Teddy, het is nooit zeker hoe groot de beeb is als het eenmaal geboren wordt. Met de echo van afgelopen woensdag schatte ze de beeb al op 3900 gram. Ze zei dat een beeb tussen 125 gr en 200 gram per week nog aan kan komen. Dan kom ik uit op ongeveer 10 pond als ik tot 40 weken loop. Daarom maken ze over 1,5 week weer een echo
dan ben ik 38 weken en 3 dagen.
Gisteren en vanmorgen stortte ik in, zie het niet meer zitten nu met de bevalling in aankomst. VInd het doodseng, allerlei angsten en onzekerheden komen naar boven.
Ik zit steeds te janken. Aan de andere kant kan ik niet wachten totdat ik haar in mijn armen kan vasthouden.
Het is hier iig grijs en grauw en volgens mij regent het nog niet, dus ik zal me zo ff gaan wassen en aankleden zodat ik naar de markt ff wat brood kan halen.
De rest vd dag ga ik rustig aan doen...
Gisteren en vanmorgen stortte ik in, zie het niet meer zitten nu met de bevalling in aankomst. VInd het doodseng, allerlei angsten en onzekerheden komen naar boven.
Ik zit steeds te janken. Aan de andere kant kan ik niet wachten totdat ik haar in mijn armen kan vasthouden.
Het is hier iig grijs en grauw en volgens mij regent het nog niet, dus ik zal me zo ff gaan wassen en aankleden zodat ik naar de markt ff wat brood kan halen.
De rest vd dag ga ik rustig aan doen...