Hoe is het met jullie ???????

tjeempie wat is er veel geschreven zeg.. heb geen tijd om op iedereen te reageren...

@teddy, ik heb geen last van deze website misschien is het toch de virusscanner??

@bloemetje, wat jij omschrijft dat had ik gisteren ook en heb dat nu regelmatiger. Was dus gisteren aan het boodschappen doen en kreeg van die vreselijke steken in me doos zodra ik een stap verzetten en een drukkend gevoel op me schaambeen en blaas. Zodra ik zit zakte het weg en kon ik het weg ademen (puffen wil ik het niet noemen).
Had dit aan mijn vk gevraagd en die zei dat mijn baarmoeder bezig was met het voorbereiden op de zwangerschap. Je hoeft ook nog maar 2 weken.

Hier gaat het redelijk, ben zenuwachtig voor de afspraak met de gyneacoloog zometeen. Ik ken die man/vrouw helemaal niet. Wat gaan ze doen? Wat komt er uit?
Gelukkig is mijn vriend vrij vandaag.

Ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden dat het dan nog best wel snel voor mij kan gaan lopen - dat het misschien wel een geplande bevalling gaat worden. Als ik dit niet doe dan weet ik dan ik helemaal in paniek raak als het wel zo zou gaan gebeuren.

bloemetje dat onrustige gevoel ken ik, had dat het weekend heel erg pff.
Eergisteravond had ik zo een kramp en steken dat ik van ellende naar bed ben gegaan met een warme kruik en toen zakte de krampen weg.
Waarom probeer je dat niet?? Mijn vk zegt dat als de krampen weg gaan door een hete douche, warme kruik of een warm bad dat de bevalling nog niet is begonnen.
Tot nu toe kan ik het met warme douches en warme kruiken weg werken. Ik ben nog niet aan de beurt hahaha

@Bloemetje, lukt het rusten wat? Ik ben erg benieuwd wat je gyn vanmiddag zegt.

@mamavanelmar, hopelijk beval je voor dinsdag nog spontaan en anders idd maar met een briefje met vragen naar de gyn.

@junior, hoe was de echo vandaag?

@bridget, nog even en je hebt je kleintje in je armen. Je zult dit wel niet meer lezen, maar hopelijk kun je straks lekker genieten van je kraamtijd!

Er is weer zoveel geschreven dat ik helaas niet alles van iedereen kan onthouden .

Hier weer veel harde buiken, maar gelukkig is het weer mooi weer dus dan ga ik me ook weer wat beter voelen. Vanmiddag even met mijn dochter naar een vriendin, want ja of ik nou daar op de bank zit of thuis, dat maakt ook niks uit. En daar kan mijn dochter lekker met haar kids spelen. Ze hebben een aparte speelkamer, dus dat is helemaal ideaal.

Wel gezellig trouwens dat er momenteel zoveel wordt geschreven.

Hebben jullie trouwens weleens gehoord dat als een kindje is ingedaald het ook weer uit het bekken kan?

Vlindertjes

Net bij gyn geweest.

Was wel weer ff fijn. Kindje weegt nu 6 pond, dus mooi op gewicht, als het besluit tot 42 weken
te blijven zitten zou het 7 pond zijn.
Kindje is helemaal ingedaald :) Dat kon ze zelfs inwendig voelen. Dr is nog niet veel meer
bezig dan vorige week. Inleiden kon nog niet zei ze. Waar dat op sloeg, geen idee. Maar
wel gevoel dat er wat meer bezig was dan week geleden. Buikpijn die ik heb zijn voorweeën,
en ja, dat kan weken duren, maar kan ook zomaar opeens omgaan in echte weeën. Dus ben
benieuwd. We zien het wel. Ze zei, tot volgende week, kzeg nou, liever ff tussendoor nog hoor.
Haha, zei ze is goed mag ook van mij. Tja, wie zal het zeggen. Daar maak ik dan weer op uit
misschien kan het wel zo snel. Maar ja, weet het niet hoor. Zie weer dingen die er niet zijn. Hihi.
We gaan nog steeds uit van de 42 weken.

Liefs

Hallo allemaal,

Hier is alles nog steeds hartstikke rustig. Ga er ook echt niet vanuit dat ik voor de uitgerekende datum ga bevallen...nog een weekje, vandaag precies 39 weken. Vrijdag weer naar de vk.
Het is echt heerlijk weer buiten zeg! Begin van de middag nog even met m'n dochter in de speeltuin geweest hier in de straat. Hartstikke leuk voor haar, maar krijg haar niet meer mee naar huis...
Ze is echt super dwars en eigenwijs op het moment. Erg zwaar voor mij dus. Pfff, kan er niet zo goed tegen...vind de dagen met haar thuis erg lang en ben blij dat ze in elk geval twee dagen per week bij de gastouder is.
Oh, ik hoor haar, ze is wakker, dus ik mag weer...

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 39 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Zo eindelijk thuis haha... moesten nog ff wat spulletjes kopen.. doe je
ook niet voor je plezier met zo een buik pfff.

