Hoe is het met jullie??

Ik heb er eigenlijk niks aan gedaan, het kwam ineens en het was ook ineens weer weg ook. Raar, maar waar . Gelukkig, want ik zit niet echt op een verkoudheid te wachten, ik heb toch al niet veel fut om iets te doen en dat zal er met een verkoudheid niet beter op worden. Fingers crossed dat het wegblijft.

Gelukkig maar.

Mijn zusje heeft sinds woensdag virale griep. Dus nee, niet verkoudheidje en wat koorts..nee ECHTE griep. Bovendien heeft ze er ook nog een lichte keelontsteking bij EN...een TONGONTSTEKING!! Had ik nog nooit van gehoord, maar goed. Ik kan dus even niet bij haar in de buurt komen, wat ik wel erg jammer vind. Maar liever nu dan later wanneer ik bevallen ben bijvoorbeeld.

Ik heb gisteren even weer mijn bed verschoond en ik heb meteen maar de matrasbeschermer erop gedaan. wat een onding, wat maakt dat een knisperend lawaai haha. Vreselijk! Maar het is wel beter dan je matras weggooien he? Mocht het vruchtwater op bed breken.

haha ja ik heb die matrasbeschermer er afgelopen week op gedaan, maar valt me mee dat ik geen echte last heb van dat knisperende geluid als ik omdraai ofzo en idd beter nu erop leggen dan dat we ons matras weg moeten gooien he?!

liefs daantje

ps balen van je zus zeg, maar blijf idd maar uit haar buurt, mijn schoonzusje had gordelroos zo'n 2 weken voordat ze bevallen is en ik mocht van mijn vk en ha niet in de buurt komen, heb heel wat traantjes gevloeid, maar toen ze belde dat ze bevallen was bleek ook de gordelroos weg te zijn dus kon ik er gelukkig gewoon naar toe!!!

Oh, die verkoudheid en griep...Manlief was afgelopen week ziek, daarna was onze oudste (3)  aan de beurt. Spooknachten dus "mamma, mijn neus doet het niet!"
Daarna onze tweede dochter die flinke oorpijn had en ons dus ook de nodige uurtjes uit de slaap gehouden heeft, 't arme kind kon er ook niks aan doen, heel zielig.
Bij mij blijft het zo'n beetje half hangen, moe, snotteren, dikke keel, maar net niet echt ziek lekker irritant. Ach 't gaat wel weer over maar leuk is anders.

oh vergeet ik nog wat... weten jullie dat er speciale hoeslakens of moltons  te koop zijn die matrasbeschermend werken? Voor diegenen die echt last van de matrasbeschermer uit het kraampakket hebben misschien een idee?
Ik weet alleen   niet waar ze te krijgen zijn.

Hoi, vanaf hoeveel weken wordt er nou aangeraden om die matrasbeschermer op je bed te leggen? Ik heb er eigenlijk nog niks over gehoord bij vk ofzo. Ook niet van de kraamzorg, waar ik trouwens helemaal nog niks van gehoord heb. Met hoeveel weken zijn die bij jullie geweest voor het intakegesprek ?

ha Bibi, kraamzorg is vorige week bij mij geweest dus week 31, zanders zou ik als ik jou was zelf bellen voor een afspraak.
Matrasbeschermer, ja ik heb hem er vast onder gelegd maar hoefde volgens mij nog niet zo vroeg, maar wilde even uitproberen of ik er last van heb haha
Verder was die intake niet bepaald interresant zeg maar wist het meeste al, maar je krijgt ook je uren toegewezen is bij mij dus 45 uur (-4 ivm fv ipv bv) en ze heeft even uitgelegd wanneer de vk hun belt als ik aan het bevallen ga, wordt druk om mijn bed haha heb ook aangegeven dat ze best een stageaire mee mogen nemen, dus misschien staan ze hier met 3 man haha

liefs daantje

Okee, 31 weken, nou, ik ben nu 30 weken 3 dagen, dan wacht ik nog heel even, anders bel ik ze volgende week zelf. Ben benieuwd hoeveel uren ik krijg.
Ik vind een stagiere ook niet erg, die moeten het ook leren tenslotte. Maar ik beval toch in het ziekenhuis (hoop ik) dus dan komt de kraamzorg niet.

Terug
Bovenaan