Hoi,
Teddy,
Fijn dat je fijn gevoel aan de echo hebt overgehouden. Wel zo fijn
En grote kans op natuurlijke bevalling, dat is het liefste wat we willen he.
Hihi. Nou meid, lekker dr van genieten.
Patricia,
Ken je gevoel, ook ik zal blij zijn als ik 11-13 weken verder ben, en ons kleintje dr is.
Het word me echt zwaar, ook emotioneel word het zwaarder voor me vind ik. Dat ik nogal veel moet laten. Ver lopen gaat niet meer, en die zit ik dan af en toe ook in een rolstoel, omdat ik gewoon geen stap verder kom van de pijn.
En dat is erg moeilijk om te moeten doen, en daar aan te moeten toegeven, maar afgelopen week is dat toch de eerste keer gebeurd. Daar baal ik dan zo van.
En voor morgen, ja, alles klaar. En vind het wel erg spannend hoor.
Alleen is het weekend al zo druk geweest, me moeder stiefvader en broertje zijn dr al vanaf vrijdag. Hoop geregel, vaak hier, ben helemaal brak :s.
Veel pijn. Dus ben benieuwd hoe het morgen zal zijn. Ik ga ervan genieten.
Liefs
Teddy,
Fijn dat je fijn gevoel aan de echo hebt overgehouden. Wel zo fijn
En grote kans op natuurlijke bevalling, dat is het liefste wat we willen he.
Hihi. Nou meid, lekker dr van genieten.
Patricia,
Ken je gevoel, ook ik zal blij zijn als ik 11-13 weken verder ben, en ons kleintje dr is.
Het word me echt zwaar, ook emotioneel word het zwaarder voor me vind ik. Dat ik nogal veel moet laten. Ver lopen gaat niet meer, en die zit ik dan af en toe ook in een rolstoel, omdat ik gewoon geen stap verder kom van de pijn.
En dat is erg moeilijk om te moeten doen, en daar aan te moeten toegeven, maar afgelopen week is dat toch de eerste keer gebeurd. Daar baal ik dan zo van.
En voor morgen, ja, alles klaar. En vind het wel erg spannend hoor.
Alleen is het weekend al zo druk geweest, me moeder stiefvader en broertje zijn dr al vanaf vrijdag. Hoop geregel, vaak hier, ben helemaal brak :s.
Veel pijn. Dus ben benieuwd hoe het morgen zal zijn. Ik ga ervan genieten.
Liefs