iets leuks "gestolen"

Echt favoriet eten heeft Elsa niet, wel eet ze meer als we gewoon aardappelen, vlees en groente eten. Welke groente maakt dan niet uit. Als we bijvoorbeeld macaronie eten, dan eet ze minder.

Euhm, ff denken...

Al vakantieplannen voor volgend jaar?  

Nee nog niet. We zijn dit jaar in Nederland gebleven en dat was goed bevallen. Ik heb alleen erg de zon gemist. Het ligt dus waarschijnlijk aan het weer waar we heen gaan. Is het in Nederland niet zo mooi dan gaan we waarschijnlijk naar Frankrijk. Het wordt waarschijnlijk wel een autovakantie.

Heb je nog goede voornemens voor komend jaar?

Nee nog niet. We zijn dit jaar in Nederland gebleven en dat was goed bevallen. Ik heb alleen erg de zon gemist. Het ligt dus waarschijnlijk aan het weer waar we heen gaan. Is het in Nederland niet zo mooi dan gaan we waarschijnlijk naar Frankrijk. Het wordt waarschijnlijk wel een autovakantie.

Heb je nog goede voornemens voor komend jaar?

ja ik heb zeker goede voornemens voor het nieuwe jaar!Ik ga meer sporten, want daar doe ik nu helemaal niks aan, en ik wil dus ook een hele hoop kilo's weg gaan werken....Ennn, ik ga me minder aantrekken wat een ander van me zegt of vindt en lkkr doen wat IK wil en niet alles doen wat een ander wil!En me niet druk maken om me schoonlosers!Wat een sukkels zeg!BAH!!

Nieuwe vraag.....
Vind je dat gehandicapte mensen(en dan bedoel ik geestelijk gehandicapten)kinderen mogen krijgen, en dan bedoel ik opzettelijk kinderen krijgen?Voor zover dat misschien opzettelijk kan.Nu ik deze vraag typ vraag ik me af of ik hem goed stel....Naja we zien wel.

liefs

Poeh ik snap de vraag.... Moeilijk! Ik ken de verhalen van mensen uit die werkbranch dat ze 2 gehandicapten op elkaar moeten leggen om sex te kunnen hebben... Dat gaat in mijn ogen echt te ver!
Mensen die een geestelijk 'beperking' hebben en een kinderwens hebben vind ik een ander verhaal.
Toch als ik me inleef in de situatie van het kind dat geboren wordt bij mensen die gehandicapt zijn, lijkt me dat toch behoorlijk zwaar voor een kind! Dus heel zwart-wit zeg ik, het is beter als deze mensen zich niet voortplanten uiteraard zijn er uitzonderingen en kan je niet alle gehandicapten over 1 kam scheren....
Jeetje Duckie je weet ze wel te stellen he!! hihihi!

Ik ga er even op door,
Wat als jij als moeder een ziekte hebt (die je ernstig beperkt en waarvoor je je leven lang medicatie nodig hebt) met een kans van 50% is dat je hem doorgeeft aan je kindje, zou je dan toch kinderen van 'jezelf' willen?

Ik zou nu zeggen van niet maar ik ben in de gelukkige situatie dat ik gezond ben. Ik kan me voorstellen dat een kinderwens enorm groot is dat je (in overleg met artsen) toch besluit om te proberen om kinderen te krijgen met het risico dat je kinderen ook de "ziekte" hebben. Moeilijk onderwerp hoor...

Heb je bewust gekozen voor je kind(eren) of was je kindje een "ongelukje"?

We hebben bewust voor de zwangerschap gekozen. Zelf vind ik ook dat je tegenwoordig eigenlijk niet meer ongepland zwanger hoeft te worden. Je kunt er zoveel tegen doen, neem nou de pil, condoom, spiraaltje en ga zo maar ff door. Okay, je kunt door de pil heen zwanger worden, maar dat is dan ook de enige reden die ik me kan bedenken.

Dit brengt me ook op de volgende vraag:
Wat vind je van abortus?

Ik vind abortus moord.Ookal kan ik me voorstellen dat er situaties zijn die geen andere uitkomst bieden.Bijv als je 13 jaar bent en je bent verkracht.En zwanger bent.Dan kan ik me wel voorstellen dat je het weg laat halen.Ook een moeilijk onderwerp eigelijk!

Nieuwe vraag
Eet je kind de korsten van het brood ook op?Moeten ze het gewoon opeten of hoeft het van jou niet?

liefs

Terug
Bovenaan