Ik had kraamzorg van kraambureau DAT (ik geloof dat 'ie alleen in Zuid-Nederland zit). Het beviel me heel goed. Een van hun speerpunten is nl. om te zorgen dat je constant dezelfde kraamhulp hebt. Ik vond dat erg fijn, ook omdat we echt een superhulp hadden. Een wat oudere vrouw al, ze was zelf al oma, die wel volgens de regels werkte, maar ook wel eens verantwoord wat regeltjes wegliet. Heerlijk!
Leuke bijkomstigheid: Bij dit kraambureau kun je bij een volgende bevalling weer vragen om dezelfde kraamhulp als de vorige keer. Ze proberen dit dan voor je te regelen. Gaan we zeker doen bij een volgende keer!
Vraag: Heb je ook zo'n moeite om lekkere dikke (jongens)truien te vinden?
Ik koop alles wat ik zie, en ik heb er nu eindelijk een stuk of vier... Al die dunne truitjes die overal in de winkels hangen...
Leuke bijkomstigheid: Bij dit kraambureau kun je bij een volgende bevalling weer vragen om dezelfde kraamhulp als de vorige keer. Ze proberen dit dan voor je te regelen. Gaan we zeker doen bij een volgende keer!
Vraag: Heb je ook zo'n moeite om lekkere dikke (jongens)truien te vinden?
Ik koop alles wat ik zie, en ik heb er nu eindelijk een stuk of vier... Al die dunne truitjes die overal in de winkels hangen...