Hoe is het met jullie ???????

Hoi,

Blueyez,
Ook hier is de babykamer al klaar hoor, enkel nog matrasje en lakentjes, en nog gordijnen. Tja, ben blij dat het nu klaar is. Hihi, en heerlijk om daar binnen te lopen en te denken, over paar maanden ligt daar ons wondertje te slapen. Heerlijk is dat toch?

Teddy,
Ja, jou verhaal is voor mij heel herkenbaar.
Ook dat van collega's, maar bij mij zijn er een paar die vinden dat ik me aanstel, ik ben toch alleen maar zwanger? Nou, die hebben zelf super zwangerschappen gehad dan. Tja, moet me daar niet teveel van aantrekken, maar dat doe je snel toch wel hoor.
En ja, stofzuigen moet ik ook aan vriend overlaten, dweilen zou hij eigenlijk ook moeten doen, maar krijg dan het antwoord, dat kan ik niet. Tja, ik ga het hem volgende week echt een keer leren hoor. Grrr, hebben wij toch ook moeten leren?
Haha.
En die hulp aanvaarden, moeilijk is dat he? Heb er erg veel moeite mee. Wil het gewoon zelf doen, en als dat dan niet gaat, tja, af en toe word ik dan eens gek.
Maar alles voor dat kleine droppie.
Wat vandaag trouwens erg druk is. haha.

Liefs

Goedemorgen dames,

Hoe gaat het met jullie vandaag?
Hier goed, haha, had net zoiets moois, wat ik graag met jullie delen wil,
Lag net op bed, met hand op mn buik, beetje duwen, werd ik opeens tegen mn hand aangeschopt, meiden, wat mooi was dat. Wist ff niet of ik moest lachen of huilen.
Hihi, papa maar meteen een berichtje gestuurd, dat we dat vanavond ook maar eens moeten proberen. Kon de beweging aan mn hand voelen.
Wat leuk is dit.

Verder eigenlijk niet veel te melden, maar wou dit graag ff met jullie delen,

liefs

Hier gaat het nog steeds zijn gangetje. Vanavond de 20 weken echo. Heb er eigenlijks erg veel zin aan, maar tegelijkertijd ook spannend, zal alles goed zijn????

Vanmiddag weer even lekker een middagje voor mijzelf. Mijn dochter is dan naar het kdv en ik dus lekker alleen thuis. Kan ik zo naar uit zien. Misschien wel even wat bijslapen, of lekker een filmpje op de bank kijken. In ieder geval rust .

Groetjes vlindertjes

Mooi is dat he, Bloemetje !!!!
Maar het wordt alleen maar mooier hoor!!! Heerlijk, dat contact met je kindje!
Vlindertje; spannend, vanavond de 20-weken echo! Laat je weten hoe het was?

Groetjes Teddy

Hoi,

Vlindertje,
Wat leuk de 20 weken echo, is mooi om te zien hoor als je een mooi beeld hebt.
Bij ons ging de eerste niet goed, konden ze bijna niets op zien, de tweede was erg mooi.

Teddy,
Ja, dat is echt zo heerlijk. Dat kindje naar je hand komt. Haha, Ben dr nog overdonderd van. En jammer dat vriend er niet bij was.

Zijn jullie trouwens allemaal getrouwd?
Wij bijna 6 januari gaan we in ondertrouw, en in februari gaan we trouwen. Met me dikke buik, hihi. Heb dr nu al zin in.

Liefs

Ja, wij zijn al bijna 10 jaar getrouwd.
O, dan ben je inderdaad wel dik in Februari!
En ga je dan een trouwjurk dragen? Ben benieuwd! Zal wel mooi zijn met zo'n dikke buik! Heel speciaal ook, met de kleine 'erbij' , hihi......

Teddy,

Nee, ga niet in jurk. We gaan op maandagochtend trouwen, met ouders, broers en zussen en grootouders erbij.
En dan in de middag met ze alle wat eten.
Heel klein en beperkt dus. Heb ook niet zoveel zin om het groots te doen als ik bolletje rond ben, hehe. En hou ook niet van groots. Hihi.
Dus word waarschijnlijk mooie avondkleding ofzo, weet het eigenlijk nog niet zo goed.
Hihi.
Alleen zit ik met probleem. Ringen, momenteel hou ik nogal vocht vast, en zijn vingers dikker dan normaal.
Hebben jullie idee hoe dit op te lossen? Vind beetje zonde grotere te kopen die ik daarna weer moet laten verkleinen.

Liefs

leuk gevoel he Bloemetje! Mijn man heeft de kleine ook al wat gevoelt. Ik merk nu echt wanneer hij/zij aan het omdraaien is. Dan krijg ik opeens een dikke bult aan de buitenkant van mijn buik. Ik ga vaak ff plagen door er op te drukken en dan krijg ik meestal wel een por terug.

Wij zijn in oktober getrouwd, ik paste nog net in mijn trouwjurk! Het koste even wat adem in houden en flink aansnoeren, maar toen zat ik er in. Ik was wel erg blij toen hij 's avonds uit mocht, het zat toch niet zo lekker! De bruiloft was al een jaar geleden gepland, de zwanger kwam wat onverwachter. ;-)
Fijne dag nog allemaal!

Terug
Bovenaan