Hoe is het met jullie ???????

@Patrice;   fijn dat je er zo rustig onder blijft! Ik zou je wel aanraden poliklinisch te bevallen hoor, maar je moet het natuurlijk zelf weten!
Wel spannend he!!!
Volgens mij krijgt iedereen flinke baby's zeg, @Junior dus ook al!
Ik ben ook wel heel erg benieuwd wat ons kindje gaat wegen hoor!

Welterusten allemaal......

@teddy, ik zou het gewoon vragen aan haar vooral omdat je andere kidz ook ' groot '   waren bij de bevalling.

@mamavanelmar, ik hoop dat jullie wondertje zich dit weekend aankondigd, maar geniet maar lekker van het mooie weer dit weekend..

Oh ja ananas?? wekt dit weeen op ofzo?? ken het niet...

@vlindertjesss, waarom wordt jij al gestript? jij bent net zover als mij...

maar het kan dus zo zijn dat een beeb niet indaalt omdat het te groot is? Mijn beeb is ook nog niet ingedaald.

Zometeen mag ik voor de uitslag van mijn bloedonderzoek bellen..
Slapen gaat niet meer zo lekker, ga laat naar bed maar ben ook weer vroeg wakker... vanmiddag dan maar weer een dutje doen..

Mama van Elmar en Teddy,
Het word erg spannend voor jullie he, ik duim dat het flink doorzet dit weekend.
En jullie kunnen bevallen.

Teddy,
Balen dat het weer afgezakt is. Hopelijk zet het snel weer door.
En vragen kan altijd. Ben benieuwd of ze het doet. Vast wel met de achtergrond van
je grote kids.
En hier geen flinke baby? Nou ja, ons kleintje zit op het gemiddelde. Word nu op 6 pond geschat. Als het geboren zou worden met 42 weken op 7 pond. Dus dat is geen groot
kindje vergeleken met wat er bij jullie word geschat.

Mama van Elmar,
Heerlijk genieten van het weekend. Ga ik ook proberen.

Patrice,
Fijn dat je volgende week misschien gestript word. Maar wat ik me eigenlijk afvraag.
Wat houdt dat in? Wat doen ze dan? En fijn dat alles goed gaat met de baby.

Junior,
Jij slaapt ook al zo slecht? Ik laatste week ook, nog maar twee uurtjes per nacht. Val tegen 5u eindelijk wat in slaap. 7u gaat de wekken van man weer en kan ik niet meer slapen.
Dus ook s middags maar op bed.

Zo, manlief is tot morgenavond weg. Vind het niet prettig en voel me dr ook niet helemaal happy bij. Maar ja, het is niet anders. Beebs is wel rustiger geworden laatste dagen. Dus zal niet voor dit weekend zijn. Daar geloof ik niet in. Hihi.
Volgende week zou mooi zijn ;-) Maar denk dat het toch eerder de 41 weken gaan worden.
We zien het allemaal wel. Nou meiden, allemaal alvast fijne bevalling. Hoop dat er dit weekend toch iemand bevallen gaat hoor. Zet hem op.

Liefs

Goedemorgen allemaal,
Ja hoor, ik ben nog 'dik' uit bed gestapt, hihi.......
Ik ben van 3 uur tot half 6 wakker geweest, ik kon gewoon niet meer slapen.
Nu voel ik er nog niks van, gelukkig. Vanavond dan weer maar op tijd naar bedje.
@Junior;   in het hart van een ananas zit kinine, wat de weeën zou opwekken. Maar volgens mij is dit een fabeltje hoor, net als tonic enzo...... Vrijen schijnt ook te helpen.
Maar alleen als je lichaam ook echt klaar is voor de bevalling.
Je leest eigenlijk het meeste resultaat na strippen, ben dan ook heel erg beneiuwd vanmiddag.........
Volgens mij is mijn beeje wel lang zeg, het hoofdje was al ver ingedaald, maar de billen voel ik echt tegen m'n ribbenboog!
De anderen waren ook erg lang, 56 cm. (wat ben ik benieuwd........)
@Junior ook al zo slecht geslapen, jammer is dat he!
Maar ja, kunnen we alvast wennen aan de gebroken nachten van straks.......
Nou, fijne dag allemaal hoor!
En over dat indalen, bij een eerste baby is het wel fijn dat hij/zij ingedaald is, anders gaan ze toch kijken wat de oorzaak is, maar een tweede of derde hoeft niet persé ingedaald te zijn en kan dit pas tijdens de bevalling gebeuren.

