Hoi allemaal,
wat raar ja, je zult het niet geloven,maar ook hier ontzettende bekkenklachten.
Had ik met mijn tweede kindje ook , maar was toen pas op laatst zoals het nu al is en ik ben nog maar 23 weken, dat belooft ... ik word door school ( ik sta voor de klas ) wel ziekgemeld na de vakantie en ga dan nog enkele weken arbeidtherapeutisch werken, kijken tot waar ik kom, maar dan kan ik mijn vervangster nog mooi inwerken en nog wat rapporten schrijven en zo ...
Ik heb veel pijn, gedurende de dag, in mijn bekken maar ook veel bandenpijn en geregeld harde buiken, maar ja als moeder van twee kan je niet gewoon in de bank gaan zitten he, en je doet gewoon gauw te veel.
Slapen ga ook niet zo best, ik pieker nog steeds door over die kortsluiting die we gehad hebben, ... ondertussen zijn al veel spulletjes vernieuwd, ook de nieuwe stoppenkast is vandaag geInstalleerd, de CV ketel die was vanbinnen ook helemaal zwart geblakerd, en na dat nieuws van die twee omgekomen meisjes, heb ik helemaal de huiver, stel dat hier niemand thuis was geweest, maar daar moet ik me maar vlug over heen weten te zetten ...
ook kan ik nooit een goede houding vinden in bed, mijn voedingskussen kan wat helpen maar nog lig ik te draaien en te keren, ook de kinderen slapen erg onrustig en zijn heel vroeg wakker, echt tijd voor vakantie hier dus ...
Ik heb trouwens de kerstvakantie uitgekozen voor een experiment hier, omdat de kinderen zo slecht slapen en zo bang zijn alleen op hun kamer, wil ik ze met twee op de kamer leggen, tristan is 6 en joran 3, ik ben dus heel erg benieuwd hoe dat gaat, erger kan niet dus we kunnen het maar geprobeerd hebben nog voor de baby komt, misschien is het wel de oplossing ... als iemand hier ervaring mee heeft, laat maar weten, alle tips zijn welkom...
dat was het zo weer voor deze keer
tot horens en rustig aan he iedereen, denk aan die kleine !!
Groetjes Ans