er zit een spier aan de buitenkant van mijn heup in knoop...en die wil er met geen mogelijkheid uit. Normaal prikken ze er dan ff met een naald in (eek!) maar dat mag niet, omdat ik zwanger ben. Dus we masseren rustig door, in de hoop dat het ding vanzelf uit de knoop gaat en de pijn dus minder wordt.

Ja je moet inderdaad gewoon positief blijben. Zo'n kleintje is erg slim en kan zo ineens omdraaien.

Tjee, dat is ook niet echt lekker, Weekee, zo'n knoop. Hopelijk ben je er snel vanaf, want  op extra pijntjes zit je nu niet te wachten.
Ja, ik ga er maar gewoon van uit dat hij zelf draait.

hoi hoi!

Hoe gaat ie me jullie? Het komt al weer dichterbij de maand december! Spannend allemaal nu.  Ons meisje ligt keurig met het hoofdje naar beneden en ik hoop dat het allemaal zo blijft, als ik lees over draaipogingen ben ik daar toch wel huiverig voor.. Zaterdag op de beurs (nog) een pretecho laten maken hihihi, wat een verschil kan t maken in 8 weken!  Nu is het gezichtje veel voller en ze heeft haar! Ben helemaal hotel de botel

vandaag wel een zere buik, toch te veel gedaan van t weekend denk ik maar we doen vandaag op t werk maar wat rustiger aan.

Groetjes Sas Xx

Weekee, balen zeg van die knoop ja pfff laatste loodjes meid nog even doorzetten!!!!!

Saskia, wat leuk dat je nog een pretecho hebt laten doen.........het is bij mij alweer 6 weken geleden nu, ben zo benieuwd hoe ons meisje er straks uitziet!

Jaja volgende maand zijn we mama meiden!!!!! Ik kan niet wachten haha

Electricien is zaterdag geweest en er zit nu een dimmer op de lamp in de kinderkamer, was ook wel erg fel!!!!!! en die vertelde nog een keertje hoe het bij hun was gegaan met de bevalling enzo (is ook een goede vriend van ons) pffff zijn vrouw is 26 uur bezig geweest.........eigenlijk zit ik nu niet op dat soort verhalen te wachten moet ik zeggen maar ja............

liefs Daantje

hoi Daantjuh,

Die horrorverhalen komen hier ook veel vaker langs hahaha, maar laat t maar over je heen komen toch? We zien wel hoe de bevalling gaat lopen, om je er nu van te voren druk over te maken... Die kleine zal toch geboren moeten worden

Fijn dat je t lampje kan dimmen, is t niet zo fel voor de oogjes van je baby en als je een keer 's nachts meot voeden en je doet dat op t kamertje dan is het voor jou ook veel lekkerder!

Jij bent er idd al bijna he, ik mag nog tot eind december maar tel wel een beetje af naar mijn verlof... nog 4 weekjes werken!

Groetjes Sas Xx

haha ja die horrorverhalen, wat heb je eraan niets, moet het toch zelf doen straks haha

ja dimmer is ideaal anders is het vooral 's nachts veel te fel voor mama en baby!

nog 4 weekjes werken, dat vliegt voorbij let maar op! Vind het echt nog heel snel gaan!

Vriend net even de opdracht gegeven om klossen te halen ben benieuwd haha
hij mailde al wat ie daarvoor mee moest nemen, pffff bel dan eerst even zeg!
moet ik alles regelen?

liefs daantje

en dan die nesrdrang he... pfff.   begint nu ook bij mij door te breken hahaha. Wil nog de diepvriezers ontdooien, ramen lappen en vitrage wassen.. tuintje netjes maken en coniferen snoeien. En natuurlijk pas in december he, niet nu al want dan kan t straks weer overnieuw

soms moet mijn man me echt wel even tot rust manen, ik blijf maar doorgaan nu... wel lief zo'n bezorgde husband

Terug
Bovenaan