Hoe is het met jullie??

Hoi, ik ken dat, hoor. Ik maak me ook druk als ik te lang naar mijn zin niks gevoeld heb. Ben dan weer blij als ik beweging voel. Bij mij is het soms ook een hele dag stil en dat is niet goed voor je gemoedsrust. Ik moet donderdag naar de vk en dan ga ik toch eens vragen met wat voor regelmaat je je kleine zou moeten voelen.

Groetjes
Bibi

hoi hoi, Even een snel berichtje, want ik moet zo 2 bakken lasagne gaan maken want krijg eters vanavond.........

Vanmorgen naar vk geweest en alles was goed, ons meisje groeit goed en is al aan het indalen hoor haha ligt dus gewoon met haar hoofdje naar beneden, de twijfel van vorige keer kwam omdat ons meisje met haar stevige kont omhoog ligt haha en rechts ruggetje en links voetjes........bloeddruk was goed, urine was goed alleen houd ik wel vocht vast dus ben ik even 2 kilo in 2 weken tijd aangekomen...........ach ja is vocht!

liefs Daantje

Hoi! Hoe smaakte de lasange?

Zo 2 kg in 2 weken...tja das wel veel maar ook begrijpelijk aangezien onze meisjes in deze weken nog flink in gewicht groeien. Wel vervelend dat je vocht vasthoudt...

Wel weer mooi dat ze dus ingedaald is. Dat is een zorg minder.

Hoi hoi

Man man man wat heb ik een druk baby'tje.....Steeds als ik ging zitten vandaag zat er een voetje tussen mijn ribben AU AU AU...Het enige wat dan hielp was lopen....Verder is het de hele dag feest in mijn buik (maar dat is niet vreemd want dat is het iedere dag)...Allemaal supergezellig natuurlijk maar baby lief word wel wat groter natuurlijk dus het begint wel steeds iets meer pijn te doen. Oooooh ik lijk wel een oude zeur en ik ben echt super mega blij met zo'n blij beweeglijk kindje maar ik wist niet dat een baby in je buik zooo druk kan zijn...

Herkent iemand dit?!
Liefs Jess

Jess, hier is ze wat rustiger geworden (gelukkig) maar na het eten moet ik echt even gaan liggen om het te laten zakken want ik kan dan gewoon niet recht meer zitten zo zit alles in de weg! Soms is het nog wel disco in mijn buik en dan vooral de handjes zijn hier irritant lekkere stompjes tegen mijn buikspieren haha
Je kunt van te voren ook niet indenken dat je uit gaat kijken naar de bevalling (had ik altijd tenminste) maar als alles zo in de weg gaat zitten................laat het dan maar op 38 weken komen hoor!

Weekee, ja 2 kg, niet normaal he?! maar de vk zei dat ik met recht kon zeggen dat het van het vocht kwam, gisteren had ik pantykousjes aan, nou die stonden echt helemaal in mijn benen, dus veel omhoog met de beentjes en ga ook wat minder zout eten en veel drinken, niet dat dat geadviseerd is maar dadelijk pas ik alleen nog in mijn pantoffels haha

liefs Daantje

Oh ja Lasagne was weer voortreffelijk al zeg ik het zelf haha
viel goed in de smaak had 2 bakken gemaakt en is nog een beetje over......
dus vanavond eten we weer lasagne en een dag later smaakt ie meestal lekkerder he?!

liefs Daantje

Hoi, ik ben net bij de vk geweest en alles was weer goed. Hartje klopt goed en hij groeit ook goe. Ik moet wel weer even bloed laten prikken, omdat ze de suiker en ijzerwaarden willen weten, door mijn bijna-flauwval-acties van vorige week.
En onze beeb lag vorige met het hoofdje naar beneden, maar hij gooit er nog even een verrassingseffect in en ligt nu dus weer keurig met zijn hoofd omhoog , helaas. Vandaar dat ik zijn bewegingen ook minder voelde. Volgens mijn vk heeft hij nu nog wel voldoende ruimte om te draaien, dus we hopen dat hij dat ook doet. Hij krijgt hier nog max 3 weken de tijd voor, met 36 weken wil ze dat hij goed ligt en anders gaan we kijken wat eraan te doen.
Willen jullie  met me  meeduimen dat hij uit zichzelf draait ?!

Mijn duimen zijn al aan het warmdraaien voor je hoor! He wat een plagerd zeg  Maar het zal vast wel goedkomen en uitzichzelf draaien.

Goed dat alles verder goed was en tja dat bloedprikken...dat is alleen maar goed. Misschien is er wat met je Hb of suiker en dan kunnen ze er wat aan doen, om te voorkomen dat je weer van die gekke acties krijgt hoor!

@Daan: ja lasagne smaakt een dag later naar mijn mening toch ook echt net even wat beter.

Pff ik heb vandaag denk ik een beetje teveel gedaan. Gisteren had ik zo'n net-niks-dag...dat wilde ik vandaag even goedmaken denk ik. nou dat krijg ik te weten. Ik had net zo'n kramp!!! harde buik, schrok ervan!

Ik wilde de auto van binnen ook even schoon (waarom ik? ach ja de auto stond bij huis, ik denk dat doe ik ff) maar ja half op de kop in de auto is toch niet zo verstandig.
Even rustig aan nu dus. Vanavond lekker uit eten met mijn collega's van mijn afdeling. Heerlijk!

Terug
Bovenaan