bloemetje, ik val wel in slaap gelijk maar wordt elke uur tot 1,5 uur wakker door pijn in me benen. Dus dan moet ik elke keren om op me andere zij te liggen maar op een gegeven moment doet het zo zeer me benen dat ik er gewoon uit moet.. vanmorgen dus ook weer vroeg.. 07.30...

teddy, dat van tonic, sex en bitter lemon heb ik ook gehoord maar geen ananas..

Bloemetje:

bij strippen gaan ze je baarmoedermond oprekken/verweken zeg maar om het zo te stimuleren, het betekent niet altijd dat het werkt. Er is veel te vinden op internet.

bloemetje, ik val wel in slaap gelijk maar wordt elke uur tot 1,5 uur wakker door pijn in me benen. Dus dan moet ik elke keren om op me andere zij te liggen maar op een gegeven moment doet het zo zeer me benen dat ik er gewoon uit moet.. vanmorgen dus ook weer vroeg.. 07.30...

teddy, dat van tonic, sex en bitter lemon heb ik ook gehoord maar geen ananas..

Bloemetje:

bij strippen gaan ze je baarmoedermond oprekken/verweken zeg maar om het zo te stimuleren, het betekent niet altijd dat het werkt. Er is veel te vinden op internet.

hey hey dames

nou leuk hoor al dat rommel..NOT het moet gewoon ff doorzetten.. de eerste april baby is van harte welkom :D

gister dus al na de vk geweest, en gister middag dacht ik echt ff na een stuk gefiets tehebben, zal het dan vandaag gebeuren!?
ik kreeg zon pijn en drukkend gevoel in mijn rug.. maar ben savonds nog lekker ff met mijn zusje de stad in geweest, nieuwe schoentje gehaalt voor mij kleine man en ff een terasje gepakt.. was erg gezellie!
gister avond zakte het wel weer weg.. ik sta nu wel elke morgen op met giga harde zere buiken.. zelfs bij het weg blazen van de harde buiken doet het zeer :S (het inademen)

ik heb net ff mijn kleine man na het kdv gebracht.. mama een dagje voor zichzelf.. direct maar ff de bank hoezen in de was machine gedaan:D en zou ook graag ff de gordijnen een was beurt geven. de laatste dingetjes ff wassen speelgoed, nieuwe handdoeken enz.. dat alles weer lekker fris en schoon is.. en daarbij zit het weer ook nog eens mee, dus kan alles lekker buiten hangen... wat een heeeeeerlijke dag!!!

nou dames genieten jullie ok nog ff lekker.. kan maar zo zijn dat het voorlopige onze laatste relaxx dag is ;)

doegieeee groetjessss

(zet de muziek hard aan :)

@junior, ik wordt nog niet gestript jammergenoeg. Hoef pas terug te komen als ik 38 weken zwanger ben.

Hier verder weinig veranderingen, nog vaak harde buiken, maar niet pijnlijk. Dus ik doe nog rustig aan. Straks even lekker naar buiten met mijn dochter, kan die lekker spelen en ik lekker in de tuinstoel in het zonnetje. Daar wordt een mens weer vrolijk van. Vanmiddag nog even een poging doen om de klossen en po te halen. Want ja die zullen we toch echt in huis moeten hebben voordat ik 37 weken zwanger ben. Morgen kunnen we eindelijk het wiegje halen, dus dan gaan we meteen de allerlaatste spulletjes kopen. Heb er nu al zin in. Met dit mooie weer kriebelt het mij zo om lekker te gaan winkelen.

Bij de meesten van jullie wordt het toch wel erg spannend nu. Hoop dat zich snel de eerste baby's zullen aankondigen. Maar wat zijn er veel grote baby's. Hier was de voorspelling met de 20 weken echo dat het niet zo'n hele grote baby wordt, we wachten af....

Groetjes vlindertjes

Terug
Bovenaan