@Bloemetje; Ik zou het wel doen hoor, dat bed! Wij zetten de box ook nog niet, de eerste weken liggen ze daar toch niet in. Wij legden de baby weleens in de kinderwagen in de kamer, zo was ze er toch dichtbij.
Ik begin nu toch ook wel een beetje de kriebels te krijgen hoor! We moeten ook best nog wat dingen regelen, we hebben bijvoorbeeld nog nieteens geboortekaartjes uitgezocht. Eigenlijk wilden we graag een foto van onze 3 meiden erop.
En dan moet ik nog alle envelopjes schrijven......
Maar de babykamer is nu helemaal uitgesopt. Ik ben op, maar wel een voldaan gevoel.
Nu nog wat kleertjes uitwassen, en wat spullen schoonmaken.
Maar dat het met 35 weken pas echt klaar hoeft zijn, oooo, dan hebben we nog wel heel even tijd!
Ik begin nu toch ook wel een beetje de kriebels te krijgen hoor! We moeten ook best nog wat dingen regelen, we hebben bijvoorbeeld nog nieteens geboortekaartjes uitgezocht. Eigenlijk wilden we graag een foto van onze 3 meiden erop.
En dan moet ik nog alle envelopjes schrijven......
Maar de babykamer is nu helemaal uitgesopt. Ik ben op, maar wel een voldaan gevoel.
Nu nog wat kleertjes uitwassen, en wat spullen schoonmaken.
Maar dat het met 35 weken pas echt klaar hoeft zijn, oooo, dan hebben we nog wel heel even tijd!