Hoe is het met jullie ???????

patrice,
Het was zeker een spannende dag, lag ook om 21.30 half te slapen achter de laptop hahaha.
De gyn had het er wel over over de bevalling, ik kan alsnog thuis bevallen als ik wil. Dit moet ik met mijn vk bespreken, kan altijd nog in het ziekenhuis maar dat is weer iets voor over 2 weken denk ik .

Veel plezier met je vriendin zometeen :)

Bloemetje, ja het is een flinke hahaha. Het schijnt dat in de laatste paar weken de beeb nog 125-200 gram per week aankomt. Dus ik kan best op een 9 ponder uitkomen wat volgens nog niet echt heeeeeeel groot is voor het gemiddelde in NL..
Morgenochtend kan ik bellen voor de uitslag van het bloed, ze hebben me niet goed geprikt heb een hele blauwe arm (!!) wat ik anders nooit heb , ben bloeddonor.

Vandaag een relax dagje ingelast, ff wat was doen en strijken maar daarnaast is het achter de laptop, tv en boek lezen. Ik had laatst de film Mama Mia gekocht en die moet ik nog steeds kijken misschien vandaag wel.

Hoe is het met de dames die bijna uitgerekend zijn? Teddy? MamavanElmar?

Goedemorgen,

Junior,
9 ponder vind ik toch flink hoor. Hoewel het gemiddelde in nl hoger ligt dan een 7 ponder wat gyn bij mij verwacht als beebs blijft zitten tot 42 weken.
Was nu 6 pond. Dus geen groot kindje als je het mij vraagt. Maar vind dat dan ook weer niet erg hoor.
En vervelend hele blauwe arm. Grrr, lekker is dat.

En al lekker vroeg aan het slapen. Hier sliep ik weer   laat, zoals elke avond eigenlijk.
In de hoop dat ik s nachts lekker slaap, maar volgens mij vannacht weer maar 2 uurtjes geslapen. ben zo ontzettend verkouden, keelpijn. neus dicht, hoofdpijn. Dus zo maar ff naar aphoteker, kijken of ze misschien tabletjes hebben die ik mag. En iets om me neus open te krijgen.
Hier trouwens nog steeds die krampen, trekt ook niet echt weg onder douche. Vannacht ook gehad, maar niet met regelmaat, en tegen uurtje of vier was het weg. Vanaf ik uit me bed ben gekomen zijn ze dr weer af en toe.
Dus heel rustig aan. Wou wat in huis gaan doen, maar dat ga ik morgen lekker aan vaderlief vragen.

Liefs

Halloooooooo,
Alles hier nog goed hoor! Het is juist lekker rustig, af en toe een krampje, maar verder blijft het daarbij. Wel tijdens lopen dat ik zulke erge steken in m'n onderbuik of vagina heb. Dat had @Junior ook zo erg he! Dan kun je echt niet meer verder lopen!
De baby zit dus nog heerlijk warm in m'n buik........ maar ja....ik hoop dat het nu toch niet meer zo lang duurt hoor! Morgen ben ik uitgerekend!!!!

@Bloemetje, vervelend die krampen! Maar zolang ze niet met regelmaat terugkomen zijn het geen echte weeën. Maar wie weet....gaan ze erin over!

@Bridge zal haar kindje nu wel hebben, en vandaag wordt Pien ingeleid!
Spannend hoor!!!!!!!!

Het beloofd een supermooie dag te worden, en daar hoop ik ook echt van te genieten! Mijn huis is weer helemaal schoon, alleen zo nog een was opvouwen en eten klaarmaken, en dan ga ik echt ontspannen.
Iedereen een fijne dag, en wie weet......

Liefs Teddy

Hoi,

Teddy,
Spannend, nog steeds beebs in je buik. Hihi. Word echt spannend bij jou hoor. Hoop dat kleintje besluit dit weekend te komen :)
En idd, zijn geen echte weeën, maar denk echt oefenweeën. Heb ook constante ongikramp. Erg spannend dus. We zien wel wanneer kleintje besluit te komen.

