Hoe is het met jullie ???????

@junior,
ik heb eigenlijk geen idee of hij eerst op vervanging moet wachten, denk niet dat hij daar dan op gaat wachten..haha..mijn vriend kennende die zegt nog net dat hij weg gaat!
ze weten ervan dat hij elk moment weg geroepen kan worden, hij neemt ook altijd een collega mee en mocht hij onder werktijd naar huis moeten word er voor gezorgd dat zij weer thuis komt. zal allemaal wel goed komen.

@bloemetje,
dus eigenlijk was alle onrust voor niets geweest??
wel fijn dat je het nu met stevige schoenen op kunt lossen, hopen dat het na de bevalling beter gaat.

toen ik gisterenavond naar bed ging is de kleine nog even door gegaan met zn avondgym, ben tegen een uur of elf een beetje onrustig in slaap gevallen en heb geslapen tot vier uur. toen werd ik steenkoud wakker en kon het gewoon niet meer warm krijgen. tegen half zes kreeg ik ineens last van mijn darmen en kon nog net op tijd bij de tiolet komen. diarree nou dat had ik toch helemaal niet verwacht op de vroege ochtend, dacht ik alles gehad te hebben komt het er van boven ook alles uit. staat op dat moment elmar naast mij met zn slaperige oogjes. "mama ziek?" ja mama ziek euhh volgens mij....
ben in bed gaan liggen en had meteen een goeie rugwee te pakken, ben lekker even blijven liggen met elmar tegen mij aan want ik rilde nog steeds van de kou. de rug weeen zijn wel minder geworden maar nog niet helemaal weg. mijn moeder is vanmorgen hier heen gekomen om voor elmar te zorgen zodat ik wat langer kon blijven liggen. mijn vriend slaapt nu want die heeft de afgelopen nacht gewerkt.
als ik vanmiddag nog zon zeurderig gevoel in mijn onder rug heb ga ik even het ziekenhuis bellen want ik word er niet goed van dat het net iedere keer niet door zet!  

alweer een heel verhaal van deze kant maar dan zijn jullie weer even op de hoogte en ik ben even mijn verhaal kwijt.

herkend trouwens iemand dit, misselijk zijn voor de bevalling??

gr. mama van elmar

Wouw, Bloemetje, is me dat even een meevaller!!!!!!! Gelukkig zeg!!!!
@Mama van ELmar; nou, volgens mij ben jij hier de tweede die gaat bevallen!
Wist je dat misselijkheid en diarree kunnen horen bij de beginnende bevalling!?
Ik hoop voor je dat het nu eens doorzet!
Ben heel erg benieuwd! Het kan natuurlijk een griepje zijn, maar héél vaak lees je dat iemand zich een leeg******   voordat de bevalling begint!
In elk geval succes, mocht het zover zijn!!!!!

Hoi mamavanelmar,

Ik herken het niet want bij mij is het nog niet zo ver, maar mijn verloskundige heeft me er wel voor gewaarschuwd. Ben erg benieuwd! Als ik het zo lees is jouw lichaam toch echt al wel in de voorbereiding of wie weet op dit moment....

Ikzelf heb af en toe wat krampjes, maar dat is zo onregelmatig. Ben ook nog maar 36wkn zwanger dus het zou ook wat vroeg zijn, maar ja als de eerste mei baby al geboren is dan is het bij ons ook mogelijk he!

Sterkte ermee!

Groetjes, Bolletje

Hoi dames,
Zo, wat is iedereen vroeg wakker.

Vlindertjes,
Fijn dat het wat beter gaat met de harde buiken. Maar wel vervelend dat ze steeds weer terugkomen als je wat doet. Toch echt rustig aan gaan doen dan. En ja, mee naar kinderarts gaan zou ik idd ook willen. Hopelijk gaat dat lukken.

Mama van Elmar,
Inderdada, hier alle onrust voor niets geweest. Voel me wel beetje bedonderd hoor. Ene zegt dit, andere zegt dat. En maakt iemand ongerust. En zeker bij iemand met bomvol hormonen komt dat elke keer hard aan. hoewel ik gisteren erg blij was. Had ik ook zoiets van ja, lekker is dat. Laten ze me mezelf druk maken om niets. Hihi.
Bij jou is het flink aan het rommelen zo te lezen. Hopelijk zet het een keer goed door. :)
We wachten spannend mee af.

Junior,
Fijn dat het weer beter gaat met je voet. Erg fijn. Maar wel rustig aan blijven doen he!

