Hoe is het met jullie ???????

@patrice, lijkt me erg spannend als je vliezen breken en je moet wachten tot je weeën krijgt. Hoop voor je dat je ze inmiddels hebt of misschien ben je alwel bevallen. In ieder geval succes en sterkte! Dat je maar snel kunt genieten van je baby.

@bloemetje, hoe gaat het nu met je? Je hebt sinds gisterochtend al niet meer gereageerd? Misschien aan het bevallen???

Hier alles rustig, gisteren en vanmorgen wel wat pijnlijke harde buiken gehad, maar verder niks. Vanmorgen het wiegje opgehaald en meteen een wipstoeltje gekocht.

Groetjes vlindertjes

wat spannend hier zeg..!!!!

wij zijn vandaag heerlijk ff in de tuin bezig geweest

en tot nu toe is het hier eigenlijk vrij rustig, (stilte voor de storm??!!

we gaan zo ff wat drinken bij de buren..

fijne avond!!

groetjesss

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2009 18:12:30'));

Helaas errrrruug rustig.......
En bij jou?

Ik heb zo nu en dan krampen in me onderbuik, ongi krampen.
En loop van de avond begint me buik harder te worden en zo nu en dan harde buiken.
Maar ze zit nog zo hoog, dat ik het gevoel dat ze nog lang niet is ingedaald. Dus bij mij ook nog rustig, maar officieel moet ik nog 3 weken.

Hoi Dames,
Hier nog een bolle buik hoor.

Patrice,
ooh wat spannend, nu heb je je beebs in je armen. Wat fijn. Toch iemand bevallen dit weekend :) :)
Nou meid, geniet van je kraamtijd :)

Teddy,
nog rustig daar. Bij jou word het ook spannend hoor. :)

Vlindertjes,
Met jou alles goed?

Junior,
Bij jou rommelt het ook klein beetje? Nou meid, vanaf 37 weken is het geen enkel probleem om te bevallen he. Spannend toch :D En bij jou ook de eerste toch?
Vind jij het ook zo spannend, en af en toe beetje beangstigend?

Oh oh, ben ik nog iemand vergeten, denk het wel, weet niet wie :-(

Hier heerlijk geslapen :) Rond 23u in slaap gevallen, en om half zeven voor de eerste keer weer wakker geworden, daarna weer geslapen tot half negen. Heerlijk.
Man is weer thuis dus heerlijk :) Vanaf nu mag het gebeuren, hihi. Maar moet nog 12 dagen tot uitgerekende datum, dus zie het nog niet gebeuren.
Heb wel af en toe een rugwee te pakken? Voorwee. Af en toe opeens flinke kramp in onderrug, die weer weg zakt. En soms weer terug komt. Volgens schoonmoeder rugweeën.
Ook beweegt kindje erg weinig, maak me dr wel wat zorgen om. Woensdag weer aangeven bij gyn.

Liefs

hoi bloemetje,

voor mij is het ook de eerste. Vind het doodseng, heb sinds vrijdagavond barstende koppijn. Wss spanningen en stress.

Vanmorgen wakker geworden met scherpe steken bij me liezen, ik moest gewoon een warme kruik pakken, en toen zakte het weg.

Mijn beeb voel ik wel trappen - niet heel hard waardoor mijn vriend het niet kan voelen :(

Let wel op he met het bewegen, ik zou niet wachten tot woensdag als je ineens de beeb niet meer of niet meer zo vaak voelt.

De krampen en steken worden wel 'heviger'   maar ik kan ze weg halen met warme kruiken en hete douches.

Gisteren een gesprek(je) met me vriend gehad over mijn emotionele dagen. Hij heeft er ook last van, we vinden het beide eng en weten er beide niet echt goed mee om te gaan. Vandaag is hij lekker een dagje weg, hij is naar een automeeting (oude amerikaanse auto's... 1 van onze passies). Denk dat het voor hem wel ff goed doet een dagje er alleen op uit.
Zodra hij thuis is van werk moet hij mij helpen in het huishouden ed.

Groetjes Sabrina

Hoi,

Junior,
Hier vind ik het ook doodeng hoor. Voor wat er komen gaat, maar ben er nog wel redelijk rustig onder, ben er van overtuigd dat het allemaal wel goed komt.
En als het morgen nog zo rustig is in mn buik dan ga ik denk ff afdeling gynaecologie bellen. Zal vast wel voor zulke dingen daarheen kunnen bellen.
Eigenlijk alleen als bevalling begint, maar bij de poli kom ik er daarvoor niet tussendoor. Dus misschien morgen maar ff bellen. Ik voel het nog wel hoor, maar wel minder dan normaal. Maar als ik het dan voel is het ook behoorlijk heftig.
Meestal nu enkel tegen de avond aan, maar gisteravond toch ook minder dan anders.

Hoe gaat het bij iedereen?

x

Hallo dames,

Dus toch 1 baby geboren dit weekend... hier helaas niet! Het rommelt al wel behoorlijk en de kleine is mega-actief. Vanaf vanochtend 6 uur is de kleine al actief en het is nog geen moment rustig geweest. Af en toe wel een wee, ook rugweeën, maar echt doorzetten doet 't niet. Iedereen vraagt hier in de omgeving of het al wat rommelt..hou de boot maar wat af om te zeggen dat er nog weinig aan de hand is. Maar geen slapende honden wakker maken.

De kleine is vannacht ook voor het eerst gedraaid. Al sinds week 23/24 ligt de kleine met z'n hoofdje naar beneden,  links 't ruggetje en kont en rechts de benen. Nu ligt 't ruggetje midden/rechts en de beentjes links en ook wat in het midden. Dus wie weet is het een voorbode!!

Las dat iemand de kleine wat minder actief vind.... als je 't niet vertrouwd, gewoon bellen!! En ook 1 die giga hoofdpijn had, weet niet hoe je bloeddruk is. Maar een hoge bloeddruk + hoofdpijn kan wel zwangerschapsvergiftiging wezen. Zou 't wel even in de gaten houden.

Nou, ik rommel hier nog even verder... Trouwens schrijf ook nog op een ander forum, daar zijn op 2 na iedereen al bevallen en allemaal van een jongen!! Dus dat is snel gegaan voor de april-mama's!!

Liefs Rixt

Rixtmeiske,
Spannend, hoop dat het vandaag nog doorzet, of misschien vannacht wel? Spannend hoor.

En ja, hier is kleine minder actief. Maar sinds half uurtje voel ik het wel weer. Wat geduw in me buik. Ga morgen ook denk ff naar huisarts. Heb al heel weekend met polsbloeddrukmeter hoge bloeddruk. En ben nog best verkouden. Dus man wil dat ik eventjes naar huisarts ga. Ga ik ook maar doen, ff bloeddruk laten controleren.
En meteen naar die verkoudheid kijken, en aangeven dat ik kleine minder voel, misschien kan hij me gerust stellen of zegt hij bel ff gyn. Tja, moet woensdag op controle. Langs een kant wil ik wachten tot dan. Langs andere kant, ben ik ook wat ongerust.

Liefs

Terug
Bovenaan