hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hoi,

haha, ik weet ook niet alles hoor! Maar ik heb er wel het een en ander over gelezen en ik hebt best veel boeken over zwangerschap etc.
Bij mijn eerste was ik de tweede ronde al zwanger! Maar ik kan me de teleurstelling nog goed herinneren toen ik in de eerste rond ongesteld werd!

Jullie mogen me altijd alles vragen! Maar ik kan dus niet altijd een antwoord geven!
Maar allemaal samen komen we vast een heel eind!

Ik herken zo veel in jullie verhallen! Alle onzekerheden....zijn we er wel aan toe? Kunnen we niet beter nog even wachten (om allerlei redenen)? Mijn ervaring is om het gewoon allemaal op je af te laten komen! Je kunt je er eigenlijk van te voren zo weinig bij voorstellen! In het echt is het allemaal zo anders! Gewoon lekker laten gebeuren allemaal en ervan genieten!

Heel veel succes allemaal met de ovulatietesten en de keuzes maken!

Liefs Roos

Hallo lieve forum vriendinnen!!

Nou normaal had ik gisteren mijn pil moeten slikken...lekker niet gedaan dus! hahaha.Gek hoor. Heel grappig...had gister een feestje...mijn moeder was er ook. Zegt mijn vriend in een gesprek tegen mij...schat jij krijgt toch alles van mij....waarop mijn moeder pats boem bovenop zei: ook een KINDJE!!!! hahahah...alsof ze iets weet. Wat absoluut niet kan hoor! maar toch...moeders he  Had gister ook een jurk aan, zegt mijn moeder..dat zou ook een leuke positiejurk zijn...nou ja zeg!!!

Nou deze week lekker voor de leuk vrijen en van die week erop beginnen we met de echte klus..hahaha!!!

Sjors, als ik je niet meer spreek.............VEEL SU6 maandag(toch?)!!!! Zal aan je denken!

Fijn weekend allemaal...

Liefs........

Hoi allemaal,

Ik ben er weer.
De vierdaagse was een geweldige ervaring.
Jammer genoeg kon ik de laaste dag niet starten vanwege een ontsteking aan mijn hakken.
De blaren die ik opgelopen heb zijn bloedblaren geworden, en die zijn wat gaan ontsteken.
Vrijdagochtend kon ik er bijna niet op staan, laat staan 40 km op lopen.
Het was erg moeilijk de beslissing te nemen, maar wel een verstandige.

Zijn jullie allemaal aan het aftellen tot het moment dat je voor het eggie gaat?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet veel terug gelezen heb.
Nu ga ik lekker Titanic af kijken.
Heerlijk zwijmelen bij Leonardo Dicaprio

Hoi lieve meiden!!

Mijn spiraal ia er uit!!! En het viel mij ook nog eens 100% mee!! Oh, ik ben zo ontzettend blij, was vanochtend echt dood nerveus!! Maar dat was achteraf echt niet nodig geweest!! Dus meiden, als jullie na jullie (hopelijk snelle zwangerschap) kiezen voor een spiraal, het verwijderen is een KOEKJE!!!!! Hahaha!! Ik loop nu al dik anderhalf uur met een big smile op mijn gezicht!!
Ik ga zo lekker een door  de weeks weekendje weg met vriendinnen naar Utrecht!! Lekker shoppen en terrasjes pakken!! Nu maar hopen dat ze niets aan mij merken!! Hahaha!! Als het goed is ben ik begin augustus (9)  ergens ongesteld!! Dus vanaf dan kunnen we echt aan de klus!! Ik kijk er echt zo naar uit!!
Gipsy!!
Wat bijzonder zeg, dat je moeder je ineens zulke vragen gaat stellen!! Net of hebben ze echt iets door!! Hahaha!! Ben je trouwens al aan de klus?? Mijn omgeving heeft echt niets in de gaten!! Als ik zwanger mag raken dan zijn ze volgens mij compleet verrast!! Ze verwachten het natuurlijk nog niet ivm mijn opleiding enzo...
Emma en Ken!!
Zijn de rode duivels al verschenen?? Spannend!!
Mickey!!
Hoe is het met je voetjes?? Nog pijnlijk?? Heb je het leuk gehad op de vierdaagse?? Leuke mensen ontmoet??

Hoop dat het met alle andere meiden ook goed is!! Nou, ik ga de trein halen!! Ik spreek jullie over 3 dagen weer!!

Liefs......

Jeeeh gefeliciteerd Sjors! Dat ding is er eindelijk uit! Nou spannend en fijn zeg.
Nu lekker even een paar daagjes eruit..nou geniet ervan meis. Straks ben je te druk met klussen.....hahahaha.

Ik weet niet of het komt door het ontpillen (lijkt wel een beetje logisch) maar mijn borsten zijn zo gevoelig en dan vooral mijn tepels.

Ben trouwens zelf al aardig aan de klus..hihihi...ok al ben ik nu niet zo heel vruchtbaar natuurlijk...maar het is wel leuk en lekker!!! En wie weet...............

Nu inieder geval vakantie....dus alles ontspannen etc...dat scheelt een hoop denk ik. Ach we zullen het wel zien....

Fijne week meiden!

Liefs............

Enne Mickey...lekker gezwijmeld bij leonardo ...

Wat een loop he die vierdaagse...beetje afzien....en dan het weer!!!! Zijn je voetjes al weer wat opgedroogd etc?

Liefs........

Ik heb heeeeeerlijk gezwijmeld, hihihi

Ik lig nog steeds met mijn voetjes omhoog.
Te lang laten hangen is niet echt prettig.
Ik ga zo het verband verwijderen, en dan de rest van de dag de "wonden" aan de lucht laten drogen.

Nou Sjors; Hartstikke fijn voor je dat het zo is meegevallen! Dat moet inderdaad een opluchting zijn.
Geniet nu maar van je weekendje weg met je vriendinnen...

De rode duivels zijn bij mij nog niet verschenen hoor. Zou nu toch ongeveer moeten zijn. maar ik weet dat het nog wat kan verschillen, want zo lang ben ik nog niet met de pil gestopt. Dus ik wacht vol spanning af, want daarna begint het "echte" werk! Ik kijk er net als jou Sjors echt naar uit! Ben er nu bijna hele dagen mee bezig.
Volgende week naar de gyneacoloog, ook al zoiets spannends!

Gipsyd: Geniet van je vakantie, lekker relaxen!

Mickey: Ik las dat je meedeed aan de vierdaagse. heb ik echt bewondering voor! Zoveel kilometers en afzien na afloop. Hopelijk verbeterd het snel.

Nou, ik moet nog 3 daagjes werken, dan heb ik een lang weekend vrij.Heerlijk.

Tot een volgende keer meiden!

Groetjes Ken...

Terug
Bovenaan