Hoe is het met jullie ???????

@Bloemetje; Ik zou het wel doen hoor, dat bed! Wij zetten de box ook nog niet, de eerste weken liggen ze daar toch niet in. Wij legden de baby weleens in de kinderwagen in de kamer, zo was ze er toch dichtbij.

Ik begin nu toch ook wel een beetje de kriebels te krijgen hoor! We moeten ook best nog wat dingen regelen, we hebben bijvoorbeeld nog nieteens geboortekaartjes uitgezocht. Eigenlijk wilden we graag een foto van onze 3 meiden erop.
En dan moet ik nog alle envelopjes schrijven......
Maar de babykamer is nu helemaal uitgesopt. Ik ben op, maar wel een voldaan gevoel.
Nu nog wat kleertjes uitwassen, en wat spullen schoonmaken.
Maar dat het met 35 weken pas echt klaar hoeft zijn, oooo, dan hebben we nog wel heel even tijd!

Hoi,

Teddy,
met 35 weken pas klaar? Dat is nog maar 4 en halve week hier hoor, haha. Vind dat toch behoorlijk kort.
Zou jij dan ook met 35 weken al bed beneden hebben staan? Althans, als je het zelf zou doen, gewoon voor die laatste weken?
Ik moet nog geboortekaartjes,nog heleboel kleine spulletjes, lijstjes maken, schoonmaken,grote opruim, haha, vijf weken aaah, zo kort. Haha, krijg spontaan nesteldrang, maar vandaag blijven we lekker rustig.
Baal er zo van dat ik niet lekker kan gaan shoppen. Moet ook nog kleertjes. Pfff,
hihi.

Liefs

Woehaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh....... je hebt helemaal gelijk! Dat is voor mij al over 2 weken en 4 dagen..................
Ik wil ook nog zoveel doen, de kamers van de meiden schoonmaken, speelgoeddozen uitzoeken, enz enz enz.......... Eigenlijk zou ik ook alvast hun zomerkleding in de kasten willen hangen, haha......maar dat is natuurlijk nog veel te vroeg.

Als ik zo'n last van mijn bekken had als jou, en vaak naar boven moest om een poosje te gaan liggen, zou ik geloof ik wel een bed in de kamer zetten. Eigenlijk belangrijker dan alvast een box neer te zetten.
Ik hoop dat het na je bevalling over is, dan kan hij lekker weg, maar mocht je dan nog last hebben is het ook wel heerlijk dat hij er nog staat!

Ik ga snel verder met mijn werk..........anders is het niet af voor die 35 weken..........

Haha,
Druk bezig dus hihi.
Hier vandaag met lijstjes maken. Dingen die kraamzorg heeft verteld, maar ook eens kijken wat ik allemaal nodig heb.
Zou ff naar dorp willen, maar lukt niet vandaag. Moet ik maar ff doen met iemand dr bij.

En dat bed, ja, denk dat ik het dan maar ga doen.

Liefs

Pffff.....volgens mij heb ik vandaag toch te  veel gedaan. Ik heb constant harde buiken en voorweeën.
Het is echt inneens toegeslagen; de nesteldrang.
En dan lijkt het wel of ik alles tegelijk wil. Stom natuurlijk!
Normaal werk ik s'morgens in mijn huishouden, en doe ik het s'middags wat rustiger aan, maar nu ben ik de hele dag al in touw. Ik lijk wel gek, haha.....Maar toch geeft het wel heel veel voldoening!
Maar vanavond ga ik niks meer doen hoor! Even de kinderen naar bed brengen, en dan ga ik nog even wat naaien. (alsof dat niks is).

Teddy,
Rustig aan doen hoor, niet teveel van je lichaam vragen!!!

Hier hele dag bezig geweest met lijstjes, spulletjes zoeken, nadenken wat nog geregeld moet worden. Kraampakket opnieuw aangevraagd, want daar was schijnbaar wat mis gegaan, had het met 12 weken aangevraagd, maar nog steeds niets gekregen, dus moest van kraamzorg weer ff bellen, nu word hij eind van de week gebracht. Gelukkig dus gebeld.
En stilaan eens een plannetje maken over wat te doen als bevalling begint, hihi.

