iets leuks "gestolen"

Hoi,

Heather is nog nooit echt ziek geweest (afkloppen) dus daarvoor zijn we nog niet bij de dokter geweest. We zijn sowieso niet zo van naar de dokter gaan.
Wel zat ze gister toevallig heel erg met haar vingers tussen de deur (de hond ) en toen is mijn vriend toch maar even naar de dokter geweest. Er was gelukkig helemaal niets aan de hand, bij die kleintjes breekt er niet zomaar iets.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik het waarschijnlijk niet had gedaan, maar goed, beter een keertje teveel naar de dokter  dan te weinig!

Gebruik jij je babyfoon (nog)?

KT

Ja wij gebruiken em nog.Als ze huilt en we weten het niet zkr dan doen we em ff aan, zodat we het zkr weten.Maar echt veel hebben we hem niet gebruikt hoor!Waar ik hem wel es voor heb gebruikt, als ik ff een boodschap moest doen dan bracht ik de babyfoon ff bij de buurvrouw naast ons.

uhm...is jullie kleine al eens uit logeren geweest?En hoe denk je daarover op deze leeftijd?

liefs

Ja, al regelmatig.
Ze hebben tot nu toe alleen nog maar bij mijn moeder overnacht. Sophie was 5 weken toen ze voor het eerst bij mijn moeder ging logeren. Floris iets ouder.
Binnenkort gaan ze voor het eerst bij een vriendin van mij logeren en dat vind ik toch wel heel spannend. Mijn vader wordt 60 en geeft een groot feest. Hij heeft mijn moeder ook uitgenodigd (ze zijn gescheiden) dus daar gaat mijn vertrouwde logeeradres....

Plan je wel eens wat tijd voor jezelf??

Hoi,

Slechte, slechte moeder, Heather gaat vrij vaak uit logeren en ook naar verschillende mensen. Zij vindt het totaal geen probleem en is ontzettend relaxt. Ze slaapt ook goed bij andere mensen. Zo zijn we agelopen herfst lekker samen een paar dagen naar Rome geweest terwijl Heather bij mijn broer en schoonzus was.
Iedereen moet het voor zich weten hoor, en ik kan me voorstellen dan niet ieder kind zo makkelijk is, maar hier werkt het prima.

Wat is het laatste wat je voor jezelf hebt gekocht?

KT

Nou, dan doe ik die gewoon ook.

Ja hoor, af en toe gaat Heather op een woensdag naar de creche en dan neem ik vrij. Of ik ga lekker op een zaterdag de stad in en laat de dochter bij mijn vriend. Ik ga ook regelmatig alleen met vrienden of vriendinnen naar de film of uit eten. En (zie vorig onderwerp) mijn vriend en ik doen ook regelmatig leuke dingen samen.
Ik heb er trouwens totaal geen moeite mee om soms wat tijd voor mezelf in te plannen.

Wat is het laatste wat je voor jezelf hebt gekocht?

KT

Ik ben vanmorgen nog even de stad in geweest en heb voor mezelf nieuwe dansschoenen gekocht (voor jazzballet) en de laatst CD van Stevie Ann. Ik heb eens een keer niets voor de kinderen gekocht (meestal kom ik wel thuis met een nieuw truitje of broekje).

Ik koop regelmatig dingen voor mezelf. Leuke cd of boek en natuurlijk kleding, schoenen  en spulletjes die je eigenlijk niet nodig hebt.

Ben je tevreden met je lichaam na de zwangerschap?

Net zoals voor de bevalling eigenlijk. Ik had toen 5 kilo die er eigenlijk wel vanaf konden en die heb ik nu ook. Mijn heftige liefdesaffaire met chocola zorgt voor wat overbodige ribbels en dat vind ik wel jammer. Maar niet jammer genoeg om hem aan de kant te zetten hihihi. Ik moet wel, zo na de feestdagen, weer even rustig aan doen.

Als een tweede zwangerschap (of derde of vierde) niet zou lukken, zou je dan ivf overwegen of het zo laten als het is.

Groetjes, KT

Ik ben nu zwanger van nr 2 en ik moet zeggen dat we ook heel gelukkig waren geweest met 1 kindje!
Nr 2 zijn we uiteraard ook heel erg blij mee net als alle kids die nog mogen volgen, maar als de natuur voor ons bepaald dat het genoeg is denk ik, zoals ik er nu tegenaan kijk, dat we dat dan lekker zo zouden laten! Maar zeg nooit nooit!

Heb jij n tatoeage of piercing en vanaf welke leeftijd vind jij dat je kindje dit ook zou mogen?

Terug
Bovenaan