Teddy,
Met jou alles goed?
En idd, is een echte meevaller :)

Bolletje,
Jij ook regelmatig krampjes. Spannend hoor.
En idd, het kan ieder moment bij ons.

Bij mij mag het vanaf vrijdag hoor. Dan 37 weken. Laat ons wondertje maar komen :) Alleen
niet gevoel dat het deze week gaat gebeuren hihi.

Liefs

@mamavanelmar, weet niet wat jouw vriend voor werk doet, mijn vriend zit in de beveiliging en kan dus niet zomaar weg.
@vlindertjesss, mijn vriend zit meestal maar met ze 2-en of 3-en per dienst op de meldkamer en hij kan dus niet zomaar gelijk weg. Hij moet dan zijn collega alleen laten, en als er wat met hem gebeurt dan kan niemand hem helpen want hij moet die persoon wel binnen laten. Hij moet dan eerst een collega bellen die hem kan aflossen.

Dus als ik van te voren het idee heb dat het gaat gebeuren blijft die thuis..

@bloemetje, leuk is dat he als artsen elkaar tegen spreken...pfff.
Gelukkig hoef je niet geopereerd te worden.

Vannacht had ik een zeurende pijn in me onderbuik bleghhh echt zo menstruatie gevoel. Ik kon amper het bed uitkomen om te gaan plassen.

Mijn kleine meid is erg beweeglijk deze dagen, zoals nu ook. Ik zie me buik lekker op en neer gaan hahaa. Ze ligt nog heel hoog, ben benieuwd of ze al aan het indalen is. Morgen weer naar de VK.

vanmiddag ff wat extra grote onderbroeken kopen, degene die ik nu heb zijn te klein geworden !?!? Me heupen zijn goed uitgezet haha.. gelukkig kan ik al beter lopen op me rechtervoet..

Goedemorgen dames,

@mama van elmar, Het wordt nu wel echt spannend bij jou! ik denk net als teddy dat jij de tweede van het forum bent die zal bevallen.
Dus ik hoop ook echt voor je dat het nu doorzet, ik kan me indenken dat je er gek van wordt steeds die weeen die weer weg zakken.
Nou als het zover mocht zijn heel veel succes met de bevalling en veel plezier met de kleine en jullie gezinnetje!!!!!!

@bloemetje, gelukkig hoef je niet in het gips of geopereerd te worden!!!
toch even een positief puntje op het eind idd.
Wel vervelend dat je je nu zo lang om niks druk hebt hoeven maken, maar ja dat is niet anders he.

Hier heeft het vannacht ook weer flink gerommeld, goede krampen in mijn onderbuik en rug.
Maar niet regelmatig en ze worden ook niet pijnlijker dus het zullen wel gewoon voorweeen of indalingsweeen zijn.
De kleine is bij mij nu ook erg druk, zie inderdaad erg veel mijn buik bewegen alleen wel erg jammer dat ik het bijna niet voel door de gespannen harde buiken.
Ik zet vandaag mijn heerlijke relaxdagje van gisteren door en zit dus weer lekker in mijn joggingpak op de bank.

Fijne dag vandaag Groetjes Patrice

Hoi,

Iedereen steeds meer rust aan het nemen zie ik zo. Hihi. Goed van ons dames.
Alleen hier net ff wel schoongemaakt,was ff echt nodig. Dus nu rustig aan. Zo boterhammetje eten. En dan naar fysio. Daarna ff boodschapjes doen. En dan klaar.
Hebben jullie nu ook het gevoel dat het zomaar elk moment kan gaan gebeuren? Ik begin het erg spannend te vinden. En van mij mag het vanaf vrijdag beginnen.Dan 37 weken. Laat maar komen dan. Hihi.
Maar nog kiest kindje het dan zelf he. Je kan niets doen om het even wat sneller te laten gaan.

Patricia,
Lekker relaxdag op de bank. :) Ik ga vanmiddag na me boodschapjes denk filmpje kijken op bank. :)

Junior,
Vervelend dat je vriend niet zomaar weg kan. Dus als het heel onverwachts toch begint moet ie eerst iemand bellen die wil komen? Staat er nu steeds iemand standby dan?

Liefs

Wat is het toch aan het rommelen bij iedereen, spannend hoor. Maar mamavanelmar, als ik jou verhaal zo lees is het toch echt begonnen. Mijn vorige bevalling is met een veter ingeleid, maar toen het echt begon, werden ook eerst mijn darmen goed geleegd en moest ik overgeven. En toen ging het ook snel ineens. Ik ben erg benieuwd.

Terug
Bovenaan