Hoe is het met jullie??

hoi hoi,

T komt nu allemaal wel lekker dichtbij he... Nog maar een paar weken. Het is wel herkenbaar wat jullie allemaal zeggen hoor, ik zat er pas ook aan te denken dat ik het gerommel en gebonk in mijn buik wel zou missen. Door   de placenta die aan de voorkant zit voel ik minder maar toch zal t leeg lijken...

verder nog geen kwaaltjes gelukkig, beetje vocht en als ik 's ochtends wakker wordt zijn de 2wijs en middelvingen van mijn rechter hand helemaal stijf, ik kan die dan echt niet krommen. Even wiebelen ermee en hups, t gaat wel weer.

Ik werk nu ook nog 40 uur en probeer dat vol te houden tot 1 dec, dan ga ik lekker rmet verlof...

volgende week komt de thuiszorg voor mijn intake gesprek, ben dan 30 weken e n 2 dagen dus ik vind dat ze wel lekker op tijd zijn bij mij.

Liefs, Sas xx

pfff Saskia nog tot 1 dec proberen door te werken? en gewoon nog 40 uur werken nu dus? Gaat je zwangerschap heel goed zeker tot nu toe? fijn hoor! Maar goed ik ben zoiezo thuis dus geen ervaring met werken en zwanger zijn hihi
Bibi, dan zullen ze zelf nog wel bellen waarschijnlijk!
Ik had al een indicatie gekregen van zorgverzekeraar ivm met de uren en dat klopte dus, wat wel raar is dat als ze hier om 23.55 moeten zijn er dus een dag afgaat en de uren dus grotendeels verdeeld moeten worden over 6 dagen, lijkt me voor hun niet prettig, maakt voor mij weinig uit en als ze om 00.05 hier moeten zijn telt dat dus als volgende dag. Ja heb op de vkpraktijk ook al aangegeven dat er best een stageaire mee mag komen dus misschien 4  man om bed, maar anders leren ze het nooit een vriendin van mij heeft gestudeerd voor kraamzorg en ze kon heel moeilijk aan stageplaatsen komen, hoe meer zielen hoe meer vreugd haha er is hier altijd wel een klusje te doen hoor hihi

liefs Daantje

hoi Daantje

Ik heb gelukkig geen zwaar werk, ik ben verkoopster van mobiele telefoons en abonnenten. Ik kan tussendoor genoeg zitten als het nodig is...

Gelukkig gaat alles nog heel goed dus ik hoop die 40 uur tot 1 dec wel vol te houden.

Ha Saskia, is natuurlijk wel fijn als je het volhoudt want dan heb je meer verlof na de bevalling!!! en fijn dat je regelmatig kan gaan zitten op je werk dat scheelt al denk ik ja!
Heb je in het lijstje bijgezet trouwens!!!!! jij krijgt dus ook een meisje...........worden volgens mij veel meisjes geboren haha

liefs Daantje

hoi!

Dank je wel, ik kom er natuurlijk weer hardstikke laat achter dat dit forum er is hahahaha. Maar beter laat dan nooit he.

Ik zag al dat er veel meisjes geboren zullen worden, leuk!!

Ben heel nieuwschierig naar onze baby maar moet nog even volhouden he.. Na elke keer dat ik op de fotootjes lijk ben ik meer verliefd en hou ik nu al nog meer van dr... Ben ontzettend blij dat dit nog op mijn pad is gekomen, echt een geschenk!

Liefs, Sas xx

Ja, Daan, ik denk ook wel dat ze zelf bellen en anders bel ik wel.
De meiden hebben hier volgens mij inderdaad aardig de overhand, haha. Nou, ik geef een beetje tegengas, hoor, met mijn jongetje .
Sas, ik vind het echt top als je het volhoudt om die 40 uur te blijven werken. Hoeveel uur blijf je werken na je verlof ? Ook 40 ?
Ik ben in de gelukkige positie dat ik na mijn verlof stop met werken. Mijn verlof gaat over 3 weekjes in, kan niet wachten .

Groetjes
Bibi

Hoi hoi

Hier gaat ook alles lekker. Het aftellen begint nu een beetje he...Deze week laatste werkweek, heeeeeeerlijk, maar zal het ook wel missen...Het gaat hard deze zwangerschap, komt misschien ook omdat het onze tweede is en we hebben dus al een superlief maar oh zo eigenwijs 2-jarig meisje rond rennen...Ik ben 1 december uitgerekend (ja ja lekker vlakbij sinterklaas, de 1e was rond koninginnedag kwam gelukkig ff eerder...wij zoeken ''spannende" tijden uit hahaha...) en heb dus 6 weken verlof. Maar hij/zij (het is voor ons nog een verassing) mag best ff eerder komen het is namelijk een hééééél druk babytje en mijn ribben hebben het zwaar te verduren hahaha...En ik ben ook supernieuwsgierig natuurlijk...Mag verder niet mopperen heb de gebruikelijke laatste- loodjes- kwaaltjes. Word echt zo'n moeke met mijn gezucht en gesteun om iets van de grond te pakken of mijn sokken aan te doen...Alleen dat bloedprikken allemaal tijdens de zwangerschap pffff ik ben niet zo'n held met naalden..En nou heb ik ook nog kans op rhesus kinderen dus daar heb ik ook een spuit voor gekregen..Hij viel mee deze keer, bij mijn 1e was de vloeistof veel dikker en voelde ik het echt mijn been inlopen zou maar zeggen en dat had ik nu niet!
Volgende week intake kraamzorg, weet iemand eigenlijk of ze ook voor je oudste kind moeten zorgen? (volgens mij dus niet) of moet ik daar andere hulptroepen voor inschakelen. Mijn partner zou eigenlijk de week na de geboorte thuis blijven (dus als de kraamverzorgster weg is) maar anders moet hij die week maar thuis blijven..
Nou ga nu maar eens stoppen met mijn verhaal, wel leuk zo'n forum voor december mama's!!

Liefs Jess, mama van Yara en 33 wk 2dg zwanger van onze tweede

ha Bibi, gelukkig dat je een jongen krijgt want al die meisjes willen later ook trouwen enzo he haha heb echt het idee dat er meer meisjes worden geboren dan jongens nu! maar goed ze zal straks misschien toch voor een oudere jongen kiezen he?! haha wel raar omdat zo te zeggen hoor.............
zit niet zo lekker in mijn vel vandaag, ben een beetje opgejaagd grrrrr

liefs Daantje

Terug
Bovenaan