Hoe is het met jullie ???????

Hoi,
Dank jullie dames.
Ja, heb al langer dikke voeten van het vocht, kan ook al heleboel weken me schoenen moeilijk aan, maar viel ons vandaag op dat het toch stuk erger is dan normaal. Nu moet ik wel toegeven dat ik laatste dagen eigenlijk veel te weinig drink.

Nou dames,
ben benieuwd wie de volgende is die moet bevallen.

liefs

hoi hoi,

nou hier nog zo 1 die niet meer weet waar ze het zoeken moet..ppfff bloem kan de hand met je schudden.. en word er niet goed van!!!!!!
en wat ik dan nog het kutste vind is dat ik niet kan slapen.. ben hele nachten wakker van de pijn... zere buik.. ook als de kleine beweegt is het zelfs gevoelig.. en de kleine is al zo rustig.. dinsdag weer na de vk zal eens ff met der kletsen.

en dikke voeten heb ik laatste een week gehad.. bij mart had ik er ook een beetje last van.. maar in mijn kraamweek heb ik wel hele dikke voeten gehad, daarna zakte het af.

gister zijn we even met Mart na de kermis geweest.. vond ie helemaal geweldig.. en savonds lekker bij mijn zusje gegeten..daarna na huis.. mart wassen na bed, en papa en mama bank hangen :D

wat leuk dat er al zoveel dames zijn bevallen zeg.! allemaal achter elkaar aan hihi wel grappig.

nou misschien kom ik strax nog wel ff weer wat plaatsen..

vandaag blijven we toch lekker thuis.. kheb ouder/schoonouders hier uit genodigd..

groetjesss

Hoi,

Sisi,
Vervelend dat jij je ook zo voelt, hoe jij het schrijft. Net of ik hetzelfde wil schrijven vandaag. Hihi.
Ik heb het stilaan echt wel gehad. Ben vandaag ook onwijs duizelig, draaide vannacht zowat tegen de grond toen ik ging plassen. Echt niet leuk.
Buik zit me verschrikkelijk in de weg. Erg gevoelige buik ook inderdaad.
En elke beweging word flink pijnlijk. Dus ook ik ga woensdag maar eens leuk praten met gyn. Alleen heeft zij me al laten horen dat ze geen voorstander is van inleiden. Dus als ons kleintje kiest nog twee weken te blijven zitten. Dan zal dat zo zijn vrees ik.

Wat wel leuk is, onze hond gaat steeds meer naar mijn buik toe, komt ie met zn koppie bij me buik liggen, ff duwtje geven. of op mn been met zn koppie en dan naar me buik staren, deed ie eerst toch echt niet,hihi, wel schattig om te zien.
Alleen als ik een keer doorlek, lijkt ie meteen te merken, dan staat ie zo rond me heen te draaien. Dus nu ook maar netjes van die(ben ff de naam kwijt) dingen in bh, dan is dat minder vervelend :) Echt vreemd hoe een dier dat zo merken kan.

Nou dames, het is nog weekend, dus we kunnen nog :) Hoewel ik hier niets zie gebeuren haha.

x

Wat vervelend dat jullie je zo naar voelen, hoop voor jullie dat het snel doorzet, want zo is er ook niks aan.

Hier alles zoals gewoonlijk rustig, zou wel willen dat er wat leven in de brouwerij komt, maar zie dat voorlopig niet zitten. Straks even op verjaardagvisite en dan morgen weer naar de verloskundige, ben erg benieuwd wat ze zegt.

Dames, sterkte!

Wat rustig wordt het hier   nu bijna iedereen al is bevallen.

Bloemetje, hoe is bij jou de nacht gegaan? Heb je wat kunnen slapen? En sisi, hoe is het bij jou?

Groetjes vlindertjes

hoi hoi,

nou kben der nog.. maar vraag nie hoe ppfff vannacht weer eens niet geslapen, beneden gezetten , toen tegen 5 uur maar weer na bed gegaan tot een uur of 8.
vannacht had ik echt veel pijn, en het zeurde in mijn hele lichaam, gelukkig mag ik om half 12 na de vk, dan mogen ze wel even kijken of het iets gedaan heeft vannacht.
en ben nu nog niet pijn vrij.. dus we zullen zien!

en wat een beebs geboren zeg...jeeeeeeetje mega baby boom ineens..!!
erg leuk en ok van alles wat.

wie moeten er nu nog bevallen dan?
en hoe gaat het met die dames??

groetjessss

Hoi dames,

Hier ben ik. Ik ben dr ook nog hoor, en nog met een dikke buik haha.
Ja, ineens stil hier nu er hoop in een week tijd zijn bevallen, hihi, de drukste schrijfsters

Sisi,
Vervelend zo slecht geslapen. Brrr. Hopelijk heeft het allemaal wat gedaan.
Ben benieuwd wat vk zal zeggen.

Vlindertjes,
Met jou gaat het goed?

Hier ook slecht geslapen, s nachts veel last van mn bekken echt niet leuk meer. Kan amper draaien, ook veel pijn in buik. Echt vervelend. Maar ja, daar doe je niets aan he. Vandaag weer een flink ongi gevoel, af en toe een harde buik. Heb ook wel moeite met plassen, en dikke voeten, tot gewoon pijnlijk aan toe. Dus maar rustig aan en af en toe rond lopen.
Zometeen komt me moeder ff, me broertje wou me koste wat het kost zien(of me moeder zelf)

Liefs

Hoi hoi,

Net terug van de verloskundige en het kindje is ingedaald! Dus dat is al positief. Verder was alles gewoon goed. Over een week weer terugkomen. Ze wil niet eerder strippen dan met 40 weken. Want ze zegt, je forceert anders het natuurlijke proces en waarschijnlijk ben ik gewoon iemand die lang draagt. Dus ben bang dat ik als laatste hier overblijf en dus doorschuif naar mei

Heb het idee dat de meesten hier al zijn bevallen. In ieder geval van degene die actief meeschreven op het forum.

Het slapen hier wordt ook wel wat minder, meer moeite om in slaap te komen en wordt echt wakker met een pijnlijk bekken. Maar gelukkig is die pijn weer weg zodra ik dan uit bed ben.

Hoop voor jullie dat jullie komende nacht wat beter slapen.

Bloemetje, hoe is het trouwens met je teen? Heb je daar nog veel last van?

Sissi, hoe was het bij de verloskundige?

Groetjes vlindertjes

Terug
Bovenaan