iets leuks "gestolen"

Ik heb de eertst maanden wel het boek "oei ik groei" gelezen (of meer af & toe is gekeken) Maar nu eigenlijk niet echt meer. In het begin was ik over sommige dingen best onzeker omdat alles nieuw is. En merk gewoon dat je in het ouderschap groeit en dus steeds zekerder wordt. Verder vind ik dit forum best wel leuk, want soms heb je is iets en dan staat het hier ook net, dus das wel handig! Maar verder verdiep ik me dus niet in allerlei boeken en dingen over opvoedingen enz enz. Wel koop ik soms is zo'n tijdschrijft viva mama of wij jonge ouders...hehe maar das meer om gezellig door te bladeren en kijken of er nog leuke dingen instaan zoals webwinkels, kleertjes of speelgoed.

Euhhh tjee die vragen worden inderdaad steeds moeilijker...!

Even 1 niet over kids : Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

Volgens mij hadden we deze vraag al een keertje eerder gehad, maar is wel een lekker makkelijke vraag om te beantwoorden. Heb net een romannetje uit, terug naar toen.
Zo'n boek waar je niet bij na hoeft te denken.

Heb je de box nog in de woonkamer staan of heb je de box alweer opgeruimt, zo ja waarom?

Die box staat er nog en blijft er voorlopig nog wel staan ook. Ik kan haar echt niet alleen laten, en ik moet toch af en toe even douchen enz.

Kijk je wel eens naar de babyfluisteraar en zo ja, geloof je er ook in?

Ik heb er nooit naar gekeken maar ik geloof wel dat er helderziende mensen zijn en dat een babyfluisteraar daar onder kan vallen. Maar ik geloof ook in goede en kwade machten en ik denk dat helderzienden en babyfluisteraars (wellicht onbewust) gebruik maken van die kwade macht. Daarom zal ik me er ver weg van houden want ik wil mezelf en m'n kindje in geen geval aan die kwade macht blootstellen. Ik hou me liever bezig met de goede machten.

Volgende vraag: Welk liedje zing je het meest met je kindje en waarom?

Ehm ja ik weet niet of het meer een spelletje is of een liedje, volgens mij is het het allebei.Ik doe eigelijk vaak klap eens in je handjes, omdat ze die zelf ook mee kan doen.Ze klapt dan ook in de handen en op de bolletje en in de hoogte en in de zij en dan steekt ze ze recht vooruit en draait ze ze allebei.Heel schattig om te zien!

Vraag: Gaat jullie kindje straks gewoon papa en mama zeggen of moet/mag het je bij je voornaam noemen?En waarom?

liefs

Ik vindt papa en mama toch wel persoonlijker dan bij de voornaam. Ik vindt het een beetje raar klinken ook als n kind zn ouders bij de voornaam noemt. Papa en mama is toch ook een beetje een speciale titel!

Vraag; Ga je elke dag naar buiten met je kind? (weer of geen weer)

Hoi,

Wij hebben een hond en meestal gaan we 's middags een uurtje wandelen met z'n drietjes. Ik probeer wel om de buien heen te mikken met een beetje hulp van buienradar, maar kou is niet erg. Lekkere dik skipakje aan, desnoods een extra dekentje er over heen en dan gaan we een frisse neus halen!

Heb jij speciale kerstlingerie gekocht dit jaar?

KT

Speciale kerstlingerie, nee dat heb ik niet. NU ik weer zwanger ben vind ik de grote ( echt gigantische) onderbroeken van de Hema het lekkerste zitten, alles wat enigsinds sexy is vind ik onwijs vervelend zitten in mijn buik. Dus mijn man moet zo maar naar me kijken.

Brengt me meteen op de volgende vraag: is je sexleven verandert sinds de zwangerschap en bevalling ( bij ons zeker, duurde echt wel even na de bevalling  voor we weer zin hadden en nu tijdens de zwangerschap is mijn libido echt op een vriespunt beland)

Carina

Terug
Bovenaan