Hoe is het met jullie ???????

Teddy, het is nooit zeker hoe groot de beeb is als het eenmaal geboren wordt. Met de echo van afgelopen woensdag schatte ze de beeb al op 3900 gram. Ze zei dat een beeb tussen 125 gr en 200 gram per week nog aan kan komen. Dan kom ik uit op ongeveer 10 pond als ik tot 40 weken loop. Daarom maken ze over 1,5 week weer een echo :) dan ben ik 38 weken en 3 dagen.

Gisteren en vanmorgen stortte ik in, zie het niet meer zitten nu met de bevalling in aankomst. VInd het doodseng, allerlei angsten en onzekerheden komen naar boven.
Ik zit steeds te janken. Aan de andere kant kan ik niet wachten totdat ik haar in mijn armen kan vasthouden.

Het is hier iig grijs en grauw en volgens mij regent het nog niet, dus ik zal me zo ff gaan wassen en aankleden zodat ik naar de markt ff wat brood kan halen.

De rest vd dag ga ik rustig aan doen...

Hey dames,

Hier even een heel kort berichtje van mij.
Vanochtend om half 11 zijn mijn vliezen gebroken, verloskundige is geweest en het is idd begonnen, SPANNEND!!!!!!!!
Ik had niet meteen weeen en daar hebben we het even van genomen want het lijkt wel of ik barst van de energie we zijn gauw het hele huis doorgegaan en het huis is aan kant hahaha.
Toevallig heb ik meten de langste dienstdoende verloskundige en die wilde toch graag dat er een bed op klossen kwam, van de andere twee hoefde het niet een matras op het waterbed was voldoende.
het hoefde niet perse maar ze zou het wel prettig vinden dus dat hebben we gewoon gedaan.
dus hebben we gauw even het logeerbed beneden in de huikamer gezet (stond op zolder) en bij de super bierkratten gehaald en eronder
Inmiddels heb ik lichte "regelmatige weeen" meer krampen heb er niet veel last van en is het dus afwachten.
gelukkig hanteert mijn vk nog de 24 uur regel na het breken van de vliezen (sommige 72 uur?) dus uiterlijk morgen heb ik mijn kereltje vast!!!!!!!
Zodra ik bevallen ben en ik voel me goed breng ik jullie weer op de hoogte.

Hoe gaat het met jullie? Mochten er voor ik weer kom meer bevallingen beginnen heel veel succes en toi toi toi!

Liefs Patrice

WOUWWWWWWWWWWWW....O Patrice, wat spannend!!!!!!!!!!
Het gaat echt gebeuren! Super zeg!
Zet 'm op, nog éven en je hebt je baby!
Toch nog iemand die dit weekend bevalt!!!
Heel veel succes en sterkte!!!!

Heel veel liefs, Teddy!!!

@Junior; ik weet niet of Patrice nog kan reageren, maar de 24-uurs regeling betekent dat de vliezen niet langer dan 24 uur gebroken mogen zijn. Als die verstreken zijn gaan ze dus ingrijpen, meestal door inleiden. Bij sommige ziekenhuizen mag je dus wel 72 uur met gebroken vliezen rond blijven lopen.

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2009 15:50:30'));

@Junior; ik weet niet of Patrice nog kan reageren, maar de 24-uurs regeling betekent dat de vliezen niet langer dan 24 uur gebroken mogen zijn. Als die verstreken zijn gaan ze dus ingrijpen, meestal door inleiden. Bij sommige ziekenhuizen mag je dus wel 72 uur met gebroken vliezen rond blijven lopen.

ohhhhhh dank je Teddy.. dat wist ik helemaal niet...
nog geen gerommel bij jouw?

Wat spannend Patrice.
Lijkt me wel apart als je vliezen ineens breken. (bij mn dochter heeft de verloskundige ze moeten breken).

Heel veel succes!!!!!!
Hopelijk heb je de kleine al lekker in je armen!

Liefs, Kar

Terug
Bovenaan