iets leuks "gestolen"

Ja, zeker met mijn moeder. Ik was altijd wel close met mijn moeder maar dat is alleen nog maar meer geworden.
Ik heb ook diepe respect voor haar gekregen omdat zij een alleenstaande moeder was vanaf het moment dat ik 1 jr was (ik heb ook nog een 1,5 jr oudere broer). Ik realiseer me eigenlijk nu pas hoe zwaar dat geweest moest zijn. Ik moet er toch niet aan denken dat ik er alleen voor zou staan. Ik vind het erg knap hoe ze dat allemaal heeft gedaan (werk, kinderen en ook nog een universitaire opleiding volgen).

De relatie met mijn vader is eigenlijk niet zo veel verandert.

Ehm even denken.......Wat is je favoriete jaargetijde?

Liefs Femke

ik vind eigenlijk alle jaargetijden wel wat hebben. als het maar niet regent daar heb ik zo een hekel aan. kun je niet met de kleine naar buiten of ze moet onder de regenhoes zitten, en zelf ben je dan nog drijfnat.
vind het alleen jammer dat het nou niet sneeuwt vind ik echt wat hebben hoor.

vraag: hoeveel kindjes zou je graag willen? ( wij zouden er nog wel eentje willen, maar ik weet niet of ik nog een keer icsi wil, was toch wel erg zwaar)

groetjes danielle

Dat is iets waar we echt nog niet over nadenken, we zijn heel blij met ons meisje en met de 2e die in Mei geboren gaat worden en dan zien we wel weer of we aan de pil gaan of dat we doorgaan voor nr 3.... We zijn niet zulke lange termijn planners!
Uiteraard is het hier financieel genoeg 'ruimte' voor een groot gezin hoewel mijn statement toch is; als er plek is in je hart is er ook plek in je huis!

Next; Wat is je kindje zn favoriete tv programma of dvd?

aaron kijkt nog niks,het boeit hem allemaal ook niet zo,liever luistert hij muziek en danst en zingt met ons,gelukkig maar!!!tv vind ik niet echt zo nog voor hem...
wij kijken wel maar dan meestal savonds...

uhm laat je je kindje slapen vanacht of maak je hem wakker???en denk je dat hij/zij wakker wordt of???ik hoop dat aaron doorslaapt zodat wij ook snel naar bed kunnen,ben geen fan van oud en nieuw

groetjes nienke

Hoi,

Wij waren niet van plan om haar wakker te maken en gelukkig heeft ze door alle knallen heengeslapen! Als ze wat ouder is en echt het vuurwerk een beetje kan begrijpen dan maken we haar wel wakker maar ik ben een beetje bang dat we haar nu alleen maar afschrikken met al die knallen!

Hihihi, deze ligt errug voor de hand; leuk oud & nieuw gehad?

Groetjes, KT

Dit was de rustigste oud&nieuw die ik heb gehad. Ik was alleen samen met mijn man (kinderen lagen boven te slapen). Ik had champagne in huis gehaald en lekkere hapjes en het was erg gezellig met z'n tweeën. We moesten alleen moeite doen om wakker te blijven hahahaha.
Floris is gelukkig door alle herrie doorgeslapen en Sophie werd om 12.30 uur even wakker maar ging na een half uurtje ook weer lekker slapen. We lagen dus om 1 uur in bed en dat was maar goed ook want Floris vond het nodig om alweer om 6.10 uur wakker te zijn.

Wilde je altijd al moeder worden of heb je lang getwijfeld voor je het besluit nam om voor kinderen te gaan?

Liefs Femke en natuurlijk voor iedereeen GELUKKIG NIEUWJAAR

Ik heb altijd van jongs af aan gezegt: als ik mijn opleiding af heb en ik ben nog single, dan ga ik reizen, heb ik wel een relatie dan wil ik graag settelen en kindjes krijgen. Dat laatste is het dus geworden.

Heeft jou kind ook favoriet speelgoed? Zo ja, wat dan?
Elsa is gek op boekjes en har loopauto is ook erg favoriet. Ander speelgoed boeit haar maar eventjes.

Gelukkig nieuwjaar!

Favoriet speelgoed, nee eigenlijk heeft Stijn dat niet. Wel erg leuk om te doen: alle boekjes uit de kast trekken. Hij heeft als kraamcadeau ooit een loop auto gekregen en daar is hij al wel tijden mee in de weer. Sinds een paar maandjes kan hij er nu zelf ook gaan zitten en sinds kort komt hij er ook mee in beweging ( nog meer achteruit dan vooruit)

Nieuwe vraag: Heb je tijdens de zwangerschap voorkeur gehad voor een jongentje of meisje ( of heb je dat nu  bij deze zwangerschap)

Ik op zich niet, maar ik moet wel zeggen dat ik het heel erg leuk zou vinden als uiteindelijk 1 van mijn kinderen een meisje zou zijn, maar ik heb niet zoiets van: we gaan door tot we een meisje hebben)

Carina

Terug
Bovenaan