iets leuks "gestolen"

Nee hier geen voorkeur voor een bepaald geslacht!
We kregen een meisje en waren er superblij mee, 18 januari krijgen we de 20wkn echo en willen we graag weten wat we krijgen. Gewoon om praktische redenen niet omdat we voorkeur hebben!

Hoe vaak doe je of plan je echt iets voor 'jezelf'?

hoi hoi

's middags kan ik vaak wat voor me zelf doen zoals hier zitten typen. als ik een keer een avondje weg wil kan dat gewoon als mijn man thuis is ( wisselende diensten) en als hij een avondje weg wil kan hij ook gewoon gaan. ik plan het vaak pas op de dag zelf

vraag: 10 min later en ik weet het nog niet uuuuhhhhh.
                    box er al wel of niet uit ? ( wij hebben hem nm oudjaarsdag naar boven                 verplaatst  ze zat er nog 3 kwartier per dag in ofzo en speelt nu heerlijk op de grond)

groetjes danielle

Wij hebben de box er nog in. Ze zit er regelmatig nog in en vind het zelf ook wel erg makkelijk. Ze heeft echt vast tijden op de dag dat ze erin zit en is dit dus ook gewend en speelt dan heerlijk alleen.

Hoeveel tijd speel je met je kind per dag?

Ojeetje, heel verschillend en ik heb geen flauw idee. Heather speelt op dit moment heel leuk alleen en daar ga ik niet bij zitten. Ik probeer eigenlijk zo min mogelijk met haar te spelen. Ze moet toch leren om zichzelf te vermaken.
Wat niet wil zeggen dat we niet veel doen hoor, lekker achter elkaar aan rennen, samen de was opvouwen (waardoor je het drie keer kan doen ), in bad. Het gaat vanzelf, dat samen spelen.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien?

Groetjes, KT

Jaaaaa, ik ben bijna helemaal bij met Lara's fotoboek. Tot ongeveer 3 weken voor haar 1e verjaardag. Dus grofweg moet ik de afgelopen 2 maandjes nog even afdrukken en inplakken. Eerlijk gezegd ben ik supertrots op m'n fotoboek-werk! En ik vind het zelf heerlijk om die boeken door te bladeren en terug te kijken naar hoe klein m'n meisje was! (en hoe mooi, lief, schattig, ondeugend, innemend, wijs.... zucht...)

Hoe vaak draait de wasmachine bij jou?
(bij ons grofweg 3 a 4 trommels per week, ik was vrijwel altijd op zaterdag)

hoi hoi,

De kerstboom heeft bij ons de woonkamer niet gehaald dit jaar, hij staat nog in de pot in de tuin. We hadden hem opgehaald maar konden allebei de energie niet vinden om hem op te tuigen. Komt waarschijnlijk ook door de verhuizing die er aankomt, moeten al zoveel opruimen. Bovendien hadden we er eigenlijk geen mooie plek voor. Volgend jaar maar weer....

Vraag welke kraamzorg had je en hoe is deze bevallen?

Carina

Terug
Bovenaan