Hoe is het met jullie ???????

@Sisi;   ja, ik heb nog steeds bloederig slijmverlies nadat ik afgeveegt heb na toiletbezoek (sorry voor vieze details )
Maar ik hoop echt dat het vanbinnen inderdaad wat doet!!! (k'zal zo eens googelen)
Heb nu een beetje zeurende buikpijn.
Vanmiddag gaan we naar een verjaardagsfeest, eerst wilde ik niet gaan, maar ja..... je kunt toch ook niet zitten wachten he! En de kinderen hebben er ook wel zin in, dus gaan we gewoon, als het rustig blijft tenminste.
We nemen het vluchtkoffertje en maxi-cosi maar mee voor de zekerheid, het is dichterbij het ziekenhuis en als we dan eerst nog naar huis moeten...............

@mamavalElmar: gefeliciteerd met jullie zoon Jesse!!!
Fijn dat het meegevallen is!
Geniet van het wondertje!

@Teddy: hopelijk gaat het nu voor jou snel doorzetten! En is dat beetje bloedverlies toch een begin.

Hier vanmorgen de slijmprop verloren. Met wat bloed erbij. Verder al de hele dag het gevoel alsof ik ongesteld ben. En wat pijnlijke weeen. Helaas is dat weer afgezwakt. Dus afwachten maar. Ik hoop iig dat het een begin is, en dat het niet langer dan een paar daagjes gaat duren!

Liefs, Kar

@mamavanelmar, gefeliciteerd met jullie zoon Jesse! Geniet maar lekker van je kraamtijd!

@teddy, hopeliljk gaat het bij jou vandaag of morgen ook doorzetten, kan me goed voorstellen dat je het zat bent. Volgens mij is dat slijmerig bloedverlies niet erg, tenminste mijn verloskundige heeft gezegt dat ik dan niet hoef te bellen, dat dat wel normaal is mocht dit gebeuren. Maar ik weet niet hoe het zit als je gestript bent.

Hier alles nog rustig, vanmorgen nog lekker even weggeweest met man en dochter, naar de bibliotheek en nog wat kleding gekocht voor mijn dochter, die had geen t-shirts meer, dus die moesten we echt even halen. Heerlijk was dat om er lekker even uit te zijn. Ben dat thuiszitten toch echt wel zat. Vanmiddag is het hier helaas de hele middag al regen. Hoop dat het morgen beter weer is, dan mag mijn dochter paaseieren zoeken bij mijn vader, samen met haar neefjes.

De meesten zijn nu toch wel bevallen volgens mij. Dat van mij duurt denk ik nog wel een tijdje.

Vlindertjes

Hoi dames,

Hier even kort berichtje. Ben zo moe. Dus, ga even niet op iedereen reageren.

Teddy,
Ik hoop dat het snel doorzet meid. Spannend. We denken aan je.

Hier veel lage rugpijn, wat krampen. En een gespannen gevoel in buik. Het voelt vandaag alsof het twee keer zo zwaar is als gister.
Slapen gaat gelukkig weer wat beter.

Nou, volgende keer meer.
x

Moedervanelmar, gefeliciteerd met jullie zoon Jesse!! Alweer een jongen hier op het forum dus :D

Hier iemand die alles behalve fit is. Gisteravond een megahuilbui gehad, had het helemaal gehad. chagrijnig tot en met en ik wist niet meer hoe ik moest staan, liggen of zitten. M'n hele lichaam zat me in de weg. Uiteindelijk heeft m'n mannetje me wel wat kunnen troosten, maar ben wel uiteindelijk huilend in slaap gevallen. Was toen ook al een uurtje of 1. Werd om 3 uur wakker, koppijn en hoe... verschrikkelijk. Ben naar beneden gegaan om wat water te drinken, had het warm en kreeg darmkrampen. Zo gigantisch aan de diarree dat het zweet me alle kanten uitbrak en dan met die hoofdpijn er nog bij. Wist niet meer hoe ik het moest hebben. Heb toen maar een halve aspro gehad, wou liever niet, maar wist niet meer hoe ik het moest hebben. Kreeg toen ook nog lekker last van brandend maagzuur en de hik. Door die combinatie werd ik misselijk omdat het zuur me teveel omhoog kwam. Dus de emmer er ook maar bij gehaald. Uiteindelijk viel ik rond 6 uur op de bank in slaap. Had m'n man lekker laten slapen, maar die schrok om 7 uur wakker met niemand meer naast zich. Dus die loopt naar beneden en ziet mij op de bank... dus was meteen weer wakker. Daarna gelukkig nog wel even kunnen slapen tot half 11.

Voordeel van op de bank slapen is dat ik dan helemaal klem lig op die bank. M'n hele lichaam heeft dan wel steun en dat is eigenlijk wel prettig. Slaap tegenwoordig beter op de bank dan in m'n bed.

Was dus eigenlijk wel blij dat de weeën vannacht niet zijn begonnen, had dat echt niet gered. Nu loop ik met dikke ontstoken ogen rond van de hooikoorts en nog lichte hoofdpijn. Ben wel alleen thuis, dus doe lekker rustig aan.

Werd vanmiddag nog gebeld door m'n schoonmoeder, of we maandagmorgen ook langskwamen vanwege Pasen... pff... moet er niet aan denken om de deur uit te moeten!!! Heb haar maar duidelijk gemaakt dat ik, zoals ik me nu voel, niet mee ga en dat ik m'n man wel even naar hun toestuur voor een bakkie. Anders weet ik wel hoe het gaat, dan zitten we daar van 10 tot 3... met 2 krijsende kinderen om me heen van 3 en 1 1/2, en dan kom ik helemaal kapot weer thuis.

Hou maar weer op... heb vanmiddag niet zoveel geslapen, dus probeer nu nog even de ogen dicht te krijgen.

Succes iedereen... ook met de warmte (vind 't maar niets die warmte nu, hier schijnt trouwens de hele middag al behoorlijk 't zonnetje, alleen om 12 uur een klein buitje gehad)

Liefs Rixt

Hoi,

Mama van Elmar,
Van harte met jullie zoon!!!! Mooie naam :)

Rixt,
Ik heb het ook beetje gehad hoor, zeker nu   met dit weer idd.Hier is nog geen druppel gevallen, van mij mag het wel hoor, hoeft echt niet zo warm te zijn,
Vanmiddag kwartiertje buiten wat gedaan en ben flink verkleurd :s

Liefs

hey hey

mama van elmar gefeliciteeeeeeeerd!!!!

en de andere dames allemaal suc6 en zal duimen dat er meer beebs komen dit weekend.

hier alles rustig hoor.. lekker aan het genieten van het weer!!

groetjesss

Heel de middag om de 10 minuten harde buiken, die nu wel wat pijnlijker worden.
O, ik hoop zooooooo dat het nu eens een keer doorzet!
Meiden, een goed weekend, ik snap dat jullie er doorheen zitten (Rixtmeisje en Bloemetje) Probeer lekker te ontspannen!

Veel liefs Teddy. 41w1d

Ik hoooop dat mijn volgende berichtje goed bericht is!!!!!

Terug
Bovenaan