Hoe is het met jullie ???????

Hoi,

Vlindertjes,
Wel moeilijke leeftijd nu eventjes inderdaad. Hopelijk is ze die fase snel weer voorbij.
En blijft idd erg spannend hoe ze erop zal reageren. Heb ik met de hond. Hij komt steeds kijken naar me. Is toch anders dan een kind, maar merk ook bij hem verschil.
Ben ook erg benieuwd hoe me broertje gaat reageren. Die is nu 6. en is er toch ook wat afstandelijk tegenover. Durft niet te voelen aan mn buik, en vraagt er erg weinig over.

Hier vandaag erg gerommel. Regelmatig ongikrampen, om kwartiertje ongeveer. onwijse pijn in liezen. Drukkend gevoel onderin buik. En lopen gaat erg moeilijk, doet flink zeer. Ben benieuwd wanneer het een keer gaat doorzetten. Maar ben nog niet eens 40 weken, dus ik moet nu nog niet gaan hopen.

Bloemetje
38 weken en 3 dagen zwanger. Nog 11 dagen tot uitgerekende datum :)

quote: bloemetje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2009 20:08:45'));

Junior,
Ja, bel morgen dokter. Maak ff afspraak. Dan ga ik ook gewoon meteen langs.
En graag gedaan meid. Tja, ze moet er idd uit. Dat komt wel goed.
Ga je poliklinisch bevallen?

x

de bedoeling is thuis bevallen, maar ik weet niet of het kan ivm de groei van de baby. Misschien adviseren mijn vk'en wel om poliklinisch te bevallen. Dat wil ik dus woensdag ff navragen hoe hun er tegen over staan.

Kan trouwens morgenochtend naar dokter.
Voel kleintje weer veel meer hoor. Buik gaat weer van links naar rechts.
Vind het spannend hier, die ongikrampen blijven tot komen. om half uurtje kwartiertje. Maar ja, kunnen ook zo weer weg zijn, heb ook wat rugpijn.
Ohoh, ben mezelf gek aan het maken.

x

WOW wat is er veel geschreven vanmorgen!
Jammer dat Karin, Teddy en Mamavanelmar nog niet bezig zijn.

Ben blij dat er nog meer mensen hoofdpijn hebben, ik ben dus ook weer verkouden. Denk dat het alles bij elkaar is.. ben ook wat licht in mijn hoofd. Dit herken van mezelf als ik mezelf druk maak om iets maar ook heb ik dat met verkoudheid.

Hier is het gerommel nog rustig, wel krampen en steken. Soms krijg ik van die scherpe steken net boven me lies dat ik me niet eens kan omdraaien in bed.

Vanaf vandaag mag ik officieel thuis bevallen, dus dat is ook al weer een mijlpaal.

Het is gewoon het onbekende wat gaat komen en daar kan ik moeilijk mee omgaan. Aangezien ik altijd alles onder controle wil hebben.

Sabrina, 37 weken precies!

Junior,
Ja, ze zijn best slim. Hij komt nu steeds bij me buik liggen met zn koppie. Gister zat ik ff bij manlief, komt hij er ook bij zitten. Dicht tegen me aan. Als ie op me schoot kruipen kon, dan had ie het nog gedaan ook. Hihi. Op zich wel schattig. Maar niet teveel aan toegeven, want hij moet straks ook de aandacht delen.

En dat bang voor onbekende, ken dat gevoel. Het is moeilijk omdat je niet weet wat
je te wachten staat. Idd even bespreken met je vk. Als zij weten hoe jij je eronder voelt, kunnen ze je misschien beter steunen en begeleiden straks.
En vandaag 37 weken. Ja, ooh, weer mijlpaal. Een hele leuke vond ik dat. Want dan duurt het toch echt niet zo heel lang meer.

Liefs

hey hey

hier alles nog oke..
vant weekend was het heeel rustig, maar sins vanmorgen weer buikpijn en scherpe steken :S maar zal wel nix zijn.

we hebben heeeeerlijk genoten van de zon :D
mart lekker buiten gespeelt, mama ALLES gewassen hihi
heeeeerlijk..

ow en sterretjes zie ik ook regelmatig, bij mij komt het door mijn lage bloeddruk 100/50.

tot gauw dames en allen suc6
ik ga lekker na buiten :D

Hoi Hoi

Ik wilde iedereen een goede bevalling toewensen..!!

Heel af en toe lees ik nog een beetje mee..maar het was me een tijd lang
te veel..om zoveel te lezen en schrijven.
Maar om nou niets meer van me te laten horen is ook wat saai he??

Ik loop nu 4 dagen overtijd..ben het behoorlijk zat op sommige momenten..

Nou meiden ...succes allemaal he?!!!

Terug
Bovenaan