Hoe is het met jullie ???????

Goedemorgen dames,

Sisi,
 ja, ben benieuwd of er nog meer baby's komen dit weekend. Hihi, scheelt weekend is langer deze keer :)

Teddy,
Ben benieuwd hoor. Hoop dat het vannacht heeft doorgezet. En jullie een wolk van een kindje in jullie armen hebben.

Oh, wat heb ik weer slecht geslapen.
Sliep rond 01.00u denk ik en was half drie alweer wakker. Daarna bijna niet meer geslapen. Lig heel onwennig. Last van me buik. Net moest ik ook nodig naar toilet. En meer slijmverlies dan normaal.
Dus denk dat ik maar even wat ga rommelen en zo verder probeer te slapen.

VROLIJK PASEN allemaal.

Liefs

@bloemetje, wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Hoop dat je vandaag overdag wat kunt bijslapen, of dat je natuurlijk gaat bevallen ;)

Hier alles nog steeds rustig, we wachten geduldig op wat komen gaat.

Het is vandaag trouwens sowieso rustig op het forum, maar ja de dames die al zijn bevallen hebben het natuurlijk een stuk drukker.

@teddy, ben je al bezig met bevallen? Hoop het zo voor je.

Hoe zou het met junior zijn? Die zal inmiddels ook wel bevallen zijn.

Groetjes vlindertjes

Vlindertjes,
Inderdaad lekker rustig hier vandaag.
Nog rustig bij jou. Hehe, wou dat ik dat ook kon zeggen.

Het word slopend om sinds woensdag regelmatig die harde buiken / voorweeën te hebben.
Vandaag wel veel erger dan vorige dagen. Moeilijk zitten, veel krampen. Gevoel moeten plassen maar weinig kunnen. Erge druk op onderbuik en vagina.
Maar er is niet echt een regelmaat in te vinden. Heb het wel hele dag door, maar niet om de zoveel minuten. Wisselt erg.

Teddy,
hoop dat jij lekker aan het bevallen bent, of misschien al bent bevallen.

Junior,
Ben ook benieuwd hoe het met jou gaat. Maar jij bent ondertussen al lekker bevallen. En dus hopelijk lekker aan het genieten.

Liefs

@bloemetje, vervelend telkens die voorweeën, vooral als je er zo'n last van hebt. Hopelijk komt er vandaag nog wat regelmaat in en ga je bevallen.

Ik heb even op junior haar hyves gespiekt en daar staat dat ze al is bevallen van een meisje. Dus bij deze gefeliciteerd junior!

Ooh ja bloemetje, sinds deze week krijg ik ook dikke enkels enzo, ga echt vocht vasthouden. Maar denk niet dat je er veel aan kunt doen. Voeten hooghouden, is denk ik echt het enige.

quote: bloemetje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-04-2009 15:36:15'));

Hoi,

Heb trouwens ook opeens erg dikke voeten, sinds vanmiddag. Iemand daar ervaring mee?

x

@bloemetje1985:
ik denk dat je vocht vasthoudt. Ik heb daar ook erge last van. 's Ochtends heb ik stijve voeten en vingers. Echt niet lekker. Wat voor mijn gevoel wel hebt is wat oefeningen doen. Ik ga dan op de bank zitten of liggen met mijn enkels/voeten hoger dan mijn heupen en beweeg mijn tenen beurtelings richting mijn neus en de andere kant op. Dat zorgt er bij mij voor dat het vocht een beetje afgevoerd wordt terug richting blaas. Wie weet helpt het jou ook. Ik hoop trouwens dat je me snapt. Rondjes draaien met je voeten helpt ook wel en wat ik ook wel eens doe (op zwangerschapsyoga geleerd). Staand en voeten iets uit elkaar en dan met mijn heupen van links naar rechts draaien en dan zo dat je op de zijkanten van je voeten komt te staan. Oppassen dat je je evenwicht niet verliest en dat je je enkels niet teveel belast.

Wisselbaden helpen ook, maar die kou brr..............

Succes ermee!

Groetjes, bolletje

Hallo dames,

Hier ook nog iemand die nog niet aan het bevallen is, maar die nu wel heel graag wil :D
Al twee nachten niet op bed geslapen. Eerste nacht op de bank, zo ziek als een hond. Gisteren lekker rustig aan gedaan en voelde me langzaamaan wel beter. Gisteravond lekker vroeg op bed, maar gelijk kwam die hoofdpijn weer. Nou kwam ik erachter dat ik dus de hoofdpijn kreeg van de verflucht (zijn nog op 1 slaapkamer aan het verven). Dus meteen weer naar beneden en gelijk zakte de hoofdpijn af. Dus het bed in de woonkamer maar gepakt en eigenlijk heerlijk geslapen. Uiteindelijk van 1 tot 7 aan 1 stuk geslapen, heerlijk. Eventjes naar de wc en daarna weer lekker geslapen tot 10 uur. Werd wel misselijk wakker, en die misselijkheid is nog steeds niet over. Herkennen jullie dat ook??

Enne.. dikke voeten/enkels is inderdaad vocht. Loop er al 4 weken mee rond en kan geen schoenen meer aan. Door het warme weer wordt het wel erger. Helaas kun je er niet heel veel aan doen, maar in ieder geval goed blijven drinken is wel het belangrijkste. Daarnaast zoveel mogelijk de benen omhoog en de benen blijven bewegen. Het schijnt dat je snel na de bevalling lekker vaak naar de wc moet en dat je het vocht snel kwijt bent (en die extra kilootjes die het meebrengt).

Liefs Rixt

Terug
Bovenaan