iets leuks "gestolen"

Soms ga ik nog wel met Elsa op de fiets, maar dan wel een maillot onder haar broek en handschoenen, muts en sjaal. Maar ga liever met haar wandelen in de wandelwagen, zit ze toch wat warmer in de voetenzak.

Heb je speciaal kerstkleren voor je kindje gekocht?

Officieel niet, maar stiekem toch wel (al ging het om een jurkje van vier euro bij de zeeman). Hij is een beetje fout roze, maar daardoor wel weer leuk.

Heeft jouw kindje een  echte vaste knuffel?

KT  

Hey

Mick heeft verschillende knuffels in ze bedje liggen! Eerst keek hij der helemaal niet zoveel naar om. Maar merk sinds de laatste tijd wel dat hij steeds meer een voorkeur heeft voor 1. Dat is een heel lief zacht eendje, ze handje kan net om het nekje heen! Vind het wel lief, als tie ligt te slapen heeft ie hem vaak vast! En als ik hem uit bed haal staat hij ook vaak met die knuff in ze handjes. Hij heeft hem van me broer en schoonzus gekregen toen ze terug kwamen van vakantie.Heb me schoonzusje al gevraagd om als ze op vakantie gaan naar hun vaste wintersport adres er weer een mee terug te nemen. Zie het al gebeuren dat hij kwijt raakt ;o)

En mijn vraag!

Met al die top 100, 1000 & 2000 enz enz allertijden op het moment....wat is jou favorietenummer allertijden?

Doei Doei!

Oef, da's ook een moeilijke. Ik heb heel veel favoriete nummers en vind die top 100 ed ook altijd erg leuk.
Maar als ik moet kiezen kom ik toch uit bij 'The unforgiven' van Metallica.

Als je kind oorontsteking heeft, kies je dan voor een antibiotica-kuur of laat je het lichaam het zelf oplossen?

Tja Sil, dit is een discussie die ik de laatste 2 weken continu heb gehoord. Thijn is heel erg vaak ziek en heeft ook altijd oorontstekingen. We gaan dan na 3 a 4 dagen 40 graden koorts naar de huisarts en dan krijgen we weer een ab kuur.. Nu heeft Thijn 2 weken geleden in het ziekenhuis gelegen en zei de kinderarts dat we gek waren om naar onze huisarts te luisteren. We mochten  Thijn geen ab meer geven. hij legde uit dat als je veel ab geeft dit slecht is voor zijn weerstand. Dit bouwen ze dan niet op en zijn kindjes sneller ziek.

Wij hebben dus besloten om geen ab meer te geven. Thijn gaat nu naar de kno arts en die kijkt naar zijn oortjes.

Ook is het zo dat ab alleen werkt bij bacteriele infecties. Oorontstekingen zijn 9 van de 10 keer virale infecties en die moeten kinderen gewoon uitzieken.

Volgende vraag::::: Wat doe je als je kindje bijt. Straf je dit?

Groetjes en een hele fijne kerst!

Bianca

Bijten straffen wij zeker, ik wil niet dat ze dit doet, dan gaat ze het ook bij andere kindjes doen en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Eet jou kindje gewoon mee met wat de pot schaft?

Ja, Thomas eet inmiddels volledig met de pot mee. Hij vindt het allemaal erg lekker en wil ook graag eten wat wij eten. Tegenwoordig vullen we zijn bord en zetten dat voor hem op het bladje van de kinderstoel en dan hoeven we er helemaal niet meer naar om te kijken. Hij eet totdat hij genoeg heeft en dan halen we het bordje weer weg en krijgt hij nog een toetje. Hij eet echt heel goed momenteel.

Volgende vraag: Wat vind je ervan dat alleenstaande vrouwen bewust kiezen voor zwangerschap en moederschap? Dus dat er van te voren al vaststaat dat er geen vader voor het kind zal zijn?

Beetje diepe vraag maar dat geeft toch niet?

gr Ida

Ik ben dolblij dat ik een goede partner heb en wij met z'n tweeën de kids op kunnen voeden.
Maar ik vind dat een alleenstaande vrouw ook kinderen mag krijgen en opvoeden, als zij geen geschikte partner kan vinden.
Ik ken genoeg voorbeelden van 1-ouder-gezinnen waar het heel goed gaat.

Vraag;
Hebben jullie de 20- weken echo laten maken en heb je hier bewust over nagedacht, of juist bewust niet laten maken?

Terug
Bovenaan