Hoe is het met jullie??

Hoi allemaal!

@Weekee
Wat heerlijk dat de waardes toch allemaal weer goed bleken te zijn. Is wel een geruststelling! Dat lijkt me toch wel heel rare afsluiting van de zwangerschap als je nu nog zo ziek wordt. Gelukkig maar dat het allemaal getest en gecontroleerd kan worden. Van mijn eerste zwangerschap weet ik nog wel dat ik de laatste weken om de haverklap aan de race was en hele sterke urinelucht had , was toen ook het voorbereiden van het lichaam op de bevalling. Grote schoonmaak zeg maar.

@Bibi
Er zit ruim 4 weken tussen de eerste en de laatste die in december is uitgerekend, klinkt nu heel veel. Officieel ben ik de 14de uitgerekend en zou de 28ste ons kindje dus op het laatste moeten hebben. Nu gaan er allemaal verhalen hier in het dorp rond, dat er al diverse vrouwen in "mijn" ziekenhuis tot ruim 43 wk hebben moeten lopen. De verloskundigen hier verwijzen nu al door naar andere ziekenhuizen. Dan kan het hier  dus ook nog een 2009 kindje worden.... Onze dochter is 2 dagen te vroeg geboren, dus hoop dat deze kleine zich ook netjes aan het schema van 40 wk houdt. Ga toch voor de zekerheid maar even aan mijn gyn vragen.

Heb hier voor de rest een minne dag. Veel spugen en hoofdpijn. Vast een virusje meegekregen. Morgen weer een nieuwe dag, dus niet al te veel op de planning.  

Groetjes Noah  

Jee, Noah, 43 weken da's wel lang, zeg. Het kan bij mij ook nog 2009 worden, al hoop ik dat niet, dat betekent dik 2 weken over tijd, nee, doedan maar eerder. Zo de 2e week van december ofzo, haha, leuk zo'n voorkeur maar waarschijnlijk heeft de beeb daar maling aan, haha

Weekee wat fijn dat alles goed was zeg!!! ik mag ook dinsdag weer naar de vk en krijg dan ook weer de uitslag van suiker en ijzer en urinecheck.

43 weken????? nou dat hoop ik dus echt niet he? bij mij zou de 21e de laatste datum zijn, maar moet er niet aan denken om met de feestdagen te bevallen (omdat mijn mama dus 1e kerstdag is overleden vorig jaar) zou ik daar tegen die tijd over kunnen beginnen tegen de vk?

nou ja we gaan er maar gewoon vanuit dat het rond 7-12 komt dus over 4 weken! en anders kan ik altijd nog met vk praten he?

Hier een druk dagje en de tijd vliegt, eerst geshopt vanmiddag toen gordijnen gewassen en nu is manlief aan het klussen en zo lekker boerenkoolstamp maken mmmm heerlijk die winterkost!
Ik kan de laatste dagen echt eten voor 2, maar dan bedoel ik dat ik wel 5 keer per dag kan eten, heb zelfs een keer een boterham gemaakt net voordat ik naar bed ging haha maar goed beter een boterham dan zoetigheid he?!

liefs daantje

haha Bibi,

We kunnen wel een lijstje maken wanneer we denken te bevallen en dan kijken wie er gelijk heeft haha

ja raar idee dat jij ook nog een 2009 kindje kunt krijgen dan lijkt het ineens zooooo ver weg haha

liefs daantje

Ja, Daan, ik vind dat je daar zeker over kunt beginnen tegen je vk. Weet je, ik denk dat als jij zou bevallen op eerste kerstdag, dan ben je met 2 dingen bezig in je hoofd en dat is niet bevorderlijk voor je bevalling. En het is heel dubbel als je op eerste kerstdag je moeder verloren hebt en je baby geboren is. Dus gewoon erover beginnen, vind ik.

Groetjes
Bibi

Zo'n lijstje zou zeker kunnen, alhoewel ik eigenlijk geen idee heb wie het startschot gaat geven.
Hè, dat had je nou niet moeten zeggen dat het dan nog zooooo ver weg lijkt, haha . Ik hoop gewoon op 2008 natuurlijk, dat begrijp je.

Hoi hoi

Ik zag dat jullie het hadden over in bevallen in week 43..Heel toevallig vroeg de vk daar donderdag nog naar of we al een keuze hadden gemaakt naar welk ziekenhuis we willen mocht dat nodig zijn (wil thuis bevallen)... Wij kunnen kiezen uit 2 ziekenhuizen; in het ene laten ze je  gewoon doorlopen tot week 43 als alles goed gaat (je moet dan wel geregeld op controle  komen), in het andere ziekenhuis  leiden ze de bevalling met 42 weken in, Nou onze keuze was dus makkelijk. Vind het wel een fijn idee dat de baby er dus 15/16 december zeker is!!!
Maar mag van mij nu wel komen hoor haha...  

Ik vind 43 weken ook veel te veel, hoor. Gelukkig is het hier ook zo dat je maximaal 14 dagen langer mag doorlopen, dan gaan ze inleiden.
Ja, Jess, het gaat opschieten voor jou

Terug
Bovenaan