Bloemetje, dat lijkt me geen probleem hoor! Een kind leert vanzelf zijn naam wel schrijven. Die van ons hebben redelijk lange namen en dat is eigenlijk veel moeilijker.
Wij zijn trouwens ook allang uit de namen (hihi....jongensnaam is al jaren 'bewaard gebleven&apos
en meisjesnaam was ook niet moeilijk. Wij zijn nog lekker ouwerwets dat we de ouders vernoemen, dus nu bij de vierde is er nog maar één ouder aan de beurt.
Hebben jullie trouwens ook wel eens dat je teveel hooi op je vork neemt?
Dat je je eigenlijk gedraagt als niet-zwangere?
Ik dus wel, maar dan wordt je echt weer even teruggefloten.
Af en toe lijkt het wel of ik al nestdrang heb, zo zat ik vanmorgen de keukenplintjes op mijn knietjes te schuren, en te dweilen, keukenkastjes te soppen, bijkeuken soppen, maar daarna heb ik zo'n last van mijn bekken!
En net was ik bij de Hema, hele volle mand, en ik moest bukken om iets te pakken, kreeg ik zulke zwarte vlekken voor mijn ogen toen ik weer ging staan!
Ik voelde me helemaal duizelig worden en toen ik later in de spiegel keek zag ik echt spierwit.
Pfff.....ik dacht dat ik flauw zou vallen, akelig gevoel was dat!
Dus gaan we vanmiddag maar niet meer teveel doen!
Hebben jullie ook dat -als je bijvoorbeeld alleen nog maar de trap opgaat- je bovenaan al staan te hijgen en te puffen?
Of zou mijn HB te laag zijn?
Groetjes Teddy
(ps: heb een lief snoezig pakje gekocht maatje 56.......zwijmel.....zwijmel........)
Wij zijn trouwens ook allang uit de namen (hihi....jongensnaam is al jaren 'bewaard gebleven&apos
Hebben jullie trouwens ook wel eens dat je teveel hooi op je vork neemt?
Dat je je eigenlijk gedraagt als niet-zwangere?
Ik dus wel, maar dan wordt je echt weer even teruggefloten.
Af en toe lijkt het wel of ik al nestdrang heb, zo zat ik vanmorgen de keukenplintjes op mijn knietjes te schuren, en te dweilen, keukenkastjes te soppen, bijkeuken soppen, maar daarna heb ik zo'n last van mijn bekken!
En net was ik bij de Hema, hele volle mand, en ik moest bukken om iets te pakken, kreeg ik zulke zwarte vlekken voor mijn ogen toen ik weer ging staan!
Ik voelde me helemaal duizelig worden en toen ik later in de spiegel keek zag ik echt spierwit.
Pfff.....ik dacht dat ik flauw zou vallen, akelig gevoel was dat!
Dus gaan we vanmiddag maar niet meer teveel doen!
Hebben jullie ook dat -als je bijvoorbeeld alleen nog maar de trap opgaat- je bovenaan al staan te hijgen en te puffen?
Of zou mijn HB te laag zijn?
Groetjes Teddy
(ps: heb een lief snoezig pakje gekocht maatje 56.......zwijmel.....zwijmel........)