iets leuks "gestolen"

Uhmm ligt eraan hoe goed ik met die familie zou kunnen....
Maar als het echt mensen zijn waar we graag komen dan zouden we wel gaan, maar wel een tussenstop maken, voor onszelf EN voor julia.Maar als ik niet goed met die familie zou kunnen...hmm lekker op afstand houden zeg ik!

Die nieuwe vraag bedenken is idd heel lastig jah!
Nieuwe vraag:
Kindje dopen of niet dopen?
En dan uit gewoonte of omdat je het zelf wilt?
(weet trouwens niet of deze vraag al is geweest?)

liefs

Hier zijn we beide niet gelovig dus onze dochter is niet gedoopt! De grootste reden is omdat we er beide geen waarde aan hechten en ook niets hebben met het geloof.

Mijn vraag; Hoe ga je om met ruimtes waar gerookt wordt waar jij met je kleine bent? Bijv. op verjaardagen of een feestje, restaurants e.d.

Wij proberen dat zoveel mogelijk te mijden, hier thuis mag niet gerookt worden en we gaan altijd in rookvrije gedeeltes zitten. Bij mijn schoonouders thuis word wel veel gerookt en ze hebben 3 katten, die ze dan niet even de kamer uit willen doen, dus wij komen met Elsa niet bij hun thuis. Dan moeten ze maar hier komen. Wij houden er dus wel heel veel rekening mee.

Wat doe je als je kindje   in de kamer speelt op de grond?

Begrijp je vraag niet helemaal. Want Stijn speelt eigenlijk altijd op de grond. Als hij even heeft gespeeld ligt dus ook overal speelgoed. Goed uitkijken geblazen dus.

Vraag: hoe gaan jullie je kindjes leren dat als je ergens mee uitgespeeld bent, dan je het dan eerst moet opruimen voor je iets nieuws pakt. En hoe gaan jullie het samen opruimen aanpakken ( wordt er een beetje moe van dat ik als hij gaat slapen op mijn knieen de woonkamer door kan om alles op te ruimen, met mijn zwangere buik wordt dat ook steeds lastiger, dus hoop op tips....)

Carina

uuhhhmmm ja daar heb ik nog geen ervaring mee omdat Julia eigelijk alleen in de box speelt...Maar ik denk dat ik het zo zou doen; er misschien een spelletje van maken wie het snelst alles opgeruimt heeft?Dus samen opruimen.Of misschien als ze dan met het andere aan het spelen zou zijn haar dan daar weg halen en dan haar handje pakken en het 'oude speelgoed' pakken en weer opruimen.Meet haar handje dus....hoop dat je me kan volgen?Kben een beetje vaag geloof ik, maar ik weet het ook nog niet.Misschien moet je hier een topic over openen, er zijn vast meiden die er wel ervaring mee hebben?

Volgende vraag.....
Wat zou je zeggen/doen als iemand anders(in de supermarkt of ergens anders)je kindje ergens op wijst als ie iets doet wat ECHT niet mag?Als ie de leeftijd ervoor heeft dan zodat ie weet dat dat echt niet kan.Misschien een moeilijke vraag?

liefs

als ik het niet zie en het is gevaarlijk ben ik wel dankbaar,maar als ik het zie en er zelf niks van zeg dan moet iemand anders dat ook niet doen,ik ben zijn moeder en wijs hem op dingen die wij belangrijk vinden!maar als er iets gebeurd en aaron kan zich zeer doen en ik kijk net de andere kant op,dan graag!!alles beter als een huilend kind die zich zeer heeft gedaan!!!

uhm jeetje,ik reageer wel maar dan moet ik ook een nieuwe bedenken
uhm uhm uhm....
pfffffffff 3 minuten later,heb niet alles gelezen dus weet niet of de vraag er al is geweest

meer raakvlakken met je partner voor de kleine er was of erna?!

groetjes nienke...

zo dat staat wel ernstig

poeh... wat een moeilijke vraag... ik denk wel iets meer, omdat we samen echt de verzorging en opvoeding doen. Hij is dan ook elke week in ieder geval één dag samen met Martijn thuis. Dus ja, dan praat je automatisch veel over hem. Maar verder is dat hetzelfde gebleven hoor!

Nou nog een vraag bedenken..mmm...ja deze:
Hoe reageert je kindje op de kerstboom? Bij ons nl. helemaal niet!

Hier ook geen reactie, maar wij hebben dan ook een hele kleine kunstkerstboom die ergens staat waar ze er net niet bij kan. Ze heet er in het begin een paar seconden naar staan te kijken van wat is dat nou, maar dat was ook snel voorbij.
Wel vind ze alle lampjes in de tuin erg leuk.

Het word steeds moeilijker om een vraag te bedenken...
Kriebelt het alweer om zwanger te worden? Of ben je al zwanger?

Terug
Bovenaan