Hoe is het met jullie ???????

Hier ook even een update van mij.
Het gaat hier op en af, de ene dag gaat het goed en de andere dag weer slecht. Gisteren aan het eind van de middag kon ik mijn ene been amper vooruit krijgen en vandaag weer af en toe. Maar begin van de week ging alles nog goed. En hopelijk is het morgen weer over. Het wisselt hier heel erg. Ook moet ik er inmiddels weer heel erg om denken wat ik eet, eet ik teveel zure dingen dan ga ik weer overgeven, deze week helaas al 2x gebeurt. En het grote nadeel is dat mijn hormonen momenteel nogal opspelen en dan met name naar mijn dochter toe, die dat helemaal niet verdient. Hier ga ik me dan weer schuldig over voelen. Maar verder gaat alles goed.
Net zoals zovelen hier tel ook ik de weken af.

Bloemetje1985:
Dan is het inderdaad niet mogelijk. Jammer... maar zou me er niet al te druk om maken, dan maar in het ziekenhuis. 't Gaat uiteindelijk om de gezondheid van je kindje.

Hier gaat het wel aardig moet ik zeggen, ben wel ontzettend moe. Maar ik kan me er toch nog steeds toe zetten om lopend naar het werk toe te gaan (bijna 3 km heen en 3 km terug). Op de fiets lukt me niet (dan schop ik steeds tegen m'n buik aan) en in de auto vind ik een beetje gekkenwerk, ook omdat ik de auto niet bij het werk neer kan zetten en alsnog 500 meter moet lopen.

Liefs Rixt

Hey meiden,

hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het redelijk, ik heb helaas nu al anderhalve week last van de griep!
Het begon vorige week met een normale verkoudheid en keelpijn.
Tegen het weekend dacht ik dat het over was maar zondagochtend werdt ik me toch beroerd wakker.
Veel last van hoofdpijn koorts en zoveel hoesten dat alles weer naar boven komt.
Sinds vandaag gaat het weer een stuk beter mar door het vele hoesten zijn mijn buikspieren en ribben zo beurs dat bewegen gewoon pijn doet, pfff lekker hoor griep en zwanger zijn, hahahaha.

Groetjes Patricia

Hoi,

Ritxmeisje,
Is inderdaad beter voor de baby, dus als het moet, ja dan moet het. Voelt ook wel prettiger aan dan thuis hoor, met die medicatie.

En weet ff niet wie het zei. Die 6km. Haha, inderdaad, zou ook best moe zijn dan, maar knap hoor dat je dat nog alle dagen doet.

En oh,oh, wie zei laatst nu weer wat. Weet het ff niet meer.
Fijn dat het goed gaat met je.

Hier gaat het beter dan het weekend, wel pijn, maar draagbaarder. Maar moet ook toegeven dat ik nu veel meer door een ander laat doen, en wanneer ik toch zelf wat ga proberen, dat ik dat goed merk.
Zo naar de fysio, ben benieuwd wat hij te vertellen heeft.

Liefs

Patricia, ow, ff niet goed onthouden, gaat helemaal niet zo lekker.
Griep en zwanger zijn, lijkt me inderdaad best heftig, hoop dat het hier niet in huis komt die griep.
Beterschap.
xx

Hallo dames,

Haha.. klinkt meer dan het is hoor!! Want ik doe dit echt niet iedere dag, werk 3 dagen in de week en vanochtend heb ik lekker de auto gepakt. Dus 2 keertjes deze week. En uiteraard neem ik de tijd ervoor en zorg ik dat ik geen bagage bij me heb. (alleen me broodbakkie). Doe over die 3 kilometer ong. een half uur, dus doe echt rustig aan. En zolang ik het volhoudt... 't is niet zo dat ik hier juist moe van ben, heb juist het idee dat ik er wat energie van krijg. Even wat beweging en frisse lucht!!

Beterschap voor diegenen die de griep hebben.. zijn echt veel die ziek thuis zitten, maar als je ziek bent en ook nog eens zwanger... daar zit niemand op te wachten :S

Rixt

Hoi allemaal,
Hier eindelijk ook eens een berichtje van mij.
Ik las dat er een paar erg verkouden en grieperig waren. Nou, hier nog één....... Koorts heb ik gelukkig niet, maar ben al weken aan het hoesten. s'Nachts lig ik er gewoon wakker van. Bah, echt akelig als je zwanger bent hoor, alles doet zeer.
Ook wat meer last van mijn bekken, s' nachts veel ijn met het omdraaien. Lijk soms net een waggelende eend, hihi..... maar verder geen klagen hoor! Ik ben vandaag precies 30 weken!!! Toch weer wel bijzonder....nog maar 10 weekjes.......het gaat snel!!!!
Nou, het allerbeste allemaal!!!!!

Terug
Bovenaan