hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hallo allemaal!

Sjors; gelukkig dat t meeviel!! Kan geloven dat je nu met een big smile rondloopt!!

Mickey; gaat t weer een beetje met je voeten?

Ik heb goed nieuws: de rode duivels zijn verschenen!! Ben echt blij.
Nu nog 1keer en dan gaan we proberen!! Joepie!!

liefs emma

Heeey meiden,

Nog 2 dagen en dan ben ik volgens de calculator van de zwangerschapspagina een beetje vruchtbaar!!! Hihihi......dus klussen...28 ste vruchtbaar en de 29ste erg vruchtbaar en de 3-ste schijnt mijn ei te komen!!! hahahha.

Is het nou slim om alle dagen te klussen of er 1 dag tussen laten. Ene boek zegt nl dit andere boek zegt alle dagen klussen!!!!

Heb zulke pijnlijke borsten en soms lijken mijn eierstokken wel te "branden"! Lekker dat ontpillen, maar je moet erwat voor over hebben he meiden.

Hoest verders met jullie?

Liefs...........

Spannend Gypse,

Het echte werk gata beginnen!

Tja, en hoevaak je het moet doen! In principe kunnen spermacellen 48 uuroverleven in de vagina!
Maar als je iedere dag (of misschien vaker haha) zin hebt....Ik zou zeggen, geniet ervan!
Want als het gelijk lukt zal dat klussen de komende tijd zeker op en lager pitje komen te staan!

Hier is alles prima. Over een paar daagjes mijn laatste verwachte menstruatie! Ik heb al naar het ziekenhuis gebeld. De uitslagen zij n al binnen! Maar ja, wij krijgen ze pas volgende week vrijdag te horen (wisten we van te voren, dat ze niet telefonisch gegeven mogen worden). Spannend dus, maar iid weten we volgende week vrijdag of we er echt voor kunnen gaan!

Roos

Mag ik er ook bij? Ben net vorig weekend begonnen, ook al een klein beetje augustus toch? Heb me al voorgesteld op een ander forum. Maar ben dus 33 (bijna 34), heb 13,5 een relatie, woon 10,5 jaar samen en sinds afgelopen weekend voor t eggie bezig.
Heb toevallig nu dezer dagen mijn vruchtbare periode, dus komt mooi uit

Nou, laten we op een zeer vruchtbare maand hopen!!!

gr Bieb

He Sjors, even over het verwijderen van je spiraal, dat valt REUZE mee! Het er in zetten is idd mega pijnlijk.. maar eruit halen is werkelijk in en halve seconde gebeurd. Ik had 1/10e van een seconde enorme pijn maar voordat je au kan zeggen is het klaar. Dus...
Was jij ongesteld tijdens je spiraal? Ik niet namelijk. Bij mij is hij eruit sinds eind maart en ik wacht nog steeds op mijn ongesteldheid. Dat is wel een enorme teleurstelling, want ik vond het ook zooo spannend! Heb er al 6 testen opzitten, hahaha.  
Het is wel bij iedereen anders, ik ken ook iemand die meteen na 2 weken  al zwanger werd! Wie weet ben jij dat wel.... Veel succes en succes voor iedereen natuurlijk , ook voor mezelf!

Hahah ik scroll nu pas nar beneden en kijk nu pas uit mijn doppen.. Dit bericht is al heel oud en hij is er al lang uit! hihi

Anyway, ik hoop dat ik ook bij de augustus-meiden hoor, we gaan lekker 2 weken  op vakantie dus dat zou goed uitkomen...........

Hallo meiden,

Nou ja! Nóg niet ongesteld! Normaal gesproken zit ik er helemaal niet op te wachten hoor, maar nu ik het heel graag wil worden gebeurt er niks! Het zal toch één dezer dagen moeten komen...(hoop ik maar)

Gezellig! Nog meer meiden die voor het "eggie" gaan,   leuk dat jullie willen meepraten. Welkom!
In mijn omgeving weet niemand dat wij zwanger willen worden en dan is het toch erg fijn dat je hier je verhaal kwijt kan vind ik.

Wij zijn thuis aan het verven, kunnen gelijk de babykamer wel meedoen. Hihi...
Nee, laten we nog maar even wachten.

Groetjes allemaal!

Hallo,

Welkom nieuwe meiden!!!!

Zo ken...nog niet onge....hoe ken dat nou? Moet toch eerdaags komen of niet.

Lekker aan het schilderen. Nou jij zei het...babykamer schilderen...mijn vriend en ik hebben gisteren wel even gefantaseerd over de kleuiren van de babykamer enz...wel heerlijk hoor dat fantaseren. Tevens word ik er gek van! Denk nergens anders aan en kan het moeilijk van me afzetten! Hebben jullie datook? Als ik opsta denk ik eraan, als ik naar bed ga, als ik ga sporten , als ik ga shoppen...my liebe!!!!

Ga nu ff badderen...ff lekker relaxen en een leuk boek lezen. Even tijd voor mezelf....

Fijne avond lieve meiden!

Liefs..........

Terug
Bovenaan