Moedervanelmar, gefeliciteerd met jullie zoon Jesse!! Alweer een jongen hier op het forum dus
Hier iemand die alles behalve fit is. Gisteravond een megahuilbui gehad, had het helemaal gehad. chagrijnig tot en met en ik wist niet meer hoe ik moest staan, liggen of zitten. M'n hele lichaam zat me in de weg. Uiteindelijk heeft m'n mannetje me wel wat kunnen troosten, maar ben wel uiteindelijk huilend in slaap gevallen. Was toen ook al een uurtje of 1. Werd om 3 uur wakker, koppijn en hoe... verschrikkelijk. Ben naar beneden gegaan om wat water te drinken, had het warm en kreeg darmkrampen. Zo gigantisch aan de diarree dat het zweet me alle kanten uitbrak en dan met die hoofdpijn er nog bij. Wist niet meer hoe ik het moest hebben. Heb toen maar een halve aspro gehad, wou liever niet, maar wist niet meer hoe ik het moest hebben. Kreeg toen ook nog lekker last van brandend maagzuur en de hik. Door die combinatie werd ik misselijk omdat het zuur me teveel omhoog kwam. Dus de emmer er ook maar bij gehaald. Uiteindelijk viel ik rond 6 uur op de bank in slaap. Had m'n man lekker laten slapen, maar die schrok om 7 uur wakker met niemand meer naast zich. Dus die loopt naar beneden en ziet mij op de bank... dus was meteen weer wakker. Daarna gelukkig nog wel even kunnen slapen tot half 11.
Voordeel van op de bank slapen is dat ik dan helemaal klem lig op die bank. M'n hele lichaam heeft dan wel steun en dat is eigenlijk wel prettig. Slaap tegenwoordig beter op de bank dan in m'n bed.
Was dus eigenlijk wel blij dat de weeën vannacht niet zijn begonnen, had dat echt niet gered. Nu loop ik met dikke ontstoken ogen rond van de hooikoorts en nog lichte hoofdpijn. Ben wel alleen thuis, dus doe lekker rustig aan.
Werd vanmiddag nog gebeld door m'n schoonmoeder, of we maandagmorgen ook langskwamen vanwege Pasen... pff... moet er niet aan denken om de deur uit te moeten!!! Heb haar maar duidelijk gemaakt dat ik, zoals ik me nu voel, niet mee ga en dat ik m'n man wel even naar hun toestuur voor een bakkie. Anders weet ik wel hoe het gaat, dan zitten we daar van 10 tot 3... met 2 krijsende kinderen om me heen van 3 en 1 1/2, en dan kom ik helemaal kapot weer thuis.
Hou maar weer op... heb vanmiddag niet zoveel geslapen, dus probeer nu nog even de ogen dicht te krijgen.
Succes iedereen... ook met de warmte (vind 't maar niets die warmte nu, hier schijnt trouwens de hele middag al behoorlijk 't zonnetje, alleen om 12 uur een klein buitje gehad)
Liefs Rixt