Hoe is het met jullie ???????

rixtmeisje

dat van de hoofdpijn ben ik...:)
zwangerschapsvergiftiging is het niet want je moet dan ook sterretjes zien, een strak gevoel bovenin je buik hebben, trillende handen hebben. (ik dacht dat ik een tijdje geleden last van had)

Als ik buiten ben of als de tuindeur open staat (=frisse lucht) dan zakt de hoofdpijn weg.

Ik heb de afgelopen week gewoon een slechte week gehad met mijn emoties. Ik ben vooral ook bang voor de bevalling nu onze meid zo groot is.

Ik houd ook veel vocht   vast en vooral in de avond, enkels zo dik als varkenspoten..:(

Ik heb gelukkig geen last van mensen die me continu vragen of er al beweging in zit, als mensen vragen hoe het met me is vind ik het juist leuk om te vertellen hoe het gaat met onze meid..:)

oh ja rixtmeisje, onze meid ligt ook zo hoe die van jouw ligt. Ik voelde dat niet maar dat zagen ze op de echo.... en wel met het hoofdje naar beneden dus ben benieuwd...

Bloemetje: Zou 't morgen even laten controleren bij de huisarts, ook al is het alleen maar om je gerust te stellen.

Junior: Klopt inderdaad: zat 2 weken terug op het randje van een te hoge bloeddruk. Dus kreeg ook die 3 punten mee om in de gaten te houden. Maar daar heb ik gelukkig geen last meer van gekregen. Wat de bevalling betreft, ben ik heel nuchter. De kleine zal er uit moeten, hoe dan ook. En ik kan me er druk om maken, maar daar maak ik het me niet makkelijker van, eerder moeilijker. Dus dan maar niet druk erom maken, en lekker over me heen laten gaan. Zijn al veel in m'n omgeving die me proberen bang te praten, maar krijg ze met dit verhaal iedere keer weer stil. Hoop dat jij ook wat meer rust vind in het idee over de bevalling.

Hier vanmiddag een redelijk rustig middagje, wel een kleine druktemaker daar binnenin... maar qua rommelen bleef het redelijk stil. Nu begint het weer met enige regelmaat wat te rommelen... kom maar op met die bevalling zou ik zeggen :D

Oh... praatte gisteren met iemand, haar jongste zoon werd geboren met 40w3d, woog 11 pond, 62 cm!!! En nu... 5 lengtes jong, is hij de kleinste van de klas!!

Liefs Rixt

Hoi,

Rixt,
Ja, heb beloofd dat ik naar dokter ga morgen.Heb ook vaker hoofdpijn, tja, of het met bloeddruk of iets te maken heeft. Geen idee, ben ook erg moe, maar ja, kan ook met het hoogzwanger te maken hebben.
En 11 pond. Zo, dat was een flinke, 62cm. En nu de kleinste. Wat gek is dat dan he. Dat het eerst zo groot is, en dan na aantal jaar opeens de kleinste.

Junior,
Ja, erg moeilijk meis, ik vind het ook zeer spannend wat er te gebeuren staat. En probeer zoals rixt er relaxt onder te blijven. Maar soms is dat erg moeilijk. Soms slaat ook de angst me om het hart. Help, lukt dit wel. Maar vast wel.
Meid, we moeten geloven in onszelf!!! WE KUNNEN HET!!!!

Teddy,
Vandaag nog niets gehoord van je? Hoe gaat het?

x

thx dames doet me goed jullie reacties.. ik probeer er relaxed onder te blijven want ze moet er toch uit ....

sabrina

ik zie dat mijn laptop raar doet.. ik mis een stuk tekst hahaha

Vandaag niets gehoord van teddy en mamavanelmar, zouden ze aan het bevallen zijn??

bloemetje wel de dokter bellen morgen he??

Junior,
Ja, bel morgen dokter. Maak ff afspraak. Dan ga ik ook gewoon meteen langs.
En graag gedaan meid. Tja, ze moet er idd uit. Dat komt wel goed.
Ga je poliklinisch bevallen?

x

Hallo allemaal,

Ik zal me ook nog even melden :)
Alles nog rustig hoor, er rommelt nog helemaal niks hier...
Nog 3 dagen tot de uitgerekende datum, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.

Vanmorgen nog even bij een collega van m'n man wezen kijken naar een bed voor onze oudste. Binnenkort gaat m'n man hem ophalen. Is een half-hoogslaper, met bedbodem op ca 80 cm. We gaan eerst even kijken of ie ook laag kan en anders bewaren we hem nog eventjes, maar is zo'n koopje dat we dat niet kunnen laten schieten. Ze slaapt nu ook al in een groot bed (mijn oude 1p-bed) en dat gaat prima, maar vind het nog wel eng om haar alleen in en uit zo'n hoog bed te laten klimmen (zijn maar twee tredes maar toch, ze is nog maar 2j4m oud...).
Daarna hebben we nog even geluncht bij een vriendin die daar in de buurt woont en vanmiddag zijn m'n schoonzusje/zwager/twee nichtjes langs geweest. Was erg gezellig en de meiden hebben heerlijk samen gespeeld.
Alleen ging tijdens het avondeten de telefoon, en nu zit ik alleen thuis, want m'n man is weggeroepen naar z'n werk...kan wel eens nachtwerk worden...dit komt echt zelden voor hoor, en hij mocht alleen gaan onder de voorwaarde dat ie de hele tijd bereikbaar blijft voor mij uiteraard. M'n dochter ligt inmiddels in bed en het is stil boven, dus nu even tijd om m'n forums/mail bij te lezen :)

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 39w4d zwanger (ETA 8-4-2009)

Terug
Bovenaan