Hoe is het met jullie ???????

Teddy,

Inderdaad, ik wil het geheim houden. Haha, dus nog ff geduld hebben voor jullie.
Ik loop al bij fysio, maar het word momenteel gewoon steeds zwaarder voor me, en arts en fysio hebben me ook gewaarschuwd dat het vanaf nu steeds pijnlijker gaat worden, dus ja. Het is maar te aanvaarden he.
Vandaag ook wel best weer last, maar ga toch even schoonmaken, en dan rest van dag erg rustig aan doen en morgen ook. En er rustig de tijd voor nemen, voor het schoonmaken. Gelukkig geen groot huis, dus dat scheelt.

Liefs

Balen Bloemetje! Dat is niet zo'n leuk vooruitzicht! Bij mijn eerste kon ik op een gegeven moment ook niks meer, ik lag heel vaak op bed. Bij de tweede heeft fysiotherapie erg goed geholpen! Nu heb ik alleen last als ik teveel doe (stofzuigen/dweilen/bedden verschonen/boodschappen) Dan kan ik s'middags en s'avonds haast niet meer lopen. Maar devolgende dag gaat het dan wel weer gelukkig! Heb jij ook  zo'n last als je voeten veegt?

Hoe is het met derest trouwens? Hoop ook weer iets van jullie te horen!
Fijne dag allemaal!

Hoi,

Teddy,
Nee, voeten vegen niet.
Gisteren eigenwijs geweest, gestoft, gestofzuigd en gedweild, en twee uurtjes gewerkt. Dat heb ik geweten:s en nu nog. Dus dat doen we niet meer allemaal op dezelfde dag.

Tja, die boodschappen,de wekelijkse die red ik ook niet meer alleen hoor. En baal dr best van, van het uitzicht dat het enkel erger word. Maar ja, wat doe je dr aan? Niets he.

Gisteren ook onwijs last gehad van maagzuur. Na het schoonmaken, ff gebukt gestaan, en tot vannacht er last van gehad. Maar nu gelukkig weer weg.

Hoe doe jij het nu met je drie kids? Als je eventjes echt niet meer kan?
Vangt je man het dan op? Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Liefs

heey dames,

hier even weer een berichtje van mijn kant,

het gaat hier lekker met de zangerschap, op wat bekkenklachten na heb ik op dit moment niets te klagen. als ik te veel doe dan mag ik daar een paar uur later ook gelijk voor boeten. als ik dan de volgende ochtend uit bed kom begin ik weer met frisse moed!
ik heb mij er ondertussen maar bij neer gelegd dat niet alles meer op 1 dag lukt en soms even de hulp van anderen inschakelen is ook een uitkomst. nu alleen de ziektewet er nog van overtuigen....die vinden dat ik mij allang weer had kunnen beter melden. ik werk 4 uur op een dag in de schoonmaak. ik ben op terapiebasis weer begonnen en zit nu op anderhalf uur per dag. als ik savonds weer thuis ben dan ben ik echt gebroken, maar daar zitten zij niet mee...heb al gevraagd of ze zelf al een kind op de wereld gezet hebben, dat had ze niet maar volgens het boekje kan ik wel weer aan het werk.ik moet nog tot 20 febr werken, dus volgend jaar nog 8 weken maar als dit zo door gaat worden dat 8 lange weken pfff...
maar goed dat overleven we ook wel weer.

helaas is de kreditscrisis ons huisje niet voorbij gegaan, het contract van mijn vriend wordt niet verlengd, dus moet hij in januari op zoek naar ander werk. hij is al wel druk aan solliciteren en  er ziet er eentje wel  positief uit maar  ondertussen al ww enzo aangevraagd, maar daar staat ook al een wachtlijst van 3 weken. die mensen hebben de afgelopen maanden al zoveel aan vragen binnen gekregen dat ze nu al met wachtlijsten beginnen....nou maar hopen dat hij binnenkort ergens anders aan de slag kan.

zo dat was weer een heel verhaal, meestal lees ik wel met jullie mee hoor maar dan neem ik niet de tijd voor om wat te schrijven.