Enfin, eerst moest ik een echo laten maken door de echoscopiste van het
ziekenhuis. Zij constateerde dus ook dat ze aan de grote kant was (8 pond nu al), ze heeft
aardig wat spek rondom der lichaam zitten. Ze heeft de afmeting van 38 weken,
dus qua omvang is ze 2 weken verder maar niet qua ontwikkeling van de organen.

Haar buik is erg groot, maar wel goed. Er zit geen vocht oid in, maag , blaas
en niertjes gezien. Ze ligt met het hoofdje naar beneden maar de rug ligt
eigenlijk al in het midden thv de navel zeg maar en de bips bij de
rechterribben. voeten en benen zwerven ervoor en er naast.

Gyneacoloog wilde dus toch nog een keer mijn suiker controleren, dat kon ik
gelijk doen. Daar kan ik vrijdagochtend om 11.55 naar het ziekenhuis voor
bellen. En over 2 weken op 15 april moet ik weer een echo laten maken.

Ondertussen de echo werd ik niet lekker, ging transpireren, licht in me hoofd
en het werd zwart voor me ogen. Dus glaasje water en omhoog gezet pfff dacht dat ik
er vanaf ging vallen ofzo..

Ik heb de verloskundige ook ff gebeld om dit te vertellen, en zij gaf aan dat
ik me niet druk moest maken ondanks dat ik nu afspraken heb in het ziekenhuis.
Ik moet me ontspannen.. ik ben iig blij dat zij in orde is.. ze is lekker
actief.. nu ook :)

8 april controle verloskundige en 15 april een echo in het ziekenhuis...

Bloemetje, wat goed dat de kleine al is ingedaald, spannend hoor!

Vlindertjesss, ik heb het laatst hierop het forum ergens gelezen dat de
beeb terug kan schieten als het in de bekken zit. Iets over dat de beeb
het te nauw vind ofzo...

Ik heb net een half uurtje in de zon gezeten maar pff mij toch wel te warm hoor...

@Junior, Je hebt er een flinke spannende dag opzitten he?

Gelukkig gaat alles goed met je meisje! 8 pond al dat is inderdaad al een flink dametje he, maar ja je moet het maar zo zien heeft ze in ieder geval genoeg reserves voor de eerste dagen.
Bij de vorige echo werdt mijn mannetje ook geschat rond de 8 pond en dachten ze aan een ruime 9 pond met de geboorte, Ik heb zoiets van ik zie het wel tegen die tijd het blijft namelijk toch een schatting he.

Heeft de gyn verder nog iets over je bevalling gezegd? Of wachten ze de volgende echo af?

@bloemetje, Fijn dat de kleine nu volledig is ingedaald! Misschien waren die voorweeen daarvoor? Of heb je nog steeds last van die krampen?

Nou hier weer al een paar uur last van onregelmatige krampen die idd weg terkken onder de warme douche grrrrr.
Morgen moet ik naar de vk en dan hopen dat ze zegt dat hij toch ingedaald is en dit allemaal ergens goed voor is.
Morgen vroeg even lekker met een vriendin naar het centrumpje hier in de buurt, ze kwam het net even vragen omdat ze toch wel vond dat ik alweer te lang binnen zit hahaha.
Gewoon een klein rondje en even lekker wat drinken/eten en als het niet meer gaat ben ik zo weer thuis zegt ze. Lieve vriendin heb ik toch zeg!
Gelukkig heb ik nog niet zovel last van al die lieve goedbedoelde "bemoeizuchtige" mensen zoals jullie, de telefoon ringelt hier ietsjes meer maar daar blijft het gelukkig ook bij.
nou ik kruip lekker mijn bedje in met een boek en een warme kruik (bedankt voor de tip junior) en ga lekker vroeg slapen.

Weltrusten voor iedereen groetjes Patricia

Hoi,

Junior,
Fijn dat echo goed was. Wel groot kindje. Maar niet iets om echt zorgen om
te maken? Gelukkig. Fijn dat vk je ook nog even heeft gerustgesteld. :) Altijd prettig.
En meteen bloed kunnen laten prikken, wel fijn, dat je daar niet speciaal voor
terug moet gaan. Ben benieuwd. Hopelijk is hij goed.
En in zonnetje zitten, daar kan ik ook niet zo goed tegen nu. Word me ook
snel veel te warm.

Patrice,
Denk niet dat die pijn van verder indalen komt, denk dat dat zaterdag is gebeurd.
toen had ik zulke pijn als twee weken geleden toen het wat gezakt was.
De buikpijn blijft nu hangen, al hele dag. Dus zo ff lekker douche voor ik
me bed in duik. hoop dat het beter. En ff kruik mee naar boven denk ik.
Dus vind het erg spannend, krampen blijven aanhouden. We zien het wel.
Velen denken dit weekend. Ach, kleintje komt wanneer het wil.

Zo, ga lekker mn bedje in.

Liefs

Terug
Bovenaan