iets leuks "gestolen"

Helaas is doen wij het nu een stuk minder. Komt misschien ook wel doordat onze relatie momenteel niet helemaal super is. Maar vanaf volgend jaar mei, zal het wel moeten veranderen aangezien we dan weer willen proberen zwanger te worden. Maar hopelijk verandert het voor die tijd al.

Koop je vaak kleren/speelgoed via marktplaats voor je kindje?

Heb 1 x iets gekocht: een babygym. Nog helemaal nieuw voor een prikkie.
Maar verder hebben we zoveel speelgoed gekregen dat ik zelf praktisch niks koop, dus ook niet op marktplaats.

Vraag: steken jullie vuurwerk af met nieuwjaar?

Nee ik blijf lekker binnen! Wij hebben een penthouse op de 7e verdieping en dus prachtig uitzicht over de hele stad en dus heel veel mooi vuurwerk! Dus binnen blijven is hier echt super!

Vraag; Heeft de naam van jullie kindje een betekenis?

De naam Elsa opzich niet, maar het schijnt afkomstig te zijn van Elisabeth en moet zeggen dat ik die betekenis niet uit mijn hoofd weet. We hebben de naam ook niet uitgezocht om de betekenis, maar gewoon omdat we het een mooie naam vonden.

Heeft jou kindje al echte schoentjes?

Jah hier al echte schoentjes. Mick heeft de eerst 8 weken op schoentjes van shoesme (babyproof) gelopen. Die hebben een hele flexible zool, dus daar kan de voet nog in meebuigen. En sinds vorige week heeft hij "echte" schoenen! Van die leren allstar's, ik   moet zeggen die zool is ook nog best een beetje flexible maar niet zo als ze eerste van shoesme!

Vraag! : Ik luste vroeg absoluut geen atjar tjampoer & champignons...(teminste dat dacht ik), nu kan ik niet zonder beide. Wat luste jij vroeger absoluut niet en vind je nu heerlijk?

Pannekoeken! Ik herinner me nog een kinderfeestje waar ik was toen ik 4 was en toen heb ik zelfs overgegeven omdat ze pannekoeken aten en ik durfde niet te zeggen dat ik ze niet lekker vond! hahaha, en nu maak ik ze regelmatig voor mezelf als ik er trek in heb (breng me nou niet op een idee...).

Even denken; vind je het belangrijk dat je kind opgroeit met dieren om zich heen? (huisdieren of regelmatig naar de kinderboerderij)

Ja, dat vind ik heel belangrijk!
Ik ben zelf ook opgegroeid met dieren en vind dit echt veel waarde toevoegen aan mijn leven.
Ik ben van mening dat kinderen daarmee een aantal vaardigheden kunnen leren, zoals 'het zorgen voor'.
We hebben hier een hond, 2 katten en 5 zwerfkatten, dus het komt wel goed. Ook gaan we regelmatig naar de kinderboerderij, zodat mijn kinderen weten wat een koe is.
( ik heb een keer een stagiaire gehad die mee ging naar de kinderboerderij en daadwerkelijk zei; "is dat nou een koe?")

Hebben jullie je kind al een keer meegenomen naar een pretpark zoals de Efteling?

Nee, wel naar een dierentuin en naar Bataviastad (is ook een pretpark maar dan voor mama's toch?). Het is hartstikke duur en Heather vindt op dit moment de plaatselijke kinderboerderij net zo leuk. Ik kan me wel voorstellen dat je je dreumes meeneemt als je met de hele familie gaat.

Is vreemdgaan gelijk het einde van de relatie   voor jou?

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan