Hoe is het met jullie ???????

Zo wat is er alweer veel geschreven vandaag. Hier alles nog rustis, vandaag 37 weken dus ik mag thuis bevallen. Vanmorgen voor het eerst met mijn dochter naar de tandarts geweest, is gelukkig goed gegaan. Mijn man was nog thuis, die moet helaas van 13.00 tot 22.00 werken. Maar het voordeel was dat hij mooi even meekon. Tussen de middag al warm gegeten, zodat ik vanavond alleen nog maar een broodje met haar hoef te eten.
Heb wel weer af en toe pijnlijke harde buiken, maar verder nergens last van. We hadden het er gisteravond nog over, wanneer het zal komen. We zijn er erg nieuwsgierig naar.

Het slapen gaat hier nog steeds goed, al ga ik nu wel wat later op bed, anders duurt het zolang voordat ik in slaap val. Maar over het algemeen hoef ik er maar 1x uit om te plassen. Wel merk ik dat ik vocht ga vasthouden. Maar goed zodra ik bevallen ben zal dat wel weer weggaan.

Gisteravond nog folie op ons slaapkamerraam gedaan zodat we minder inkijk hebben als ik daar aan het bevallen ben. Maar dat zit er helaas helemaal niet mooi op, dus zodra ik bevallen ben, ga ik dat er ook weer afhalen.

Groetjes vlindertjes

jeetje wat is er veel geschreven!!

Ff kijken of ik wat kan onthouden hahaha

@bloemetje, ja het is weer kort. Heb altijd kort haar gehad maar vorig toen ik nog niet zwanger was wilde ik lang haar hebben, dan ging best goed totdat mijn haar zo dik werd en ik er niets meer mee kon. het is nu lekker pittig kort, alleen wat gel erin en klaar is klara.

Gelukkig is je bloeddruk goed, en hoe kom je nu weer aan een overbelaste spier??

Ik zie dat er dus ook wel wat zusje en broertjes   het moeilijk hebben met een nieuwe baby op komst. Maar zo gek is dat nog niet hoor! Ze moeten nu wel hun aandacht verdelen, ze krijgen ook niet alle aandacht van papa en mama. En kleine kinderen kunnen hunnen emoties nog niet goed uitten en dan krijg je driftbuien, wat heel vervelend en zielig is voor het kind zelf maar ook voor de ouders die er hulpeloos bij staan.

Ik heb de hele dag al een drukkend gevoel onderin me buik, en de krampen worden ook heviger, dus het is goed aan het rommelen.

Ik heb nog geen last van moeders en schoonmoeders die me elke dag bellen hoe het me is. Dat komt nog wel hahaha, maandag ben ik jarig en dan zal mijn moeder en zus me wel gaan betuttelen of voorzien van advies. Of juist niet...

De kapper vroeg vanmorgen ' je gaat toch niet bevallen hier he?'. Ik zei nee hoor, ik moet nog 3 weken. Daar stonden ze van te kijken omdat ik zo een dikke buik heb hahaha.

Groetjes Sabrina

heey,

ons kindje word morgen geboren!!!

we hebben vandaag in overleg met de gyn besloten dat we morgenvroeg een keizersnee krijgen. we wouden eigenlijk nog afwachten tot vrijdag maar ze vond dat het kindje nog erg hoog lag en er was nog niets veranderd.  ze heeft mij de keuze gelaten, of wachten tot vrijdag en als er dan nog niets is gebeurd na het paasweekend een keizersnee doen, of morgenvroeg er gelijk tussen. nou toen was de keuze voor mij niet erg moeilijk meer. dan morgenvroeg gelijk maar het zekere voor het onzekere. de gyn stond gelukkig achter mij keuze en snapte mijn keuze ook.

dus morgenvroeg om 8u moeten we in het ziekenhuis zijn en we worden rond half 11 geholpen. ik verwacht zelf dat ik in de loop van zaterdag uiterlijk zondagmorgen weer thuis ben. zal dan proberen een verslag te typen. kan het vriendlief wel vragen maar die is a-technisch wat betreft de pc, dus dat word hem niet.
ik hoop dat er zondag meer kindjes geboren zijn.

sisi- bedankt voor je tip, als hij na  de kraamtijd nog van die dwaarse buien heeft gaan we zeker even googlen.

gr. mama van elmar en nog 1 nachtje slapen....

@mamavanelmar

Helemaal te gek zeg dan gaat het dus morgen eindelijk gebeuren.
Ik zou ook niet meer gewacht hebben en voor morgen hebben gekozen.
Wat 'n heerlijke gedachte dat je morgen lekker je kindje in je armen kan sluiten.

Heel veel succes en geniet van je kindje. Ben nu al benieuwd naar hoe het met je zal gaan, hopelijk knap je snel weer op en mag je met je beebje naar huis.

Zet 'm op!!

Groetjes, Petra (vandaag 39w)

@mamavanelmar, ik zou precies dezelfde keuze gemaakt hebben. Heel veel sterkte morgen en hopelijk kun je lekker genieten van je kraamtijd. Laat je maar lekker verwennen!

Vlindertjes 37w

@mamavanelmar
Spannend, morgen dus al. Fijn dat je er nog tussen kon!

Hier wachten we nog rustig even verder...

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 39w6d zwanger (ETA 8-4-2009)

Mamavanelmar; dan toch onverwachts morgen nog je baby; wouw.....
Ik hoop dat je snel mag opknappen van de keizersnee, en heerlijk dat je nu weet waar je aan toe bent!
We horen later wel hoe het allemaal verlopen is, in elk geval hoop ik dat je van je kraamweek mag genieten!

Liefs Teddy.

Hier trouwens heel de dag aan het rommelen, ik heb vanaf vanmiddag al om de 5/10 minuten een harde buik, maar ja........... zet het nou door of niet?
Zo kan het dus nog wel dagen duren.
Hier wordt je zo onzeker van he!
Vanmiddag was mijn kindje ook erg druk, en schopte steeds tegen m'n blaas, au.......
Ik hoop toch dat het nu écht niet lang meer duurt hoor!!!!!
Begin het wel een beetje zat te worden, ik kan ook bijna niet meer lopen door de druk beneden op mijn buik/blaas/vagina.
Gelukkig is mijn huis weer superschoon, dankzij mijn ouders, palief hielp ook heerlijk mee; stofzuigen, dweilen, buiten de stoep schuren.
Dus de baby kan komen.....maar ja, schijnbaar luisterd hij/zij daar niet naar.....

Groetjes Teddy, 40w4d

Terug
Bovenaan