iets leuks "gestolen"

hoi hoi,

ik heb het alle twee. 3 piercings ( wenkbrauw, navel, tong)  en 4 tatoeages ( onderbeen, schouderblad, 2 op onderrug( tribal met naam, linsey, erboven).
als linsey het zou willen dan mag ze pas op haar 18de een tatoeage, en piercing ligt eraan waar ze het wil. navelpiercing mag ze van mij wel eerder op andere plaatsen niet.
tatoeage alleen als ze het zeker weet en niet bij twijfel of omdat andere het hebben.
oorbellen vind ik persoonlijk niet onder piercing vallen. die heeft ze dus al.

vraag: als je alle twee vrij bent, samen vroeg opstaan of afwisselen dat je alle twee om de beurt  af en toe een keer  kunt uitslapen. ( dat doen wij nm)

groetjes danielle

In het weekend staan we om-en-om op zodat de ander nog even kan blijven liggen. Op dit moment boffen we ontzettend, want Heather slaapt tot half 9 de laatste tijd.

Wat is je favoriete plekje in je huis en waarom?

KT

Uhm ik heb niet echt een favo plek...maar ik zit het meest op kantoor, dus achter de pc.Gewoon omdat ik der lkkr zit en ik kan me er lkkr in terug trekken.

Vraag:Als je ziet dat een kind geslagen wordt op straat, en dan bedoel ik echt geslagen.Zou je er dan wat van zeggen?

liefs

Dat is een goede vraag, nu doe je echt een beroep op mijn geweten. Ik vind namelijk dat je er dan echt wat van moet zeggen, maar of ik het ook zou doen. Ligt ook aan de situatie denk ik. Als Stijn er bij is dan denk ik er nog wel even over nadenk. Stel dat de persoon agressief reageert en dat op Stijn afreageert, moet er niet aan denken. En als ik het idee heb dat ik zelf slachtoffer zou kunnen worden, dan hou ik me er ook buiten. Heel slecht ik weet het.....

Vraag: Als je aan het werk bent, zit je dan je volledige werktijd te werken, of zit je ook wel eens op internet, hoeveel van de tijd??

Carina

Ik ben 'thuisblijfmama' dus kan internetten zoveel en zovaak ik wil! hahaha natuurlijk zit ik niet de hele dag aan de pc geplakt maar als de kleine slaapt schuif ik toch 8 van de 10 keer er eventjes achter!

Wat heb je aangeschaft voor je kindje maar is totaal nutteloos of kijkt je kindje totaal niet naar om?

De babybanz zonnebril iwl Elsa helaas niet ophebben. Verder hebben wij nog niet echt iets wat we niet gebruiken en ze speelt eigenlijk met al haar speelgoed wel. Alleen hebben we ontzettend veel knuffels gekregen die ik zelf in een vuilniszak op zolder heb gezet, want wat heeft ze eraan. Een paar knuffels mag ze hebben, maar verder zijn het alleen maar stofdingen.

Heeft je kind nog altijd een romper aan of ook weleens een broekje met een hemdje?

Hoi,

Heather heeft nog altijd gewoon een romper aan. Ik vind het wel zo handig en inmiddels ligt ze ook weer redelijk stil op het aankleedkussen, dus is het verschonen ook geen potje vrij worstelen meer.

Wat zijn jouw 3 favoriete dingen? (materiele bezittingen)

KT

ben niet zo materialistisch ingesteld, maar eens even denken.
- computer
- tv
- uuuhhh kinderwagen ( of telt dat niet) lekker buiten wandelen

het blijft een leuke discussie, maar de vragen worden steeds moeilijker hoor.

vraag: fietsen of wandelen

groetjes danielle

Terug
Bovenaan