Hoe is het met jullie ???????

dag meiden,

vandaag is het dag 1 van mijn verlof :)
Net was vlindertjesss zegt heb ik dus ook, wil zoveel doen maar als ik al maar wat doe val ik om van de overmoeidheid.
Kleertjes moeten gewassen en gestreken worden, spullen opgeruimd, het gewone huishouding. Ik probeer elke dag wat te doen zodat ik niet helemaal als een zombie op de bank zit. Maar ik kan maar 1 ding per dag doen en dan lig ik smiddags een paar uur   te slapen.

Hopelijk gaat die vermoeidheid wat minder worden als ik langer thuis ben.

@teddy, vervelend dat je baby in een stuit ligt. Hoe was het bij de VK?

Ik heb weer vreselijke krampen snachts, het enige wat een beetje helpt is op me rug te gaan slapen dan onzie ik het een beetje maar dat ligt ook niet prettig omdat onze meid nog erg hoog ligt hahaha.

Voor de rest gaat het goed, de kleine meid is lekker aan het bewegen zo nu en dan. Snachts laat ze me gelukkig rusten.

Vrijdag hebben we de geboorte kaartjes besteld, als het goed is wordt ik morgen gebeld om de proefdruk op te halen. Vandaag ook een afspraak gemaakt om volgende week een erkennings akte op te laten stellen zodat dat niet na de bevalling nog is moet.

Ik ga hier wat proberen te doen... schoonmoeder komt vanavond eten - hopelijk vind ze het lekker hahahaha

@Junior, vervelend dat je zo moe bent! Is je HB wel goed?
Ik merk deze zwangerschap pas het verschil. Bij de anderen was ik ook zo vreselijk moe, had nergens energie voor, maar toen bleek mijn HB dus laag.
Deze hele zwangerschap heb ik een goed HB, en heb echt energie voor 10. Héérlijk!

Junior, je hebt wel sollicitatieplicht na je verlof. Je moet 1x per week iets doen zoals bijvoorbeeld inschrijven bij uitzendbureau of een brief de deur uit. Maar als je eenmaal een goede brief hebt, kun je die gewoon elke keer een beetje aanpassen aan het bedrijf en dan heb je er niet veel werk meer van. Tenminste zo deed ik dat toen des tijds. En uiteindelijk werd ik toen gebeld naar aanleiding van een sollicitatiebrief die ik ongeveer 2 jaar daarvoor al had verstuurd.

Hoi,

Teddy,
Fijn dat het zo goed gaat met je. Voor jou komt het ook erg dichtbij nu he. Je bent bij de eerste hier van het forum die gaat bevallen hihi. Spannend hoor.

Junior,
Vond schoonmoeder het lekker? En zo moe, idd misschien keer hb waarde laten controleren?

Oh, wat schreef de rest, weet het niet meer.

Hier gaat het wel, veel last, maar proberen rustig aan te doen, alleen vandaag wat mislukt.
Moet van ha ook meer drinken, dus drink nu trouw 2liter a 2,5liter op een dag. Maar pfff, wat vervelend, heb gevoel dat ik leeg loop, en als kleintje beweegt, dan kan ik het soms echt niet tegen houden die eerste druppeltjes. Vervelend hoor.
Als ik moet, dan moet ik ook echt, haha. in welke winkel of dergelijke ik ook sta, hihi.

Morgen weer naar fysio. Ben benieuwd. Ben blij weer ff te kunnen, want pijn word steeds erger, en ook heb ik gevoel dat mn hele rug vast zit, dus hoop dat ie dat misschien ook ff op zn plek kan duwen. Zou wel erg lekker zijn hihi.

Nou dames,
Fijne avond.

Liefs

bloemetje, mijn hb is juist goed 7.0.
Vandaag niet wezen rusten of slapen en het gaat nog goed hahaha.

vervelend die pijn hoor, hopelijk geeft de fysio je verlichting.

mijn schoonmoeder vond het lekker...lief mens hoor, mijn schoonvader is erg vergeleken met haar.