Liefs

hoi hoi,

ben net terug van de vk..
en??? de beeb is mooi ingedaald, hij ligt zelfs al heel diep.. dus de harde buiken enz hebben dus echt hun werk gedaan, en de vk zei ook dat zoals ik de pijn en harde buiken beschreef is de kleine zich echt al aan het voorbereiden.
dat geeft me echt wel een fijn gevoel, van mijn eerste ken ik dit allemaal niet, en heb ik ook niet zolang bij de vk gelopen. Nu kan ik lekker nog bij de vk blijven, ook moet ik bellen als ik weeen heb een uur lang om de 5 min en die dan ong 1 min aanhouden. en als mijn vliezen breken en de weeen direct beginnen.

heerlijk nu kan ik er weer ff tegen aan.. 14 april mag ik weer komen :D
(stiekem hoop ik dat dat de laatste keer is hihi)

we zullen zien

groetjes Simone

mv Mart en 36wk zw

@Sissi; precies hetzelfde als bij mij; HEERLIJK he!!!!
@Bloemetje; sterkte met de krampen, niet leuk, maar wie weet welk (voor)werk ze verrichten!
Ja, het wordt nu wel superspannend hoor!!!!!! Ik hoop ook op dit weekend!!!!!
Ik ben er helemaal klaar voor.

quote: junior2704 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2009 08:50:10'));

Morgenochtend kan ik bellen voor de uitslag van het bloed, ze hebben me niet goed geprikt heb een hele blauwe arm (!!) wat ik anders nooit heb , ben bloeddonor.

Kan ook te maken hebben met het feit dat je zwanger bent misschien. Ik heb het normaal ook niet bij bloedprikken, maar zowel bij de zwangerschap van m'n dochter als bij deze zwangerschap had ik ook een hele blauwe arm. En dit keer hebben ze zeker goed geprikt. Dus ik vermoed dat het gewoon met het zwanger-zijn te maken heeft...

Hier alles nog heerlijk rustig. Net nog even naar de kapper geweest. Is straks toch allemaal weer wat lastiger om dat soort dingen tussen twee voedingen te plannen als je op verzoek voedt...
Morgen ook met m'n dochter nog even naar de kapper, kan ook nog mooi even en die is er ook echt weer aan toe, begint nu eindelijk (na bijna 2,5 jaar) wat langer te worden, maar is echt chaos dat haar van haar.
Vandaag is ze bij de oppas dus lekker rustig dagje voor mij.
Ga vanmiddag nog even wat boodschapjes doen, is zo lekker weer buiten!

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 39w1d zwanger (ETA 8-4-2009)

hier ook alles nog rustig hoor!!

heb gisteren mijn hele huis schoon gemaakt incl alle ramen gewassen!!
en je raadt het al: daar kan ik vandaag weer voor boeten, kan haast geen stap verzetten. echt alles doet mij zeer.....

vanmorgen nog snel even naar het winkelcentrum hier geweest, mijn vriend en elmar moesten nodig een nieuwe spijkerbroek erbij hebben. heb nog even een nieuwe waterkoker gehaald want die van mij zag er niet meer uit, kreeg hem haast niet meer schoon.

vriendje is net naar zijn werk gegaan en elmar zit lekker buiten in de zandbak dus had ik even tijd om wat te schrijven

straks even lekker op de bank en dan de was eruit halen ( dat droogt toch wel lekker met dit weer) eten klaar maken, elmar onder de douche en in bed en dan hele avond lekker op de bank. vanavond ook maar eens op tijd naar bed want heb al twee nachten slecht geslapen.

dames doe allemaal lekker rustig aan, lekker genieten van dit weer!
hoop dat waar het rommelt het ook nu eens door zet. hier verwacht ik dit weekende niet zoveel, onze hoop is meer op dinsdag gevestigd, dus we gaan dit weekend lekker uitrusten!

fijne dag allemaal!

gr. mama van elmar en officieel nog 3 dagen te gaan.

Terug
Bovenaan