Hoe is het met jullie ???????

ook ik leef nog hoor, lees vaak mee, maar moet ook wel eens reageren he.
Hier gaat met ons kindje alles goed, geniet van de vele beweging in mijn buik, het is vanbuiten af nog moeilijk te voelen, mijn oudste (6)  wil steeds de baby voelen, maar dat lukt nog niet goed, mijn man is er bang van, denkt dat hij de baby pijn doet, ach die mannen, klein hartje he ... Ik weet trouwens sinds de 20 weken echo dat ik nu een echt mannengezin krijg, er komt nog een kleine jongen aan, drie jongens op rij dus plus een vent ... ach ja, gelukkig ben ik een echte jongensmoeder. de naam stond vooraf al vast, een meisjesnaam hebben we raar genoeg nog nooit gehad ...
Het kamertje wordt stilletjes aan weer een babykamer, alhoewel er nog wat moet gebeuren, maar ik lijk nog niet zo`n haast te hebben, ook wordt het tijd denk ik om inderdaad aan de geboortekaartjes te gaan denken ... maar ja, komt wel, eerst lekker de feestdagen doorkomen ...

Ik heb ook bekkeninstabiliteit, had ik met de tweede zwangerschap ook, maar nu in meerdere mate, mijn 2 dagen werken in het onderwijs vallen heel zwaar, op woensdag kan ik echt niets meer, op donderdag kan ik weer wat licht werk doen.
Mijn man heeft 1 dag in de week zorgverlof opgenomen zodat het huishouden hier niet volledig stil valt ... hij is thuis op een dag dat ik werk, zodat ik als ik thuis kom lekker de voeten onder tafel kan schuiven. Hij doet zijn best maar het blijft voor een man moeilijk in te beelden hoe zwaar het kan zijn voor ons ... als hij rugpijn heeft, dan gaat hij bijna dood haha ...

We hebben ook minder nieuws, wij zijn deze week heel erg geschrokken ... Onze hoofdstop in de meterkast brandde door, waardoor er krachtstroom op alle apparaten in huis kwam ... en gelukkig was Nico thuis ( op die dag is normaal niemand thuis ), want onze home cinema set was al aan het smeulen en roken ...
Wasmachine, wasdroger, vaatwasmachine, home cinema set, tristans computer, nachtlampjes, wekkerradio`s, telefoon en modem, bad en afzuiginstallatie, allemaal doorgebrand door de veel te hoge stroom, ook de CV installatie heeft rare kuren, .... wat een pech !!!! Maar alles valt in het niets als je denkt aan wat er had kunnen gebeuren als er niemand thuis was geweest ... we hebben duidelijk ergens een beschermengel !!!!
Je mag er echt niet aan denken ...

dat was het zo weer ... tot schrijfs
Groetjes
Ans
( mama van tristan 6j, Joran w3j en 22 weken zwanger van nummertje 3 :)

Ans,
Wat schrikken is dat zeg. Alles stuk?
Brrr, je moet er niet aan denken wat er was gebeurd als er niemand thuis was geweest.
Eng idee hoor. Maar als je dan aan jullie kleintje denkt, ooh zo mooi is dat dan he.
En de kids willen voelen, jammer dat dat nog niet lukt, maar binnenkort vast wel.

Blue,
Ja, was zeker mooi en speciaal, jammer dat me vriend net naar zn werk was.

Liefs

Wij zijn eind juni getrouwd en ons dochtertje was bruidsmeisje.
Wij hebben deze zwangerschap daarvoor ook uitgesteld, want mijn vorige zwangerschap was ook niet zo fijn en ik wilde niet het risico lopen om overgevend op mijn eigen bruiloft rond te lopen.

Even een foto van mijn meisje als bruidsmeisje. Ze had een jurkje in precies dezelfde stof als mijn jurk was.

Ooh ja, tuurlijk laat ik weten hoe de 20 weken echo was. Wij krijgen hem ook mee op dvd, dus dat is helemaal super!

Wat ringen betrefd, misschien een idee, is wel niet zo leuk om ze later te kopen als je vingers weer slank zijn? En bij de   bruiloft even een goedkopere ring?

Vlindertje,
Wat ziet jullie meisje er mooi uit, hihi, wat schattig. En zo te zien had jij ook een mooie jurk als het in die stof was. ook die kleur? of in het wit?

En ringen, inderdaad goed idee, maar we gaan zowiezo geen dure ringen kopen hoor. vriend is ook niet iemand die ringen draagt, hij heeft er een hekel aan, dus weet niet goed hoe we dat moeten gaan doen.

liefs

Vlindertje; wat schattig, je dochtertje! Succes met je echo! Ga je vanavond ook te weten komen wat het wordt?
Bloemetje; je kunt de ring ook om je pink laten schuiven. Inderdaad veel kans dat in februari je vingers dikker zijn door het vocht. Of gewoon net zover hij komt aan je ringvinger; niemand ziet dat waarschijnlijk.
Ik ben wel erg benieuwd welke kleding je gaat dragen!
Oei, Ans, dat was echt schrikken! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Op je spullen na dan, maar ja, die zijn te vervangen he!
Doei allemaal!

@bloemetje1985. Mijn jurk was de top rood en de rok ivoor kleur, dus de kleuren die je ziet in haar jurkje.

@ iedereen,

De 20 weken echo vanavond dus gehad en ons kindje lijkt gezond te zijn! Wat een last valt er van je af. We hebben heel veeel foto's en een dvd, zo mooi om te zien. Aan het einde zag je het kauwen en uiteindelijk slikken echt super gewoon.
Ja wij weten wat het wordt alleen zeggen we tegen iedereen dat we het niet weten omdat ik geen zin heb aan het gezeur van wat wordt het???
Dus ook hier zal ik het niet neerzetten voor het geval er wel meelezers zijn.

Ik ga nog lekker ff ons kindje bewonderen!!!

Fijn dat de echo goed was. Is toch wel weer een opluchting he?

Wij zijn ook getrouwd trouwens, ruim 3,5 jaar nu.
Ook geen groot feest, want daar heb ik zelf een hekel aan. Gewoon een leuke dag gehad met directe familie.
's Morgens getrouwd in gemeentehuis Almere, daarna met z'n allen lunchen op kasteel Groeneveld in Baarn, 's middags hadden wij daar in de tuinen fotoshoot en kon de rest z'n gang gaan daar, met z'n allen thee gedronken daar, en eind van de middag weer terug naar Almere waar we heerlijk gegeten hebben met z'n allen in Almere-Haven. En twee dagen later vertrokken we voor een heerlijke huwelijksreis van vier weken door west Canada. Was echt super gaaf, zo veel wilde natuur, zo mooi...
Nadat we terug waren hebben we (paar weken later) nog overige familie en vrienden bij ons thuis uitgenodigd.

Mijn werkweek zit er ook weer op na vandaag, morgen lekker vrij.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 23 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Terug
Bovenaan