Hey dames,

Hoe gaat het met jullie?

@teddy, Hoe was het bij e verloskundige? en ligt de kleine inderdaad in stuit?
Wat komt het nu dichtbij he! heerlijk hoor dat je je er zo lekker onder voelt nu en echt geniet van je zwangerschap zo maakt het ook niet uit dat het nog even duurt he.
En dan heb je nog even lekker de tijd voor die laatste kasten hahaha.

@bloemetje, Hoe was het bij de Fysio? Heeft hij je rugklachten een beetje kunnen verminderen?
Ik heb hetzelfde hoor ik probeer veel te drinken maar dan zit ik ook echt een keer of 20 op de wc op een dag, sávonds drink ik na half 9 niks meer anders moet ik er s'nachts ook meer als 2 keer uit en 2 keer vindt ik nog gaan maar heb ook nachten gehad dat ik wel 7 keer eruit moest.

@junior, Vervelend dat je steeds zo moe bent, Hopelijk wordt het nu wat beter nu je verlof en dus meer rust hebt!
Hoe was je laatste werkdag? Heb je leuk afscheid kunnen nemen  van je collega's of heeft je contractbeeindiging er echt een domper op gedrukt?

@vlindertjes, vervelend dat je zo'n baaltijd hebt! Ik weet hoe het voelt als je heel wat wilt doen maar het niet kan omdat je anders gebroken bent.
Gaat het nu iets beter met je? Wel fijn dat je dochtertje het leuk vond op de peuterspeelzaal, dan heb je straks toch lekker wat tijd voor jezelf alleen wie weet doet dat je erg goed.

@ de andere meiden, hoe gaat het met jullie?

Met mij gaat het wel redelijk, vandaag  een mindere dag.
Maar dat komt omdat ik me sinds deze week aan mijn nestdrang toegeef, dus heb ik gister lekker mijn slaapkamer en badkamer uitgeruimd en uitgesopt.
En dat na een erg druk weekend heeft me een beetje opgebroken, maar ik moet zeggen het geeft zo'n heerlijk gevoel dat het nu gedaan is en heb heerlijk in mijn schone en opgeruimde kamer geslapen hahaha.
Dus nu ga ik maar vanaf nu gewoon ieder dag iets doen en dan de dag erna rusten dan kan ik volgende week helemaal klaar zijn met het huis van boven naar beneden opgeruimd en uitgesopt.
dat zal heerlijk zijn als dat gaat lukken hihi.
Overmorgen ben ik alweer 37 weken en dan heb ik weer controle bij de vk, wel spannend want ze heeft gezegd dat we vanaf deze week gaan kijken hoe het per week gaat en dat we eventueel als hij weer groter is kunnen gaan opwekken dus spannend.
Maar ik ga er maar niet vanuit want dat zou alleen maar teleurstellen.

Nou meiden fijne dag en rustig aan
Liefs Patrice

Vanmorgen ben ik weer bij de verloskundige geweest, volgens haar had het kindje het nog wel goed bij mij. Het is nog niet ingedaald, al ligt het alwel met het hoofdje naar beneden. Mijn harde buiken komen waarschijnlijk doordat het kindje dan zo druk is.

Maar wat een lekker weer is het vandaag, vanmorgen heerlijk buiten gezeten in het zonnetje. Dat zijn de dingen waar ik momenteel nog wel van kan genieten, heerlijk gewoon. Mijn dochter lekker spelen en ik genieten van haar.....

@patrice, me laatste dag was raar. Eingelijk maar een ochtendje omdat ik nog vakantie uren had.
Heb niet veel gedaan, mocht niet van mijn leidinggevende die wilde liever ff kletsen voordat ik wegging. Wat had ze het er moeilijk mee.. ze wilde helemaal niet dat ik weg ging.

Terug
Bovenaan