iets leuks "gestolen"

Uhm, wandelen denk ik. Al doe ik dat iedere dag (jonge enthousiaste hond die echt een uur moet rennen). En fietsen doen we eigenlijk alleen als het mooi weer is, dus dat associeer ik dan meer met zon en gezellige kneuterige familie-uitjes. Maar wandelen vind ik toch eigenlijk wel leuker.

Moeilijk, moeilijk...

Neemt je vriend vaak een aardigheidje voor je mee?

KT

nee helaas, ik heb het hem juist een week of 2 geleden gevraagd. Al is het maar iets van een euro of een reep chocola; ik zou het gewoon erg leuke aandacht vinden! Maar tot nu toe heeft het nog geen resultaat gehad; zou 'ie het al weer vergeten zijn?!?!

Nieuwe vraag: heeft je kindje nog een fopspeen of duimt hij/zij. Ga je dat afleren (Wanneer, hoe?!)?

Erikjan heeft nog lekker zijn speen, met een lapje eraan, zonder kan hij ook niet slapen. Maar speen hoort in bed! En als we weggaan mag dat ding mee, maar niet bij het spelen. Ik vind het nog vroeg om het af te leren, wie weet gaat hij anders duimzuigen.

VRAAG: Hoeveel setjes kleertjes heeft je kind ongeveer nu in gebruik. Erikjan namelijk wel 13. Hij zit nog steeds in de krijg kleding, en een dubbele maat, 80 en 86. Al kunnen er welk 3 setjes weg, maar dan nog heeft hij er 10, en hij kan hij meer dan een week rond! We hoeven niet vaak te wassen, ha ha.

Janine

Hoi,

Heather krijgt in bed een fopspeen en als we weggaan neem ik er ook altijd eentje mee. Dat gaat prima dus ik zie op dit moment de noodzaak nog niet in van het afleren.   Ze wil buiten haar bedje alleen een speen als ze zich beroerd voelt. Sinds kort doet ze 'm zelf uit als ik haar uit haar bed haal!

Als je kindje valt, hoe reageer je dan? Eerst kijken of het erg is of gelijk troosten?

KT

Ach doe ik de volgende vraag ook even en kan ik mijn eigen vraag nog een keer gebruiken.

Ik kijk eerst even, soms laat ik hem ook even liggen, als het heel onnozel ging. Als het echt hard was, dan pak ik hem meteen op en troost hem. Laatst dacht ik dat hij ook heel zachtjes gevallen was, dus kind opgeraapt, traantjes afgedroogd, en klaar. Nee dus! Overal bloed aan zijn mond. Tandjes door de lip, ze stonden er mooi ingegraveerd. Zielig. Al vind ik wel dast hij snel zijn tandjes door de lip heeft en het is oiok zo weer weg.

VRAAG: Hoeveel setjes kleertjes heeft je kind ongeveer nu in gebruik. Erikjan namelijk wel 13. Hij zit nog steeds in de krijg kleding, en een dubbele maat, 80 en 86. Al kunnen er welk 3 setjes weg, maar dan nog heeft hij er 10, en hij kan hij meer dan een week rond! We hoeven niet vaak te wassen, ha ha.

Janine

Uhm ik ben echt een shop-a-holic wat mn kleine meisje betreft! Ik zou niet weten hoeveel setjes ze heeft, ik combineer ook veel dingen los met elkaar en zijn het dus geen 'vaste' setjes! De ene keer draagt ze een bepaald shirtje met een broekje dan weer met een rokje of onder een jurkje! Denk dat je misschien wel wat meer keuze hebt met een meisje..... Ik schat grof in dat ze zo'n 20 shirtjes heeft liggen, 10 broekjes, 5 rokjes, 5 jurkjes, stuk of 5 vestjes en een berg ascesoires!
Er is gewoon veel teveel leuks in de winkel ach wieweet is de 2e ook een meisje en kan ik nog wat 'hergebruiken' en anders maak ik vast wel iemand anders blij met haar 5 verhuisdozen met kleding die ze nu al niet meer past!

Volgende, gaat je kindje met 2,5jaar naar de creche?

Nou Floris gaat al vanaf dat hij 11 weken oud is naar het KDV. Hij ging eerst 2 dagen in de week maar nu 3 dagen.

Volgende vraag: Heb je een leuke dag gehad vandaag?

Dat is nog eens een leuke vraag! Mijn dag was wel ok. Ik moest werken en eigenlijk heb ik het daar niet meer zo naar mijn zin, echt aan het aftellen tot het begin van mijn verlof, nog 17 werkdagen. Vannacht helaas heel slecht geslapen door de pijn onder in mijn rug. Maar goed werkdag is voorbij ik ga naar mijn mannen!

Vraag: wat is jouw lievelingseten en sluit dit aan bij wat je kindje het liefste eet??

Knakworsten zijn bij Stijn wel populair. Zelf het liefste hollandse pot, stampot erwtensoep, hmmmm!

Carina

Terug
Bovenaan