Hoe is het met jullie ???????

bloemetje, ik ben assistent drogist dus ik weet wel wat je mag hebben :) apotheek is toch wat anders. drogisterij mag alleen zelfzorg geneesmiddelen verkopen dus wat ik je kan vertellen is dat voor je vekoudheid zoutoplossig mag gebruiken, voor je keelpijn mag je isla moos/ strepsils mag gebruiken.

Voor de hoofdpijn mag je paracetamol gebruiken, 6 tabletten = 3 gram. Ik heb dit echt in uiterste nood gedaan toen ik de griep had.

Ik heb vannacht onwijs slecht geslapen, steeds wakker van de pijn in me bovenbeen. Zelfs zo erg dat ik me been niet eens kon bewegen omdat het zo afgekneld was.
Mijn vriend slaapt al op zolder - hij is snipverkouden waar ik niet van kan slapen.

Voor de rest is alles rustig van binnen, ze zit nog steeds onwijs hoog..

Ik ga vanmiddag wel proberen te genieten van het mooie weer als ik niet in slaap val hahahaha

quote: Karoline reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2009 11:55:46'));

quote: junior2704 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-04-2009 08:50:10'));

Morgenochtend kan ik bellen voor de uitslag van het bloed, ze hebben me niet goed geprikt heb een hele blauwe arm (!!) wat ik anders nooit heb , ben bloeddonor.

Kan ook te maken hebben met het feit dat je zwanger bent misschien. Ik heb het normaal ook niet bij bloedprikken, maar zowel bij de zwangerschap van m'n dochter als bij deze zwangerschap had ik ook een hele blauwe arm. En dit keer hebben ze zeker goed geprikt. Dus ik vermoed dat het gewoon met het zwanger-zijn te maken heeft...

Hier alles nog heerlijk rustig. Net nog even naar de kapper geweest. Is straks toch allemaal weer wat lastiger om dat soort dingen tussen twee voedingen te plannen als je op verzoek voedt...
Morgen ook met m'n dochter nog even naar de kapper, kan ook nog mooi even en die is er ook echt weer aan toe, begint nu eindelijk (na bijna 2,5 jaar) wat langer te worden, maar is echt chaos dat haar van haar.
Vandaag is ze bij de oppas dus lekker rustig dagje voor mij.
Ga vanmiddag nog even wat boodschapjes doen, is zo lekker weer buiten!

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 39w1d zwanger (ETA 8-4-2009)

dat wist ik helemaal niet.
thx voor de info...

Ach, loos alarm denk ik.
Het wordt eerder minder dan erger.
Ik wil morgen vragen of de verloskundige me wil strippen, of zou dat raar zijn?
Dan weet ik ook gelijk of er al iets ontsluiting is ofzo.
Ik ben dan tenslotte 40 weken, en wil niet te ver overtijd raken, omdat ik bang ben voor de groei.

O, ja, mijn man kwam net met een grote ananas thuis, haha...........
(lijkt me trouwens ERG vies, zo'n hart)

@teddy,
ik zou het gewoon vragen hoor morgen, niet geschoten is altijd mis. kan me voorstellen dat je niet te ver over tijd wil lopen. hoop dat de vk met je mee denkt.
morgen ben je uitgeteld he? spannend...

hier is alles rustig, sinds dat we dinsdag te horen hebben gekregen dat de gyn een spontane bevalling niet meer ziet zitten, houd de kleine zich lekker rustig. lijkt wel of het denkt van, als ik er toch uit word gehaald doe ik er ook geen moeite voor. haha..hoop nog altijd een beetje dat het dit weekend spontaan op gang komt. wie weet....
we gaan ieder geval lekker dit weekend lekker genieten van het lekkere weer wat ons te wachten staat, mischien wel een lekker softijsje ofzo.......zit mezelf alweer lekker te maken.

gr. m.v. elmar

Hey meiden,

Ohhhh het wordt nu wel erg spannend hier met een aantal meiden!!!!
Teddy en mama van elmar ik ga heel erg duimen voor jullie dat het dit weekend doorzet voor jullie.
Maar tegelijkertijd duim ik ook voor mezelf en een hoop andere dames dat het doorzet dit weekend, want we beginnen het nu allemaal toch wel een beetje zat te worden he!
Wie weet krijgen we dit weekend nog een aprilforum baby boom.

Ik kom net bij de vk vandaan en alles gaat erg goed met de kleine, ze blijft het een flinke man vinden en denkt ook stellig dat dit de reden is dat hij niet indaalt (want hij lag weer erg hoog).
Ze zegt dat het tijdens het bevallen zal uitwijzen of hij te groot is voor mijn bekken of niet, ze wil me nu geen valse hoop geven of me voorliegen.
De kans is groot dat tijdens de bevalling mijn bekken zo goed verweken dat hij wel indaalt en door mijn bekken past maar er zit toch ook een kleine kans in dat dit niet het geval is, dus begin ik nu toch weer meer naar een poliklinische bevalling te neigen.
Grrr die verwarring en twijfels steeds wordt er niet goed van!
De krampen die ik heb zijn idd voorweeen, mijn baarmoedermond is namelijk flink aan het verweken en ze zijn dus nuttig, YES!!!!!!!!!
Woensdag moet ik weer op controle en als er dan niet meer dan 1 dame met een bevalling bezig is gaat ze me strippen, YES!!!!!!!! dus nu maar duimen als hij zich voor die tijd niet zelf aandient dat er dan maar 1 vrouw aan het bevallen is.

@teddy, ik zou het gewoon vragen hoor morgen, denk dat de vk je nog gelijk geeft ook met de groote in het achterhoofd.

Nou meiden Fijne avond nog en weltrusten voor straks
Liefs Patrice

Terug
Bovenaan