iets leuks "gestolen"

Jeetje wat een vraag....
Ik denk niet dat vreemdgaan het einde van onze relatie betekent. Ik denk wel dat er wat mis is in je relatie als één van beide vreemdgaat. Het is dus de vraag of dat te "repareren" valt. Ik denk wel dat het vertrouwen in je partner wegvalt als hij vreemdgaat en dat zou ik,  denk ik,  heel moeilijk vinden om weer op te bouwen. Aan de andere kant vind ik wat we hebben te waardevol om zomaar weg te gooien.

Om maar even op het thema door te gaan...

Zou je bij je partner blijven vanwege de kinderen??

Ik vind kinderen wel de belangrijkste reden om oneindig te blijven knokken voor de relatie!
Mocht het dan nog helemaal niet lukken kan ik geen betere reden bedenken om bij elkaar te blijven...
Maar gelukkig is daar hier totaal geen sprake van!

Hoe ben jij verandert als partner sinds de komst van jullie kind(eren)?

Het belangrijkste is dat mijn partner niet meer op 1 staat (en ik bij hem ook niet meer). Verder ben ik niet zo veel verandert en hij ook niet. Natuurlijk is onze relatie wel wat verandert, sowieso omdat je minder tijd voor elkaar hebt én omdat je samen de zorg deelt voor het mooiste wat ons ooit is overkomen.

Bridget Jones of Indiana Jones?

KT

Bridget Jones.
Ik ben niet zo avontuurlijk ingesteld en heb wel net zulke domme actie's als Bridget Jones (welke vrouw niet ??)

Wat ga je doen met oud en nieuw??

Wij blijven lekker thuis en er komt een bevriend stel bij ons thuis. Aiméely kan dan lekker in dr eigen bedje slapen en we hoeven de deur dan ook niet uit.
s' Avonds lekker gourmetten en dan wachten tot de klok middernacht slaat!
We hebben hier een prachtig uitzicht over het vuurwerk van de hele stad dus we zouden eigenlijk gek zijn om niet thuis te blijven! ;-)

In de auto altijd vast in het stoeltje of ook wel s op schoot?

Buggy. We hadden zo'n jaren 70 kinderwagen. Hartstikke leuk, maar die kan je niet ombouwen tot wandelwagen  en zijn toen gelijk overgestapt van de kinderwagen naar een hele goede solide buggy.

Wat is het favoriete eten van je kindje?

KT

Terug
Bovenaan