Hoe is het met jullie??

ha Danielle!

Wel fijn dat ze elke keer je urine controleren. bij mij is dat nu in totaal 3 keer gebeurd en morgen dus weer.

Tja zoiets zit ik dus niet op te wachten...dat hele ziekenhuis gebeuren. Kijk, als het moet dan moet het en als ze eiwitten vinden dan HOEFT er nog niet iets ergs aan de hand te zijn, maar het is toch een beetje extra spanning.

Heel handig dat mark met je meegaat hoor! Abel gaat ook elke keer mee, vind ik wel zo fijn, maar ja, morgen issie toch aan het werk wanneer ik heenmoet. Maar goed we regelen wel wat mocht ik wel naar het ziekenhuis moeten. Komt goed!

Onze poes is een beetje vreemd bezig de laatste 3 dagen...mauwen joh! Zal ze een soort van voorgevoel hebben? hhaha....nou van mij mag het komen hoor! ik geniet enorm van mijn verlof maar ik ben toch zo benieuwd naar ons meisje!

Liefs

haha Weekee ja ze zeggen dat beesten dat aanvoelen he? nu je het zegt is onze vogel ook wel lastig haha

Succes morgen en laat even weten hoe het was!

ik ga gehaktballen draaien mmmmmm

liefs daantje

Goedemorgen!

Hoe waren de gehaktballen?

Nou, ja, je weet maar nooit waar die vogel van jullie allemaal last van heeft. Misschien komt je beeb nu toch echt snel. Je bent een dag na mij uitgerekend en toch denk ik dat jij eerder gaat bevallen.

Ik ben vanochtend naar de fysio geweest (au au!) en ik ga nu zo ff in een potje plassen en dan op naar de vk. ik ben wel een beetje zenuwachtig voor de uitslag, maar het zal allemaal wel goed zijn. het zit me gewoon niet lekker dat mijn buik anders voelt als anders. We zullen zien!

Ik kom vandaag nog wel weer een keer langs!

Liefs

hoi Weekee,

Laat je even weten hoe t is gegaan? Ben wel benieuwd..

Als ik jullie allenmaal zo lees joh, bij jullie zit de bevallingsdatum eraan te komen en bij mij duurt het nog zoooo lang hahahahaha.. Bijna iedereen al met verlof en dan zit ik nu nog gewoon op mijn werk!

Liefs, Saskia

En Weekee ben je al terug?????

De gehaktballen waren heerlijk jam jam

Ik weet het niet Weekee jouw buik voelt anders aan dus misschien komt jouw baby wel eerst haha gisterenavond werd ik ineens misselijk en hoofdpijn en beetje buikpijn en baby was heel stil...........ik dacht even dat het voortekenen waren maar gelukkig vandaag over haha

Ja Saskia jij moet nog even, maar tijd vliegt voorbij hoor!

liefs daantje

@ Weekee; Spannend allemaal...Ik hoop dat alles goed is...Laat je het wel even weten?!

Ja beesten kunnen   het echt aanvoelen hoor. Wij hebben een kat en toen ik zwanger raakte van mijn eerste lag ze al-tijd bij me. De dag voor mijn bevalling(maar wel de dag dat de weeën begonnen) was ze heel onrustig ; binnen, buiten, op schoot van schoot...Dat beest heeft het dus echt aangevoeld! Bijzonder eigenlijk...Nu is ze niet zo vaak meer binnen (dochterlief terroriseert d'r wel eens, ze bedoelt het lief hoor maar daar denkt de kat anders over...) dus aan de kat zal ik het deze keer niet gaan merken haha..

Liefs Jess

Hallo allemaal!

hahaha Jess, geweldig ik zie je dochter al met dat arme beestje in de armen "even knuffelen!!"

Alles goed hier?

Nou hier dus uiteindelijk wel. geen eiwitten in de urine en ook geen blaasontsteking (hebben ze ook maar even op getest). Mijn bloeddruk was nu weer wat gezakt, dus ook dat is goed. Ze kon er niet echt een verklaring voor geven (voor het aparte gevoel in mijn buik) maar ze zei dat het waarschijnlijk gewoon mijn lichaam is dat zich van binnenuit klaar begint te maken voor de bevalling (die nu natuurlijk niet langer dan uiterlijk 6 weken op zich laat wachten) Ik moet wel bellen wanneer ik duizelig wordt of hoofdpijn krijg. Verder heb ik ons meisje vandaag weer veel gevoeld en dat was de laatste dag ook anders, dus ik ben nu weer wat geruster. Allemaal zorgen om niks dus!

Maar goed, het is maar goed dat het gecontroleerd kan worden. Volgende week dinsdag mag ik weer heen. Hoera nu  elke  week heen.

Gelukkig is alles goed, Weekee. Ik heb vandaag weer een dagje bloedprikken achter de rug, voor ijzer en suiker enzo. Ik hoor donderdag wel weer of het goed was, zal wel, heb ik niet zo'n hard hoofd in.
Ja, het scheelt wel, hoor, of je begin of eind december uitgerekend bent. Ik hang er dan zo'n beetje tussenin, maar als ik jullie dan hoor over nog max 6 weken, dan denk ik, tjee ik moet er nog max 8. Okee, het scheelt maar 2 weken maar dat lijkt nu een heeeeeeeeeele tijd.

Terug
Bovenaan