iets leuks "gestolen"

Jaja van alles en nog wat;
Woezel en pip, helemaal super!
Allerlei klassieke kindercd's waar je niet te lang naar moet luisteren maar die wel heel rustgevend voor onze dochter zijn!
Verder hebben we een sinterklaas cd gehad en staan en wat cd's met bekende kinderliedjes en 'meebeweeg' cd's mar die zijn voor als ze wat ouder is!
Ook dvd's zat, teletubbies zijn favoriet maar mag ze om de dag ong. 10 min kijken! Verder hebben we Tiktak, nijntje e.d.

Nieuwe vraag; Waar stoorde je je t meest aan bij andere ouders en doe je nu zelf ook?

@sil: zou hier dus niet zoveel uitmaken, want hij slaapt altijd met z'n hoofd op z'n deken. Maar we wachten rustig tot twee jaar.

Nu de vraag: Nee, we hebben die (nog) niet. Nou, dat schrijf ik nu wel (of typ), maar die heb ik wel! Ik heb een heleboel kindercd's, maar die gebruik ik voor m'n werk: ik geef les in groep 6/7. Dus niet echt het niveau van Martijn, maar hij wordt er wel altijd heel blij van. DVD's hebben we niet. Ik ga 'em echt nog niet zolang voor de tv zetten... de intro van de teletubbies is al lang genoeg voor hem...

Volgende vraag: trekt jouw kindje ook de hele dag z'n sokken uit? En wat doe je dan met dit koude weer?

Ik stoor me altijd aan ouders van 2 of meer kinderen die automatisch de oudste de schuld geven als de jongste begint te huilen.
En héél erg; ik betrap mezelf er nu ook op.  ( ook al doet de oudste het meestal wel)
Ik probeer me er wel bewust van te zijn en we spreken elkaar er ook op aan als 1 van ons het doet.

Chloë heeft altijd sloffen over haar sokken en die laat ze aan. Als ze die niet aan heeft, zijn haar sokken binnen no-time uit. Of ik doe een maillot aan, maar dan wordt ze zo boos, dat ze die niet uit krijgt.

Vraag;
Brengen jullie je kind wel eens naar het kdv als je niet hoeft te werken?

Ja! Dat wil zeggen, ik werk op woensdag thuis en dan gaat Heather naar het kdv. Soms neem ik wel eens een woensdag vrij en dan breng ik haar alsnog naar het kdv. Kan ik én wat dingen doen rondom het huis zodat ik de dag erna mijn handen vrij heb voor Heather én ik nog even wat dingen doen voor mezelf zonder dat er een schatje aan mijn been bungelt. Ook wel eens fijn.

Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen/

KT

Leuke vraag. Ik ben agfelopen vrijdag jarig geweest en heb een boek van mijn man gekregen dat heet: "Ware liefde" en is geschreven door Lynn Austin. Ik heb al haar boeken gelezen en vind ze heerlijk om te lezen. Dit boek is haar nieuwste en ik ben halverwege.

Volgende vraag:
Wat is een altijd gekoesterde (en nooit uitgekomen) wens van jou?

Wat me nu zo tebinnen schiet is dat ik graag jong kinderen wilde, dat betekent 25. Ik was net 27 toen Erikjan geboren werd, niet echt oud, maar toch geen 25.

VRAAG: Een speelkamer voor de kinderen overdreven (als je de ruimte hebt)? Bij ons wordt namelijk oude kleine woonkamer speelkamer en de oude badkamer/logeerkamer/kledingkamer worden woonkamer. De speelkamer is dan tussen de keuken en nieuwe woonkamer, maar wij hebben dan daar ook ruimte voor.

Janine

Een speelkamer overdreven? Nee tuurlijk niet! Kinderen vinden het juist heerlijk om hun eigen plekje te hebben en dan is een speelkamer heerlijk!
Wij gaan waarschijnlijk volgend jaar verhuizen, als we ons droomhuis vinden.. en daar komt zeker ook een 'speelkamer'/hoek voor onze kleine meid en dan is nr 2 er ook al dus kunnen ze straks heerlijk samen keuvelen!
Je moet er uiteraard de ruimte voor hebben en dan lijkt t mij echt een super luxe idee!

Wat is je kind zn favoriete kleding?

Terug
Bovenaan