Hoe is het met jullie ???????

Heerlijk dat de echo goed was, vlindertjes! Toch weer een opluchting he! En leuk he, om alles zo goed te zien! Oei.......en als je je nu maar niet verspreekt! Dat was eigenlijk de reden dat wij het nog maar niet wilden weten, dan zou ik me dus nog 20 weken moeten 'inhouden' en op mijn woorden moeten letten, en ik ben iemand die niet kan liegen, dan zou iedereen het toch te weten komen, en dat vind ik weer niet leuk! Maar ja....wie weet krijg ik nog eens een groeiecho, en als ik het met 35 weken ofzo weet, dan vind ik het wel leuk! Dan hoef ik me nog maar 5 weekjes 'goed te houden'.

Vinden jullie trouwens ook niet dat de kleine steeds drukker wordt? Ik krijg af en toe zulke flinke schoppen daar vanbinnen, dan denk ik : Wat moet dat straks wel niet worden????????? Dan krijg ik nog gekneusde ribben ofzo, hihi......

Karoline; dat klinkt echt als een prachtige trouwdag! En dan heerlijk daarna naar Canada! Super! Bij ons lijkt het alweer zo lang geleden, maar wij hadden een prachtige dag in september, en wel met een groot feest. Daarna zijn we gelijk ons nieuwe huisje ingetrokken, ook heerlijk hoor!

Nog maar één weekje en dan hebben de kinderen vakantie! Heerlijk hoor! Ik was er echt aan toe, want ik ben elke dag 1 1/2 uur aan het rijden en wachten naar en bij school! Wij wonen in de polder, dus vandaar! Per keer ben ik er een half uur aan kwijt.
Mijn man heeft dan ook wat dagen vrij buiten de feestdagen, dus dat is heerlijk!!!!!!
Zo gezellig altijd! Gaan jullie nog iets speciaals doen?
Bij ons komen 1 e kerstdag mijn zussen dineren (dus dat wordt nog flink zoeken naar een leuk menu) en 2 e kerstdag gaan wij naar onze schoonouders.
Verder blijven we gezellig thuis. Andere jaren gingen we nog weleens tussen kerst en oud&nieuw naar een hotel (met de hotelbon), maar dit jaar hadden we er niet zoveel zin in. Ik kan jullie dit trouwens wel aanraden hoor, dat was altijd zoooooo bijzonder en gezellig!

Doei doei! Fijne dag!

Hallo dames,

Klinkt heerlijk al die positieve verhalen over de trouwerijen!!! Dan droom ik ook even weg, even terug naar die ene dag :D Wij hebben het redelijk klein gehouden, wel een receptie voor een grotere groep. Maar 's avonds lekker klein groepje. Hebben het qua weer ook super getroffen en ik kan nu nog wel wegdromen van al die mooie foto's.

Hier gaat het momenteel wel redelijk. Ben zooo verschrikkelijk moe... maar ga ik even rustig zitten dan begint de kleine zo  hard te schoppen, dat ik na 10 minuten maar weer wat ga doen. Brandend maagzuur heb ik nu redelijk onder controle, dit houdt wel in geen chocolade en thee meer (koffie lust ik al niet).

Maar als ik 's avonds net op bed lig, het eerste half uurtje tot een uurtje.. dan geniet ik wel wat er allemaal in m'n buik gebeurd. De kleine is dan leuk aan het trappelen (dus dan niet pijnlijk trappelen), en af en toe reageert ie op mijn bewegingen. Meestal voelt m'n man dan de kleine ook wel even.

Oh... nog een vraagje... hebben jullie ook zoveel last van afscheiding? Af en toe heb ik het gevoel "leeg te lopen". 't ene moment is het wat dikker, maar op zo'n moment dat ik het gevoel heb leeg te lopen is het heel waterig. Dan zou ik eigenlijk een schone  boxer aan moeten doen... maar ja, die gelegenheid moet je dan ook maar net hebben... (sorry voor het "vieze" praatje.. maar hoop dat jullie een tip hebben?)