gr. mama van elmar

Hoi Dames!
Bloemetje: ik ben fulltime huismoeder, en 2 kids zitten op school, de derde gaat half januari (en is thuis nog erg lief) dus heb tot nu toe nooit een moment gehad gelukkig dat ik het niet meer aankon. In het begin (tot 12 weken) was ik wel erg moe, en lag ik 18.30 uur wel even op de bank, maar de kinderen waren toen gelukkig ook erg rustig.
Ik doe elke dag gewoon wat soppen in m'n huisje, en kleine stukjes stofzuigen lukt me nog wel, maar zo'n hele bovenverdieping bijv. doet mijn man s'avonds.
Dus eigenlijk heb ik echt geen klagen, deze zwangerschap voel ik me eigenlijk zelfs nog beter dan de vorige, ik loop hele dagen te fluiten en te zingen, ik geniet er zooooo van!
En die bekkenklachten; als ik het zo lees heeft iedereen er wel last van! Zeker degenen die dan ook nog eens buitenshuis werken!
Zoals mamavanElmar; ja, begrip op het werk hebben ze echt niet, belachelijk he! IK heb dat bij de eerste ook meegemaakt! Het was gewoon een strijd tussen de huisarts en bedrijfsarts! Van mijn huisarts moest ik echt stoppen met mijn baan (verpleegster in een verpleeghuis met demente bewoners) , maar de bedrijfsarts wilde me aan het werk houden. Maar dat ging echt niet!
En hopelijk heeft je vriend snel weer een andere baan, balen he!
Nou, ik ga maar eens snel wat doen hier, er ligt nog een bergje strijkgoed op me te wachten......

Hallo Allemaal,

Wat me als eerste opviel toen ik even bijlas is dat toch bijna iedereen bekkenklachten heeft, wat vervelend allemaal. Ik mag zo ook weer naar de fysio voor mijn bekkenklachten. Vorige week ben ik ook bij de bedrijfsarts geweest en die zei meteen dat ik eigenlijk alleen nog maa rarbeidstherapeutisch mag wekren tot aan mijn bevallingsverlof, want ik moet naar huis kunnen wanneer ik niet meer kan werken. En van hem hoef ik niet meer na 19.00 's avonds te werken. Maar ja, mijn werk is alleen 's avonds 's nachts en in het weekend, dus werk nu alleen maar in de weekenden overdag een aantal uurtjes. Werk op een huisartsenpost dus vandaar.
Verder gaat alles hier wel wat zijn gangetje, geniet momenteel volop van de zwangerschap, mijn dochter, net 2 en mijn man hebben het kindje ook al gevoeld en mijn buik kun je af en toe al zien bewegen. Het is een erg druk kindje. Maar dat vind ik momenteel helemaal niet erg. Afgezien van de bekkenklachten voel ik me weer goed. Dus mij hoor je momenteel niet snel klagen.
Nou ik ga er snel vandoor naar de fysio, anders ben ik straks ook nog te laat.

Hier weinig bijzonders te melden.

Morgenavond hebben we kerstdiner met m'n werk, dus wordt een heeeeele lange dag (7.00 's morgens de deur uit, hele dag werken en en waarschijnlijk pas na 23.00 thuis (moet nog een uur met de trein, dus ga al vroeger weg dan de meesten)).

Zaterdag lekker geen afspraken, maar wil dan toch eens gaan rondkijken voor een nieuw bed voor m'n dochter en/of voor de baby...
Zondag verjaardag bij vrienden van ons, altijd gezellig, blijven daar ook eten.

Maandag en dinsdag nog werken en dan heb ik ruim anderhalve week vrij...heerlijk...

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 24 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Hier gaat het redelijk, ik heb geen last van bekkeninstabiliteit gelukkig. Ik heb wel een eng moment mee gemaakt: ik kreeg afgelopen dinsdag  ontzettende pijn in mijn buik. Ik ben naar het ziekenhuis geweest voor onderzoek, echo enzo.  Gelukkig was alles in orde met het kindje, zag er zelfs erg goed uit! Ze hebben uiteindelijk niks kunnen vinden, en denken dat de pijn veroorzaakt werd in de darmen. Ik heb er tot nu toe geen last meer van gehad, maar voel me niet fit.

Ik heb sinsdien  pijn aan mijn buik als ik teveel doe of loop. Harde buik misschien? Verder zijn ze er achter gekomen na bloedonderzoek dat mijn schildklier niet goed functioneerd. Ik ben begonnen met medicijnen en moet over 4 weken al voor de 3e keer ophogen. Zorgt voor heerlijke 'kwaaltjes'. Daarbij komt bloedarmoede en te lage bloeddruk. Dus al met al niet zo op het moment.

Maar ach, gewoon kop op en lekker doorgaan! Voor de rest heb ik best een ideale zwangerschap tot nu toe al zeg ik het zelf. Nog gewoon aan het werk, 3 dagen in de week. Begin wel een beetje de weken af te tellen naar het zwangerschapsverlof toe..

Sterkte allemaal met de bekkeninstabiliteit!

Terug
Bovenaan