Liefs

heey ladies,

hier even weer een berichtje van mijn kant. lees af en toe met jullie mee hoor!

het gaat hier redelijk, veel last van mijn bekken.te lang zitten is niet goed maar te lang lopen ook niet...pff...vind het moeilijk om een tussenweg te vinden. ik ga nu mijn laatste werkweek in, moest eigenlijk volgende week ook nog maar die heb ik vrij af gekregen.
we zijn hier in huis ook niet helemaal aan de griep ontkomen, ik heb zelf in november al 2 weken plat gelegen. nu is mijn vriendje aan de beurt, hij is al een week bij huis. elmar houd ons vooral snachts wakker met zijn gehoest.overdag valt het mee maar zo gauw als hij slaapt lijkt het net of er een ouwe kerel boven ligt...hij heeft nu een goed hoestdrankje en die helpt gelukkig...

ik mag volgende week voor het laatst naar de verloskundige daarna word ik over geleverd aan het ziekenhuis en mag daar dan wekelijks heen.moet daar bevallen ivm een keizersnee toen elmar geboren is.
het kindje is aan de grote kant dus we gaan er een klein beetje vanuit dat het wel een weekje eerder kan komen, maar we wachten maar gewoon af wanneer het zich aan dient.

vandaag heb ik de proefdruk van de geboortekaartjes opgehaald. het is precies zo geworden zoals hij het ook in gedachten hadden. vorige week zijn ze van de kraamzorg geweest dus dat is allemaal weer rond.

nog even voor bloemetje:
gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!
en ik heb met mijn eerste zwangerschap ook een 1-persoonsbed beneden gehad, echt meid..ik zou het doen. we zetten nu een 1-persoons bed op de babykamer, ons bed kan niet op klossen gezet worden en van de kraamzorg moet er een bed op hoogte staan dus vandaar dat we nu voor deze optie gaan. ik beval toch in het ziekenhuis dus ons eigen bed blijft mooi staan zoals ie staat.

ik zal proberen de laatste weken een beetje actief hier te blijven!!

dames succes !!!

gr. mama van elmar

Hier dan ook weer eens een update van mij. Ik lees wel regelmatig, maar kon het ff niet opbrengen om te schrijven. Zat een beetje in een zwangerschapsdip. Maar geloof dat ik er nu weer wat uitkrabbel. Heb een aantal slechte dagen gehad, waarvan 1 met overgeven en 1tje met misselijk zijn zodra ik ook maar wat deed. En nee, het was helaas geen griep. Heb in het begin van de zwangerschap ook heeeeel veeel overgegeven en dat kwam nu dus weer ff terug. Met mijn bekken gaat het goed zolang ik maar niet teveel doe. Ik was afgelopen vrijdag dus even met mijn dochter naar de markt en zij zat in de buggy, maar dat kan dus eigenlijk niet. Dan ben ik daarna echt kapot. Het duwen van die buggy is me dus te zwaar. Hetzelfde geld voor een boodschappenwagentje. Dus helaas dat kan ik ook niet meer samen met mijn dochter doen. Maar goed, het aftellen kan zo goed als beginnen, al moet ik volgens de velroskudnige maar op 43 weken rekenen aangezien ik bij mijn dochter dus ook ver over tijd was en ze bij 42,3 zijn begonnen met inleiden op mijn verzoek. Vandaag 29 weken zwanger, dus dan heb ik er nog 14 te gaan. En dan weer lekker fit worden. Volgende week ga ik nog met een vriendin naar de 9maanden beurs. Ik heb 2 vrijkaarten voor de avond en ondanks dat ik daarna kapot zal zijn, wilde ik toch wel graag heen. Die vriendin is ook zwanger dus dat is wel erg leuk om samen toch ff heen te gaan.
Verder heb ik een heel druk kindje, dat erg hoog zit en dus helaas ook al tegen mijn ribben aan. Maar goed, ik heb geen last van maagzuur ofzo, dus dat scheelt. Alleen komt mijn maag wat in de verdrukking en moet ik dus telkens kleine beetjes eten. Maar dat is zo erg nog niet.
Nou, dat was mijn update weer even. Volgens mij een beste klaagzang, hoop niet dat jullie mij dat kwalijk nemen.

Groetjes vlindertjes

Terug
Bovenaan