Liefs Rixt

Rixtmeiske; Vervelend dat je zo moe bent! Ik heb het echt met vlagen. Zo ben ik hartstikke goed, en een moment later sta ik naar adem te happen, vreselijk!
Gelukkig gaat het met het maagzuur nog steeds goed, daar ben ik erg blij om! Het kost je anders echt slapeloze nachten!
En over die afscheiding, ja, je leest niet anders! Het schijnt volkomen normaal te zijn, als het maar niet vies ruikt.
Bij mezelf valt het alles mee, in het begin wat dikke afscheiding, maar dat zag ik alleen als ik naar het toilet was geweest, en me afveegde vanonder.
Maar verder is het nu normaal gelukkig!
Nou, ik ga stoppen, ga zo naar zwemles met mijn dochter! Fijne zaterdag!

Hoi,

Hier was ik ook weer eens.
Afgelopen weekend bij mn ouders geweest, ze wonen in Belgie, dus hehe, ff weg.
Bijna niets gedaan daar, nog minder dan thuis, maar gaat met bekken weer stuk slechter. Dus vandaag thuis van het werk.

Hoop dat het met jullie allemaal stuk beter gaat.

We hebben trouwens besloten een pretecho te laten maken, ik wil toch dolgraag weten of het een jongen of een meisje is.

Hehe, dus spannend, ff afspraak maken.

Liefs

Hee bloemetje, ja, dat is waar hoor, pas waren we ook een hele dag ergens op visite, anderhalf uur heen rijden, heel de dag zitten, en s'avonds weer anderhalf uur terug, nou, ik had toch last van mijn bekken!!!! Dus niks doen is ook weer niet goed......
O, wat super dat je toch een pretecho gaat maken! Ik zou het ook wel willen, maar mijn man niet, die wil het echt als verrassing houden.....maar ik ben zooooooooooo benieuwd!!!!!!!! Wie weet als ik nog groeiecho's mag, dat er dan nog iets te zien valt, hihi.......
Ik ga snel verder was opvouwen
Doei!!!!!!

Teddy,
Hihi, hopelijk kunnen ze dan wat zien als je groei echo zou krijgen.
Mijn vriend wil het liever ook niet weten, maar ik heel erg graag.
Omdat ik het zo graag wil, wil hij het dan ook weten. Of ga proberen mn mondje te houden, maar dat lijkt me erg moeilijk.

Ja, niets doen is ook niet zo goed, maar ja, als ik wat doe, dan gaat het ook snel fout. Grrr, niet prettig, maar ja, niets aan te doen.

Liefs

Hoi,

Zie net dat het forum het weer doet, hehe.
Alleen wat ik net heb geschreven, is nu weer weg, aaaaaaaah. Dus weer overnieuw nu. hihi.

Teddy,
Vervelend van dat maagzuur, hoop dat het mij bespaard blijft. En rustig aan met je bekken he meid?

Hier gaat het redelijk, weer meer pijn, dus rustiger aan doen.
Vandaag pretecho laten maken, wou toch erg graag weten wat het word. Jongen of meisje, en dat heeft het laten zien, maar wederom is het nog steeds een lekker eigenwijsje hoor, ons dropje, haha.
Het is nu 30 cm groot. Alles dr op en dr aan. En erg druk kindje. Had zelfs de hik op het eind van de echo, was zo schattig om te zien.
Mijn vermoeden dat het een druktemakertje is, dat klopt dus.

Liefs

Hee Bloemetje, en ? en ? en ? Ben wel benieuwd hoor! Je wil het vast nog geheim houden! Als je je nu maar niet verspreekt!
Nu moet je dus steeds "het" gaan zeggen ipv "hij" of "zij", dat lijkt me wel moeilijk!
Lastig dat je meer last hebt van je bekken! Ben je al eens langs de fysio geweest? Dat heeft toen bij mij wel heel goed geholpen!
Inderdaad gelukkig dat het forum weer normaal is! Lijkt me niet goed dat alles weg zou blijven, volgens mij geven de meesten er dan ook de brui aan!
Ik ga nog even de laatste hand leggen aan mijn kerstkaarten (pfffffffff.........k'had er 98 te schrijven............)

Groetjes!

Terug
Bovenaan